Η Ναταλία Λιονάκη, που συμμετείχε στις πιο επιτυχημένες ελληνικές σειρές, έχει αφιερωθεί ολοκληρωτικά στον Θεό, τα τελευταία χρόνια και είναι αγνώριστη.
Πλέον έχει χειροτονηθεί στην Κένυα και έχει αφήσει για τα καλά πίσω της τη Ναταλία, μιας και πλέον ακούει μόνο στο Μοναχή Φεβρωνία.
Αποδεικνύοντας πως η απόφασή της να εγκαταλείψει τα εγκόσμια ήταν απολύτως συνειδητή, παραμένει στο Μοναστήρι και οι τελευταίες της φωτογραφίες δεν θυμίζουν σε τίποτα την εντυπωσιακή ηθοποιό με τα καταγάλανα μάτια και τα κόκκινα μαλλιά.
Σήμερα, είναι εντελώς διαφορετική και δύσκολα θα την αναγνώριζε κανείς.
Αν και η ηθοποιός ποτέ της δεν είχε ιδιαίτερη σχέση με την εκκλησία, κάποια γεγονότα που συνέβησαν την έκαναν να αλλάξει εντελώς κοσμοθεωρία.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Χάι, ο έρωτας αυτός που έληξε άδοξα, έριξε την ψυχολογία της στα τάρταρα, σβήνοντας το χαμόγελο από το πρόσωπό της.
Σαν να μην φτάνει αυτό, ένα άλλο συμβάν ήταν αυτό που κλόνισε τον κόσμο της συθέμελα. Τον Μάρτιο του 2009, σύμφωνα με δημοσιεύματα, πληροφορήθηκε την είδηση του τραγικού χαμού του Κώστα Καραδήμα, ο οποίος ήταν ο μεγάλος της έρωτας.
Ο ηθοποιός βρέθηκε νεκρός στην είσοδο μιας πολυκατοικίας, στον Πειραιά. Αμέσως μετά, ακολούθησε μια σειρά αποκαλύψεων που οδήγησαν στη σύλληψη ενός αξιωματικού του Εμπορικού Ναυτικού.
Κάποιοι μάλιστα υποστηρίζουν πως ο θάνατος του πρώην συντρόφου της ήταν ο λόγος που την οδήγησε στο να κλειστεί σε μοναστήρι.
Όσο και αν η μητέρα της κατέβαλλε κάθε δυνατή προσπάθεια για να επιστρέψει η κόρη της στα εγκόσμια, τελικά δεν τα κατάφερε.
Με λευκό χιτώνα, χαμηλωμένο κεφάλι και λυμένα τα μακριά μαλλιά της, η γυναίκα που παρουσιάστηκε στη διαδικασία της μοναχικής κουράς εκάρη μοναχή με το όνομα Φεβρωνία στον Ιερό Ναό του Αγίου Μάρκου στην Κένυα, ήταν η Ναταλία Λιονάκη, πριν από κάποια χρόνια.
«Είναι σαν να ανοίγει μέσα σου ένα παράθυρο και να μπαίνει το φως. Η απόφαση μου είναι συνειδητή. Συναισθάνεσαι τι είναι αυτό που σε καλεί και απλώς ξυπνάς μια μέρα και το εξωτερικεύεις. Από μικρή είχα κλίση στον θεό. Εδώ έχω βρει τη γαλήνη και την ηρεμία. Εδώ προσεύχομαι για μένα και για όλο τον κόσμο. Έχω βρει το σπίτι μου στο σπίτι του θεού», είχε εξομολογηθεί στο απομακρυσμένο μοναστήρι της Κρήτης, στο οποίο έκανε τα πρώτα της βήματα στον μοναχισμό.
«Δεν έχω επικοινωνία με κανέναν, ακριβώς γιατί όταν αποφασίζεις να τα εγκαταλείψεις όλα, δεν είναι ότι δεν αγαπάς. Αντίθετα, αγαπάς ακόμη περισσότερο και με άλλον τρόπο και είναι τελείως διαφορετική η αίσθηση, η αντίληψη, η βίωση των πραγμάτων. Δεν είναι ότι δεν υπάρχει αγάπη. Πείτε στη μητέρα μου και στους φίλους μου πως είμαι καλά. Δεν την κατηγορώ τη μητέρα μου, είναι φυσιολογικό να ανησυχεί. Μια μέρα θα καταλάβει την απόφαση μου», είχε αναφέρει για τη μητέρα της Τζένη.
Το θέμα απασχόλησε για καιρό τηλεοπτικές εκπομπές και περιοδικά και πήρε ακόμα μεγαλύτερες διαστάσεις όταν η μητέρα της κατήγγειλε δημόσια τον ηγούμενο Απόστολο, επικεφαλής της μονής, για προσηλυτισμό και οικονομική εκμετάλλευση.
«Η Ναταλία δεν είχε ποτέ ιδιαίτερη σχέση με την Εκκλησία. Φορούσε έναν σταυρό, όπως φοράμε όλοι, πίστευε με τον δικό της τρόπο – και ως εκεί. Τον τελευταίο καιρό, όμως κάποιο “φίλη” της την είχε συστήσει σε ένα πνευματικό, ο οποίος ήταν φανερό πως την επηρέαζε. Είχε γεμίσει όλο το δωμάτιο εικόνες, γονάτιζε μπροστά τους και προσευχόταν όλο το βράδυ», είχε σημειώνει η μητέρα της ηθοποιού.
Σύμφωνα με τα τότε δημοσιεύματα και τις περιρρέουσες φήμες, ο χωρισμός της με τον ηθοποιό Μάριο Ιορδανού την επηρέασε τόσο ώστε να αλλάξει ριζικά τρόπο σκέψης και να αναζητήσει τη γαλήνη στον δρόμο του θεού.
Η ίδια σε ελάχιστες δηλώσεις που είχε κάνει στα Μέσα, είχε διαψεύσει κατηγορηματικά τις φήμες περί ερωτικής απογοήτευσης και ψυχολογικών προβλημάτων εμμένοντας στην άποψη της ότι η απόφαση ήταν καθαρά προϊόν εσωτερικής της ανάγκης και πίστης. Όσο για τον πνευματικό της και ηγούμενο της μονής, τον αρχιμανδρίτη Απόστολο, επρόκειτο για ένα ιδιαίτερα λαοφιλές όσο και αμφιλεγόμενο πρόσωπο στην Κρήτη, με φανατικούς υποστηρικτές, αλλά και φανατικούς εχθρούς, ο ίδιος, μάλιστα, στη σύντομη κουβέντα που είχαμε το 2009 ισχυρίστηκε ότι γνώρισε τη Ναταλία όταν πήγε μαζί με συναδέλφους της να προσκυνήσουν σε ένα μοναστήρι όπου ήταν ηγούμενος στο παρελθόν.
«Η Ναταλία επέλεξε να μπει στο μοναστήρι επειδή γεννήθηκε μέσα της το φως του Χριστού», είχε αναφέρει τότε λακωνικά.
Ο αρχιμανδρίτης Απόστολος συνέχισε το έργο του στο πλευρό της Ορθόδοξης Ιεραποστολής σε Μαδαγασκάρη, Νότια Αφρική (Γιοχάνεσμπουργκ), Τανζανία και Κένυα. Εκεί τον ακολούθησε και η Ναταλία Λιονάκη και έκανε και το όνειρο της πραγματικότητα, αφού εκάρη μοναχή με το όνομα Φεβρωνία, αφήνοντας για πάντα πίσω της τη ματαιοδοξία, τη λάμψη και τα φώτα της υποκριτικής.
Ο ιερέας Αθανάσιος Αμαντίβα είχε δημοσιεύσει τότε στη σελίδα της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Κένυας στο facebook βίντεο στο οποίο η Ναταλία Λιονάκη, με μακριά λυμένα μαλλιά, με λευκό χιτώνα και σκυμμένο το κεφάλι, παρουσιάστηκε στη διαδικασία της μοναχικής κούρας, έχοντας στο πλευρό της τον πνευματικό της πατερά Απόστολο και τέσσερις μοναχές.
Ένας άντρας ήταν εκείνος που «σακάτεψε» ψυχολογικά τη Ναταλία Λιονάκη και την έστειλε στο μοναστήρι.
Αν για κάποιους η μοναχική ζωή φαντάζει ως κινηματογραφική ταινία και μυθοπλασία, για την Ναταλία Λιονάκη δεν ήταν τίποτα άλλο από επιλογή.
Μια επιλογή την οποία πήρε προκειμένου να γιατρέψει την πονεμένη της ψυχή και να επουλώσει τις πληγές που προκλήθηκαν από έναν παράφορο και θυελλώδη έρωτα.
Ένας άντρας ήταν εκείνος που «σακάτεψε» ψυχολογικά τη Ναταλία Λιονάκη και την έστειλε στο μοναστήρι.
Αν και η φλογερή κοκκινομάλλα ηθοποιός ποτέ της δεν είχε ιδιαίτερη σχέση με την εκκλησία πίστευε με το δικό της τρόπο, κάποια γεγονότα που συνέβησαν την έκαναν να αλλάξει εντελώς κοσμοθεωρία.
Έτσι όταν σε συνεντεύξεις της έλεγε κάποτε πως «βρήκε το φως του Θεού μέσα της», λησμονούσε να μιλήσει για το σκοτάδι που την είχε ρίξει ένας άντρας, ο οποίος της είχε προκαλέσει την απόλυτη απογοήτευση.
Σύμφωνα με το Χάι ο έρωτας αυτός που έληξε άδοξα, έριξε την ψυχολογία της στα τάρταρα, σβήνοντας το χαμόγελο από το πρόσωπο της.
Σαν να μην φτάνει αυτό, ένα άλλο συμβάν ήταν αυτό που κλόνισε τον κόσμο της συθέμελα.
Τον Μάρτιο του 2009, σύμφωνα με δημοσιεύματα, πληροφορήθηκε την είδηση του τραγικού χαμού του Κώστα Καραδήμα, ο οποίος ήταν ο μεγάλος της έρωτας.
Ο ηθοποιός βρέθηκε νεκρός στην είσοδο μιας πολυκατοικίας, στον Πειραιά. Αμέσως μετά, ακολούθησε μια σειρά αποκαλύψεων που οδήγησαν στη σύλληψη ενός αξιωματικού του Εμπορικού Ναυτικού.
Κάποιοι μάλιστα υποστηρίζουν πως ο θάνατος του πρώην συντρόφου της ήταν ο λόγος που την οδήγησε στο να κλειστεί σε μοναστήρι.
Όσο και αν η μητέρα της κατέβαλλε κάθε δυνατή προσπάθεια για να επιστρέψει η κόρη της στα εγκόσμια, τελικά δεν τα κατάφερε.
Πλέον η Ναταλία μετά τη χειροτονία της σε Μοναχή Φεβρωνία σε τελετή στην Κένυα, έχει αφιερωθεί ολοκληρωτικά στον Θεό, χωρίς να θέλει να θυμάται τίποτα από την προηγούμενη ζωή της.
Η γνωστή ηθοποιός Ναταλία Λιονάκη άφησε για πάντα την υποκριτική πριν πολλά χρόνια και χειροτονήθηκε ως μοναχή Φεβρωνία, αφιερώνοντας τη ζωή της στον Χριστό.