glyko-agoraki-me-konto-pantelonaki-amp-038-leyko-mployzaki-spanies-fotografies-tis-tzenis-cheiloydaki-prin-tin-allagi-fyloy-275807
11:31

Γλυκό αγοράκι με κοντό παντελονάκι & λευκό μπλουζάκι: Σπάνιες φωτογραφίες της Τζένης Χειλουδάκη πριν την αλλαγή φύλου

11:31
Νίκη Μουλά

Η Τζένη Χειλουδάκη σε μία αναδρομή της στο παρελθόν, μέσω ανάρτησης στο προσωπικό της προφίλ στο facebook, αναρτά φωτογραφίες της πριν την αλλαγή φύλου, όταν ακόμη ήταν αγοράκι.

Η ιστορία που ακολουθεί την εν λόγω γυναίκα είναι ανατριχιαστική και πολλοί δεν γνώριζαν πως έχει κάνει αλλαγή φύλου.

Advertisement

Η Τζένη Χειλουδάκη αγοράκι

Advertisement

Advertisement

Η ιστορία της Τζένης Χειλουδάκη

Άνοιξη του 1993. Το κοσμικό γεγονός της χρονιάς διοργανώνεται στο ξενοδοχείο Intercontinental και όλη η καλή κοινωνία είναι εκεί. Η Σοφία Λόρεν είναι η επίσημη καλεσμένη της επίδειξης του οίκου Capo d’ Opera, όμως τα φλας στρέφονται ξαφνικά στο μοντέλο Τζένη Χειλουδάκη, που κάνει την πρώτη του πασαρέλα.

Είναι η πρώτη φορά που μια τρανς γυναίκα περπατάει μαζί με τα μεγαλύτερα μοντέλα του κόσμου, και ήταν η αρχή μιας εξαιρετικά πετυχημένης καριέρας στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Advertisement

«Έχω να θυμάμαι υπέροχες στιγμές από ταξίδια σε όλο τον κόσμο. Χρήμα, δόξα, φιλίες, φοβερές παρέες με την καλή κοινωνία, πόρτες που άνοιξαν… Και βέβαια συγκλονιστικά γαμ…α με άντρες και γυναίκες, θεούς και θεές. Όλα αυτά μπορεί να θόλωσαν σαν πέρασαν τα χρόνια, μα τα έζησα σε υπερθετικό βαθμό και θα μείνουν γλυκές μνήμες μέσα στο χρονοντούλαπο. Έζησα τα πάντα. Τα έκανα όλα στη ζωή. Ω, και τι ζωή Θε μου…», είχε υπογραμμίσει.

Η Τζένη Χειλουδάκη αγοράκι

Advertisement

Η Τζένη Χειλουδάκη πριν την αλλαγή φύλου

Δίνεις πολύ σπάνια πια συνεντεύξεις, μήπως όμως θυμάσαι την πρώτη σου εμφάνιση στα ΜΜΕ;

Με πας πολλά χρόνια πίσω, στα 15 μου… Ήδη κορίτσι, ορμόνες, στήθος, μαλλί μακρύ, μακιγιάζ, κοριτσίστικα ρούχα ήδη από τα 13 μου, και βρίσκομαι σε πορεία για τα δικαιώματα των ομοφυλόφιλων και τραβεστί, – δεν υπήρχαν οι σημερινοί όροι Λοατκι και τα συναφή. Πρέπει να ήταν το ’84. Δημοσιογράφοι, χαμός, κόσμος στην Πανεπιστημίου και στην Ομόνοια, κι εγώ ανάμεσα σε άλλα κορίτσια και αγόρια κρατώ μεγάλο χάρτινο πανό με κάποιο σύνθημα…Δεν θυμάμαι τι έλεγε, δεν έχω καν φωτογραφίες, θυμάμαι όμως ότι πλάκωσαν οι μπάτσοι μας τάραξαν στις κλωτσιές. Εγώ κρύφτηκα κάτω από μια κλούβα και ο φωτογραφικός φακός με απαθανάτισε την ώρα που με τραβούσαν οι μπάτσοι από το μαλλί να με βγάλουν κάτω από την κλούβα. Την επόμενη μέρα, διάφορες εφημερίδες είχαν το στιγμιότυπο, και το περιοδικό Εικόνες έβαλε την φωτογραφία αυτή.

– Και μετά;

Αρχές του 1990 παίρνω τον τίτλο της Σταρ Τραβεστί [γελάει],στα καλλιστεία που διοργάνωνε η Αλόμα. Εκεί έδωσα την πρώτη μου συνέντευξη στο περιοδικό Ένα. Δημοσιογράφος ήταν ο Μανώλης Αναγνωστάκης, και αρχές του 1991, έχοντας επιστρέψει απ’ το Λονδίνο μετά την επέμβαση επαναπροσδιορισμού του φύλου μου, ο Αναγνωστάκης ήταν διευθυντής του περιοδικού Max. Εκεί έγινε το πρώτο μεγάλο αφιέρωμα σε μένα με πολλές φωτογραφίες και συνέντευξη. Αμέσως μετά το Playboy, το ΚΛΙΚ με φωτογράφο τον Κωστόπουλο και κατόπιν το περιοδικό DIVA με τον Χατζηστεφάνου να με ρωτά διάφορα. Ε, μετά όλα τα περιοδικά της εποχής, με αποκορύφωμα το εντιτόριαλ στο περιοδικό Γυναίκα, και δίπλα μου η Κουλιανού, η Μπαλατσινού, η Τσιντικίδου, η Πούπού και η Φιλίπα Μάθιους, καθώς και τα τοπ αγόρια της εποχής, ο Μάνος Πανταζής και ο Φώτης Γιαννιώτης. Στην τηλεόραση η πρώτη φορά ήταν στο Made in Greece με την Σεμίνα Διγενή και ένα δίωρο αφιέρωμα. Στην Μαλβίνα είπα ναι, αλλά την έστησα και δεν πήγα. Μετά απ’ αυτά μπήκα γερά στο μόντελινγκ.

– Πολλοί πήραμε θάρρος απ’ το θάρρος σου. Το εισέπραττες αυτό από την κοινότητα;

Έχω ακούσει και διαβάσει τρομακτικά πράγματα. Εμένα ή θα με λατρέψουν ή θα με μισήσουν θανάσιμα. Έχουν υπάρξει άνθρωποι απ’ την κοινότητα που δήθεν μάχονται κατά του ρατσισμού, του σεξισμού και του μπούλινγκ και μ’ έχουν στολίσει με ό,τι ρατσιστικοσεξιστικό επίθετο υπάρχει. Προσπερνώ, τους ξέρω… Ξέρω επίσης όλες τις ομάδες στην κοινότητα, τις κλίκες: για τους μισούς είμαι η θεά, για τους άλλους σατανάς. Καλά κάνουν. Σάμπως εγώ συμπαθώ όλα τα Λοάτκι άτομα; Μερικά τα βλέπω και βγάζω σπυριά.

– Πώς αποφάσισες να φύγεις μακριά απ’ όλα;

Νοητά το πνεύμα μου είχε ήδη φύγει. Χόρτασα τόσο πολύ τα μοιραία, χλιδάτα και ακριβά της ζωής, που είχα ξεχάσει όλες τις ομορφιές της ζωής που ήταν δωρεάν… μα στην ουσία πανάκριβες. Σιχάθηκα, και επέστρεψα στη Σητεία μου, στη μάνα και τα αδέρφια μου, στον τόπο που νωρίς έχασα την αθωότητά μου, μπας και την ξαναβρώ. Τώρα περπατώ ξυπόλητη και φυτεύω τον καρπό που θα με θρέψει με τα χέρια μου, στο κηπούλι μου, ακούω την ανάσα της μάνας μου το βράδυ στο νυχτοκρέβατό της και είμαι ασφαλής. Μαζεύω τα αυγουλάκια απ’ τα πουλερικά μου που ποτέ δεν θα σφαχτούν γιατί τα έσωσα, παίζω με τα 20 γατοσκυλόπαιδά μου, έρμες ψυχές του δρόμου που κάποιοι πέταξαν, και την Αμαλία την χελωνίτσα που μου δίνει φιλιά κάθε πρωί που την ταΐζω.

«Αργά τη νύχτα με αρπάξαν τρεις άντρες και με βίασαν»: Συγκλονίζει η μαρτυρία της Τζένη Χειλουδάκη

Η Τζένη Χειλουδάκη συγκλόνισε με την εξομολόγηση που έκανε στο προφίλ της στο Facebook, για την κακοποίηση που βίωσε, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Εξάλειψης της βίας κατά των γυναικών.

Την κακοποίησή της εξομολογήθηκε η Τζένη Χειλουδάκη

Όπως υπογράμμισε «Αργά τη νύχτα με αρπάξαν, εκεί στα 16 μου. Τρεις άντρες τέρατα με χτύπησαν, σακάτεψαν το σώμα, τη ψυχή και το πνεύμα μου. Τρεις άντρες με άρπαξαν, τρεις μέρες με βίαζαν. Με πέταξαν άδεια σε ένα σοκάκι και μου είπαν αν μιλήσω θα με σκοτώσουν. Μάζεψα τα κομμάτια μου και έπεσα στην αγκαλιά της μάνας μου, που ήταν πάντα εκεί ,στα δύσκολα μου. Τρεις άντρες με άρπαξαν, τρεις μέρες με βίαζαν, τρεις μέρες έκλαψα για αυτό και μετά σηκώθηκα και μίλησα και πάντα θα μιλώ και θα γράφω για αυτό. Τα τρία τέρατα είναι ακόμα στη φυλακή. Μετά από μένα αναγνωρίστηκαν και από άλλα θύματα τους…..όλες εμείς σταματήσαμε ΑΥΤΑ τα τέρατα. Υπάρχουν πολλά όμως εκεί έξω ακόμα. Μίλα, μπορείς. Για σένα ,για όλες μας. Σήμερα είναι η διεθνής ημέρα για την εξάλειψη της βίας κατά των γυναικών. Μη φοβάσαι, μίλα. Άρχισε από σήμερα».

Η ανάρτηση της Τζένης Χειλουδάκη