Η Μπέττυ Νιλολέση σπούδασε θέατρο στη Δραματική Σχολή Αθηνών κ Οικονομικά στο Πάντειο Πανεπιστήμιο. Επίσης, είναι απόφοιτη της Γαλλικής Ακαδημίας και του Βρετανικού Συμβουλίου.
Της: Έπη Τρίμη
Συνέχισε την μετεκπαίδευσή της στο θέατρο με τους Τάσο Μπαντή, Λίλο Μπάουρ, Λόρνα Μάρσαλ.
Δούλεψε σαν βοηθός σκηνοθέτη στις θεατρικές παραστάσεις καθώς και στον κινηματογράφο.
Είναι, επίσης, ιδρυτικό μέλος στο “Θέατρο Εργαστήριο” και στην Ανώτερη Δραματική σχολή, «Εμπρός-Θέατροεργαστήριον». Σήμερα, ζει μόνιμα στον Βόλο καθώς η οικονομική κρίση χτύπησε και της ίδιας την πόρτα. Η Μπέττυ Νικολέση άνοιξε στο Βόλο ένα καφέ – bar μαζί με τον σύζυγό της και ζει ευτυχισμένη μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας κάνοντας επιλεκτικές εμφανίσεις όταν η ίδια θέλει να εκφραστεί ή έχει κάτι σημαντικό να πει.
Μετά την Ζέτα Δούκα, την Κατερίνα Γερονικολού, την Ευδοκία Ρουμελιώτη, την Κατερίνα Παπουτσάκη, την Φαίη Ξυλά, την Πηνελόπη Αναστασοπούλου, την Άριελ Κωνσταντινίδη, τη Δήμητρα Παπαδήμα, τον Σωτήρη Σκάντζικα και τον Φάνη Παυλόπουλο μια ακόμα μαρτυρία έρχεται να ταράξει τα νερά του ελληνικού θεάτρου.
Η ηθοποιός Μπέττυ Νικολέση αποφάσισε να «σπάσει» τη σιωπή της και να αναφερθεί δημόσια σε όσα βίωσε στην διάρκεια της παράσταση «Συρανό ντε Μπερζεράκ» στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου.
Η ηθοποιός που έπαιξε σε πολλές τηλεοπτικές σειρές του 90, όπως «Ο Πέτρος και τα κορίτσια του», αποκάλυψε ότι είχε περάσει πολύ δύσκολες στιγμές στο πλευρό του Γιώργου Κιμούλη στα παρασκήνια του έργου αλλά και πάνω στη σκηνή.
Σύμφωνα με τα όσα κατήγγειλε η ηθοποιός το Τ-live ο Γιώργος Κιμούλης όταν ξεκίνησαν οι παραστάσεις αυτοσχεδίαζε στη σκηνή σε τέτοιο βαθμό ώστε να μην μπορούν οι υπόλοιποι να τον παρακολουθήσουν, έκανε γκριμάτσες με σκοπό να τους εκθέσει και χτύπαγε το χέρι στο τραπέζι προσβάλοντας τους -επί σκηνής- ότι είναι άρυθμοί. Αποτέλεσμα της συμπεριφοράς του ήταν αρκετοί ηθοποιοί να κλαίνε και να αναρωτιούνται πώς θα καταφέρουν να βγάλουν τη σεζόν.
«Στο έργο αυτό ήμασταν 30 ηθοποιοί. Εγώ ήμουν πολύ νέα τότε, 27-28 χρόνια πίσω. Στον ίδιο θίασο υπήρχαν κι άλλοι τότε νέοι συνάδελφοι που σήμερα είναι καταξιωμένοι ηθοποιοί. Στη διάρκεια των προβών και μέχρι να ξεκινήσουν οι παραστάσεις, εκτός από την τιμή που αισθανόμασταν, ήμασταν όλοι μας ερωτευμένοι και γοητευμένοι από τον κύριο Κιμούλη. Όλα αυτά άλλαξαν με την πρώτη παράσταση. Υπήρξε μια πλήρης ανατροπή. Τίποτα από αυτά που κάναμε στις πρόβες, δεν γινόταν στην παράσταση» είπε χαρακτηριστικά.
Η Μπέττυ Νικολέση συνέχισε: «Αυτοσχεδίαζε. Καλό είναι να αυτοσχεδιάζεις, αλλά όχι σε βαθμό που ο άλλος να μην ξέρει τι να του απαντήσει. Όχι σε βαθμό του να σε πηγαίνει από την αρχή στο τέλος ξαφνικά και να χάνεις τα λόγια σου. Όχι σε βαθμό να σου χτυπάει το χέρι έτσι και να σου δίνει το ρυθμό μπροστά στον κόσμο, θεωρώντας σε άρυθμο. Να κάνει εκφράσεις μπροστά στον κόσμο γιατί εσύ τα έχανες και δεν ήξερες τι να απαντήσεις και να δείχνει στον κόσμο ότι είσαι ηλίθιος. Αυτό λέγεται έλλειψη σκηνικού ήθους. Πολλοί συνάδελφοι κλαίγαμε στα καμαρίνια και λέγαμε πώς θα βγάλουμε αυτή την παράσταση. Και ήταν και άντρες και μου κάνει εντύπωση ότι έχουν βγει μόνο γυναίκες».
Η Μπέττυ Νικολέση μάλιστα ξεκαθάρισε πως δεν είχε συμβεί στην εν λόγω παράσταση κανένα περιστατικό σωματικής βίας αλλά όταν του έλεγαν τα παράπονά τους και του ζητούσαν το «γιατί λειτουργούσε έτσι», ο ίδιος αντιδρούσε με το να τους κόβει την επικοινωνία. «Είχα πάει στο καμαρίνι του και του είχα πει ότι δεν μπορώ να λειτουργήσω έτσι. Παθαίνω πανικό. Την επόμενη ημέρα μου έκοψε την καλημέρα».