H Mαρίνα Σάττι, που εκπροσώπησε την Ελλάδα στη φετινή Eurovision με το τραγούδι «Ζάρι», έχει μία μακρά πορεία στον καλλιτεχνικό χώρο, αφού από νεαρή ηλικία έπαιζε μουσική σε διάφορα μπαράκια και σκηνές, ενώ έγραφε τα δικά της τραγούδια.
Το okmag δημοσίευσε μια αποκλειστική φωτογραφία από τα πρώτα βήματα της τραγουδίστριας, η οποία είναι τραβηγμένη το 2006 και φαίνεται αριστερά από την 19χρονη ο Ιορδάνης Χατζηιωάννου και δεξιά της ο Γιώργος Δήμος.
Η τραγουδίστρια εμφανιζόταν μαζί τους για μια ολόκληρη σεζόν, έχοντας ιδιαίτερη προτίμηση στο παλιό ελληνικό τραγούδι.
Η Μαρίνα Σάττι είχε έρθει στην Αθήνα από το Ηράκλειο Κρήτης και με τη βοήθεια της μητέρας της εντάχθηκε στο μουσικό σχήμα, στο μαγαζί Boheme, που βρισκόταν στη Βούλα και ήταν μια από τις καλύτερες μπουάτ των Νοτίων προαστίων, με ιδιοκτήτριες δυο γυναίκες, αλλά δεν λειτουργεί πια.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Ιορδάνης Χατζηιωάννου έχει συνεργαστεί με μεγάλα ονόματα της μουσικής, όπως τον Γιώργο Νταλάρα, τον Μίμη Πλέσσα και τον Κώστα Μπίγαλη, ενώ τα πρώτα της μουσικά βήματα έκανε μαζί του και η Ρίτα Αντωνοπούλου.
Συμμετείχε επίσης με το γκρούπ “Raza De Cobre” στο δίσκο “Latin” του Γιώργου Νταλάρα, με συναυλίες σε Μέγαρο Μουσικής Αθηνών και Θεσσαλονίκης.
Την άποψή του για τη Eurovision, την ελληνική αποστολή και τη Μαρίνα Σάττι μοιράστηκε ο Γιώργος Τσαλίκης μέσα από story στο Instagram.
Ο Γιώργος Τσαλίκης στο βίντεο σχολίασε τη συνολική της αντιμετώπιση ως καλλιτέχνιδα που εκπροσώπησε την Ελλάδα, σε έναν τέτοιο σημαντικό διαγωνισμό, μετά από παρότρυνση των ακολούθων του.
«Με πήραν από 2 – 3 εκπομπές να πω τη γνώμη μου για την Eurovision και για την ελληνική συμμετοχή. Το απέφυγα, αλλά επειδή έχουμε μία ζωντανή σχέση εδώ στο Instagram και με ρωτάτε, μπορώ να σας πω τώρα αυτά που θέλω. Το τραγούδι σε κάποιους άρεσε και σε κάποιους άλλους δεν άρεσε, αλλά αντικειμενικά είχε μία συνέπεια σε αυτό που είναι η συγκεκριμένη καλλιτέχνης. Αν παρακολουθήσετε τα βίντεο κλιπ της και την δισκογραφία της και την μουσική της κατάθεσης μέχρι τώρα, είναι αυτό το στυλ. Όσον αφορά την παρουσία της στην βραδιά του τελικού σαν performance, κατά τη γνώμη μου από αυτό που μπορούσε να κάνει ήταν το 100%. Ήταν μια πολύ καλή παρουσία.
Τον Φωκά Ευαγγελινό που τον λατρεύω και έκανε την σκηνοθεσία, δεν τον κρίνω γιατί ήταν μία σκηνοθετική άποψη, η οποία δεν έκατσε. Για τον Φωκά Ευαγγελινό πρέπει να είμαστε πολύ περήφανοι που τον έχουμε και είναι ένα εξαγώγιμο είδος και το έχει αποδείξει. Πάμε στο υπόλοιπο, δηλαδή στο πως θα διαχειρίζεσαι την εικόνα σου και στο πως διαχειρίζεσαι την εκπροσώπηση της χώρας σου. Δεν έχει σημασία αν είναι ένας μουσικός διαγωνισμός, που έχει κάποια στοιχεία υπερβολής και εξωστρέφειας.
Είναι μία εκπροσώπηση της χώρας σου από έναν κρατικό φορέα και από την Ελληνική Ραδιοφωνία Τηλεόραση και αυτό πρέπει να σου δίνει λίγο και χωρίς να σου στερεί τον καλλιτεχνικό σου αυθορμητισμό και την παιδικότητα σου και ένα αίσθημα, εκτός από το αίσθημα της ευθύνης που φαντάζομαι είχε…να! Καταλάβατε τώρα την παγίδα; Πήγα να πω η κοπέλα. Επί της ουσίας δεν είναι κοπέλα. Είναι μια γυναίκα που κοντεύει τα 40. Είναι μια συγκροτημένη προσωπικότητα που έχει κάνει τα χιλιόμετρά της.
Κοπέλα είναι η εκπρόσωπος της Κύπρου που είναι 17 χρονών, είναι μία κοπέλα μέχρι τα 20 – 25 – 27. Δεν μπορείς να πεις μία γυναίκα που κοντεύει τα 40. Έχεις άλλη εμπειρία από τη ζωή. Έχεις άλλη επίγνωση στο πως μπορείς να είσαι στημένος. Στημένος, εννοώ πλασαρισμένος. Στο πώς να πλασάρεις τον εαυτό σου. Το πρώτο post της Μαρίνας όταν πήγε στο διαγωνισμό ήταν πάνω στο κρεβάτι με τουρλωμένο τον πισινό και 10 φωτογραφίες, εκ των οποίων οι επτά ήταν ο ποπός της.
Μετά πας στη συνέντευξη Τύπου της εκπροσώπου του Ισραήλ, σε ένα τόσο ευαίσθητο θέμα, το οποίο αφορά όλη την Ευρώπη και αφορά όλους μας και μου θυμίζεις τον γιο μου τον Άγγελο όταν πηγαίναμε επίσκεψη και βαριότανε και μου έλεγε “μπαμπά πότε θα πάμε σπίτι;” . Μια ωραία προσπάθεια, δεν την ακυρώνουμε αλλά εκ του αποτελέσματος στον τρόπο που στήθηκε το αντιμετώπισε και πλασαρίστηκε από μια ανέτοιμη και λίγο ανώριμη γυναίκα. Κατά τη γνώμη μου όμως σπουδαία καλλιτέχνη και ιδιαίτερη. Ένα ωραίο μάθημα τίποτα άλλο», είπε ο Γιώργος Τσαλίκης.