Η Ελένη Μενεγάκη αποκάλυψε ότι παραμένει πιστή στο ίδιο άρωμα εδώ και 25 χρόνια, κάνοντάς μας να αναρωτιόμαστε: Ποια γυναίκα μένει τόσο αφοσιωμένη σε μια μόνο επιλογή;
Παλαιότερα, κατά τη διάρκεια της εκπομπής της, ο σεφ Γιώργος Παπακώστας της είπε αυθόρμητα: «Έχεις αλλάξει κολόνια!», με την παρουσιάστρια να του απαντά γελώντας: «Όχι, φοράω το ίδιο άρωμα δεκαετίες. Κιλά ολόκληρα αγοράζω, μην το χάσω!»
Η μυρωδιά που έχει γίνει το σήμα κατατεθέν της Ελένης Μενεγάκη έχει λουλουδένιες νότες από φρέζια, κρίνο της κοιλάδας, πασχαλιά και παιώνια και φυσικά μιλάμε για το Pleasures της Estée Lauder.
Μάλιστα, όπως έχει αποκαλύψει στο παρελθόν, τα παιδιά της τη συνδέουν απόλυτα με αυτό το άρωμα, λέγοντας: «Μυρίζει μανούλα».
Πάντως, η ίδια δεν κρύβει την ανησυχία της μήπως κάποια στιγμή σταματήσει η κυκλοφορία του αγαπημένου της αρώματος, καθώς, όπως παραδέχτηκε, «όλα τα αρώματα κάποτε αποσύρονται». Κι ενώ ορκίζεται στη διαχρονικότητα του, η Ελένη Μενεγάκη έχει πει ότι δοκιμάζει που και που και άλλες επιλογές, κυρίως με πιο γλυκές και ζεστές νότες.
Η Ελένη Μενεγάκη βρίσκεται στο επίκεντρο της τηλεοπτικής επικαιρότητας, καθώς το ενδεχόμενο επιστροφής της στον ΑΝΤ1 συζητείται έντονα. Με τον σταθμό του Αμαρουσίου να αναζητά τρόπους να ενισχύσει το προφίλ του, μια συνεργασία με την Ελένη αποτελεί θέμα πρεστίζ, αλλά και στρατηγική κίνηση για εμπορική επιτυχία.
Η σχέση της Ελένης με τον ΑΝΤ1 έχει βαθιές ρίζες. Ήταν το κανάλι που την ανέδειξε μέσα από το «Πρωινό», ενώ η μεταγραφή της στον Alpha αποτέλεσε ιστορική στιγμή για την τηλεοπτική αγορά, με το συμβόλαιο να αγγίζει το 1.000.000 ευρώ. Παρόλο που η Ελένη έχει αφήσει το στίγμα της σε διαφορετικά μέσα, η επιστροφή της στον ΑΝΤ1 έχει συναισθηματική αξία και μπορεί να σημάνει μια νέα εποχή και για τις δύο πλευρές.
Οι συζητήσεις φαίνεται να επικεντρώνονται σε ένα νέο πρότζεκτ, διαφορετικό από τις καθημερινές πρωινές ή μεσημεριανές εκπομπές που παρουσίαζε στο παρελθόν. Η Ελένη, σύμφωνα με το περιβάλλον της, δεν ενδιαφέρεται να επιστρέψει στη ρουτίνα της καθημερινότητας. Αντίθετα, προτιμά να δοκιμαστεί σε κάτι πρωτότυπο, όπως η βραδινή ζώνη, που θα της δώσει την ευκαιρία να παρουσιάσει μια φρέσκια πλευρά του εαυτού της.
Παράλληλα, οι οικονομικές απαιτήσεις της Ελένης είναι ένα βασικό ζήτημα στις διαπραγματεύσεις. Η παρουσιάστρια έχει αποδείξει ότι μπορεί να φέρει σημαντικά έσοδα από διαφημίσεις, αφού διατηρεί ένα πιστό και δυναμικό γυναικείο κοινό. Ο ΑΝΤ1, για να υλοποιήσει αυτή τη συνεργασία, θα χρειαστεί να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις της, προσφέροντας ταυτόχρονα ένα τηλεοπτικό προϊόν που να ταιριάζει στο προφίλ της.
Αν τελικά η Ελένη Μενεγάκη επιστρέψει στον ΑΝΤ1, η κίνηση αυτή αναμένεται να δημιουργήσει αίσθηση στη μιντιακή αγορά και να φέρει θεαματικά αποτελέσματα για το κανάλι. Πρόκειται για μια συνεργασία που μπορεί να γράψει ιστορία, εφόσον οι δύο πλευρές καταλήξουν σε μια συμφωνία που θα ικανοποιεί αμοιβαία τις προσδοκίες τους.
Πηγή: Εφημερίδα Espresso
Η Ελένη Μενεγάκη το απόγευμα του Σαββάτου, 14 Δεκεμβρίου, έκανε μια νέα ανάρτηση στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram.
Συγκεκριμένα, η Ελένη Μενεγάκη βρέθηκε στο Ψυρρή και στο γνωστό μαγαζί Little Kook, το οποίο το χαρακτηρίζει ο εντυπωσιακός στολισμός που κάνει κάθε χρόνο για τα Χριστούγεννα.
Έτσι λοιπόν, η Ελένη Μενεγάκη φωτογραφήθηκε σε μερικές γωνιές του στολισμένου καταστήματος, αποκαλύπτοντας παράλληλα τη βόλτα που έκανε στο κέντρο της πρωτεύουσας.