Η Ματίνα Παγώνη μίλησε στο Action 24 και στην εκπομπή «Πρωινή Ζώνη» για την κατάσταση της υγείας της Μαρινέλλας, η οποία συνεχίζει να νοσηλεύεται στο ιδιωτικό θεραπευτήριο «Υγεία», μετά το εγκεφαλικό επεισόδιο στη σκηνή του Ηρωδείου.
Η Ματίνα Παγώνη τόνισε ότι η σπουδαία κυρία του ελληνικού τραγουδιού χρειάζεται χρόνο, με τους γιατρούς να αξιολογούν τις επόμενες ημέρες τις εξετάσεις της.
«Είναι κρίσιμη η κατάσταση κι αυτή είναι η πραγματικότητα. Είναι πολύ νωρίς να μιλήσουμε σε τέτοια βαριά περιστατικά. Χωρίς μείζονες επιπλοκές. Επειδή όλοι ρωτάνε τι σημαίνει αυτό. Μπορεί κάποιος μέσα στη Μονάδα να κάνει έναν πυρετό ή οτιδήποτε. Δεν μας ανησυχεί, είναι μικρές επιπλοκές που τις περιμένουμε όταν νοσηλεύεται κάποιος. Τις επόμενες ημέρες οι γιατροί θα αξιολογήσουν τις εξετάσεις, τις αξονικές και τις μαγνητικές και θα δούνε την πορεία.
Επειδή όλος ο κόσμος στέλνει την αγάπη του στη Μαρινέλλα, δε μπορούμε να βιαστούμε. Θέλει πολύ χρόνο, η εξέλιξη είναι σταδιακή. Κάθε ώρα, κάθε λεπτό που περνάει, κάθε μέρα, κάθε ώρα, κάθε λεπτό και δεν έχουμε κάτι ιδιαίτερο, είναι υπέρ της ασθενούς. Η φαρμακευτική αγωγή είναι αυτή με την οποία πάει καλά. Η επαφή που έχει, το ότι δεν είναι διασωληνωμένη, είναι υπέρ της ασθενούς» ανέφερε η πρόεδρος της ΕΙΝΑΠ.
Νέες ενημερώσεις σχετικά με την κατάσταση της υγείας της Μαρινέλλας δόθηκαν στη δημοσιότητα από την πρόεδρο των νοσοκομειακών γιατρών, Ματίνα Παγώνη. Η εμβληματική ερμηνεύτρια συνεχίζει να νοσηλεύεται στην εντατική, έπειτα από το εγκεφαλικό επεισόδιο που υπέστη το βράδυ της Τετάρτης κατά τη διάρκεια της εμφάνισής της στο Ηρώδειο.
Η τρέχουσα κατάσταση της υγείας της παραμένει κρίσιμη, αλλά σταθερή. Σήμερα, Κυριακή, η κ. Παγώνη, κατά την παρουσία της στην εκπομπή «Σαββατοκύριακο από τις 5» στην ΕΡΤ1, ανέφερε λεπτομέρειες σχετικά με την εξέλιξη της υγείας της Μαρινέλλας, σημειώνοντας ότι βρισκόμαστε στο τέταρτο 24ωρο της νοσηλείας της στην ΜΕΘ.
«Πολύ σοβαρό περιστατικό. Μπαίνει στο τέταρτο 24ωρο. Είναι σημαντικό ότι μέχρι τώρα δεν είχε κάποια ιδιαίτερη επιπλοκή. Βαριά, κρίσιμη κατάσταση αλλά σταθερή. Τουλάχιστον αυτό λένε οι συνάδελφοι από το ανακοινωθέν που έχουν βγάλει. Είναι υπέρ της ασθενούς, αλλά χρειάζονται πολλά 24ωρα ακόμα. Όταν περνάνε τα 24ωρα, απεικονιστικά θα δείξει πλέον πως πάνε τα πράγματα. Οι εκλεκτοί συνάδελφοι θα αποφασίζουν πως θα κινηθούν», τόνισε αρχικά η Ματίνα Παγώνη.
«Αυτή τη στιγμή με τη φαρμακευτική αγωγή κι όπως πάει η κατάσταση έχει σταθεροποιηθεί. Αυτό θέλουμε για τα πρώτα 24ωρα. Μετά θα δούνε την πορεία, αν αρχίζει να απορροφάται το αιμάτωμα και να δουν την εξέλιξη. Είναι υπέρ ότι δεν είχε κριτήρια διασωλήνωσης κι ότι έχει επαφή με το περιβάλλον. Σε αυτές τις περιπτώσεις, επειδή τα περιστατικά είναι δύσκολα και βαριά, χρειάζεται πολύ χρόνος» ανέφερε χαρακτηριστική η Ματίνα Παγώνη για τη Μαρινέλλα» πρόσθεσε.
Η Αναστασία Γιαμάλη εξέφρασε την άποψή της σχετικά με την κριτική που δέχονται οι γυναίκες για την ηλικία και την εμφάνισή τους, κατά τη διάρκεια της εκπομπής «Εξελίξεις Τώρα» που έκανε πρεμιέρα το μεσημέρι του Σαββάτου μέσα από τη συχνότητα του Mega. Προς το τέλος της εκπομπής, η δημοσιογράφος τοποθετήθηκε με σαφήνεια για τα αρνητικά σχόλια που αντιμετώπισαν πρόσφατα γνωστές γυναίκες, όπως η Μαρινέλλα, η Ελεονώρα Μελέτη και η Έλλη Στάη.
Ειδικότερα, η Αναστασία Γιαμάλη αναφέρθηκε στα επικριτικά σχόλια που ακολούθησαν την κατάρρευση της Μαρινέλλας στη σκηνή, υπογραμμίζοντας το στερεότυπο ότι, λόγω της ηλικίας της, δεν θα έπρεπε να συνεχίζει να δημιουργεί ή να αναγνωρίζεται για το έργο της. Καταδίκασε την αντίληψη ότι μια 86χρονη γυναίκα θα έπρεπε να περιορίζεται στον ρόλο της φροντίστριας των εγγονιών της, υποδηλώνοντας ότι αυτός θεωρείται κοινωνικά αποδεκτός ρόλος, ενώ η καλλιτεχνική δημιουργία σε προχωρημένη ηλικία δεν είναι.
Στη συνέχεια, αναφέρθηκε στην κριτική που δέχονται άλλες γυναίκες, όπως η Νατάσσα Μποφίλιου, η οποία αντιμετωπίζει επίθεση για την εμφάνισή της ενώ στην πραγματικότητα ενοχλεί για τις αντιφασιστικές της απόψεις. Επίσης, η Ελεονώρα Μελέτη επικρίθηκε για την επιλογή της να φορέσει το “επίσημο κοστούμι” στο Ευρωκοινοβούλιο, παρά το γεγονός ότι στο παρελθόν είχε δεχτεί κριτική όταν δεν το φορούσε. Τέλος, η Έλλη Στάη δέχεται παρατηρήσεις για την εμφάνισή της, με την κοινή γνώμη να εστιάζει είτε στο πώς διατηρείται “φρέσκια” είτε στο πώς θα αντιμετωπιζόταν αν επέτρεπε στον χρόνο να αφήσει τα σημάδια του.
Η Αναστασία Γιαμάλη τόνισε με έμφαση ότι οι γυναίκες έχουν κουραστεί να κρίνονται για την εξωτερική τους εμφάνιση αντί για τις πράξεις ή τα λόγια τους. Πρόσθεσε, μάλιστα, ότι αυτές οι υπερβολικές προσδοκίες περί τελειότητας επηρεάζουν ιδιαίτερα τις γυναίκες που δεν έχουν τα μέσα ή τον χρόνο να ανταποκριθούν σε αυτά τα πρότυπα, προκαλώντας τους πίεση και απογοήτευση. Η δημοσιογράφος ολοκλήρωσε τη σκέψη της τονίζοντας κατηγορηματικά ότι αυτή η συνεχιζόμενη τάση κριτικής έχει πλέον γίνει εξουθενωτική.
Η ίδια δήλωσε: «Θα προσθέσω τα σχόλια που δέχτηκε η Μαρινέλλα, όταν κατέρρευσε στη σκηνή, η μεγάλη Μαρινέλλα. Κάποιοι έσπευσαν να πουν ότι στην ηλικία της δεν θα έπρεπε να είναι στη σκηνή γιατί προφανώς δεν έχει δικαίωμα στη δημιουργία ή στην αναγνώριση επειδή μεγάλωσε ή γιατί δεν είναι ικανή, ακριβώς επειδή μεγάλωσε. Βέβαια θα μου επιτρέψετε να πω πως αυτοί που σκέφτονται έτσι δεν θα είχαν κανένα πρόβλημα, αντίθετα θα τοθεωρούσαν υποχρέωση μιας 86χρονης να φροντίζει τα εγγόνια της γιατί για να έχει ρόλο φροντίστριας θα ήταν απολύτως ικανή. Νομίζω, δεν ξέρω τι λέτε ότι οι γυναίκες έχουμε κουραστεί να μας κρίνουν για το πώς είμαστε και όχι για το τι λέμε ή τι κάνουμε. Η Νατάσσα Μποφίλιου ενοχλεί κάποιους γιατί είναι αντιφασίστρια αλλά την χτυπούν για το φόρεμά της. Η Ελεονώρα Μελέτη θα μπορούσε να κριθεί για αυτά που λέει στο Ευρωκοινοβούλιο αλλά αντί για αυτά θεωρείται υποκριτική η επιλογή της να βάλει την «στολή εργασίας». Θα θυμάστε όμως ότι πριν χρόνια που δεν έβαζε αυτά τη «στολή» είχε δεχτεί έντονη κριτική άλλη γυναίκα πολιτικός. Η Έλλη Στάη κρίνεται για την φρέσκια εμφάνισή της αλλά αν δεν ήταν τόσο φρέσκια πάλι θα κρινόταν για το πώς αφέθηκε, πώς μεγάλωσε.Και σε όλο αυτό, γυναίκες που δεν έχουν τον χρόνο ούτε τα μέσα και που κοπιάζουν να βγάλουν τον μήνα έρχονται αντιμέτωπες με όλη αυτή την πληροφορία και όλη αυτή την άπιαστη τελειότητα. Εγώ νομίζω ότι κούρασε…» .