Ο Γιώργος Νινιός είναι Έλληνας ηθοποιός. Γεννήθηκε το 1959 στην Αθήνα, όπου και μεγάλωσε.
Σπούδασε για έναν χρόνο στη δραματική σχολή του Πειραϊκού Συνδέσμου, την οποία εγκατέλειψε μετά την εισαγωγή του στην Κρατική Σχολή ορχηστικής Τέχνης, λόγω έλλειψης χρόνου.
Της: Έπη Τρίμη
Πρωτοεμφανίστηκε στις «Τρωάδες» στο θέατρο και στο «Αίμα των Αγαλμάτων» του Τόνυ Λυκουρέση στον κινηματογράφο.
Πήρε το βραβείο β’ ανδρικού ρόλου στα Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης 1989 και 1991 για τις ταινίες “Δεξιότερα της δεξιάς” και “Δραπέτης” και “Ισημερία” αντίστοιχα.
Στη μουσική παράσταση, την οποία έγραψε και σκηνοθέτησε ο ίδιος στο Ζοοm με τον τίτλο “Άριστα Τραγούδια”, συνεργάστηκε με την τραγουδίστρια Λένα Αλκαίου.
Το 1998 συμμετείχε σε συναυλίες με τον Διονύση Τσακνή μετά τη συνεργασία τους στην ταινία “Έξι με Έξι”, της οποίας τη μουσική και τα τραγούδια είχε γράψει ο Διονύσης Τσακνής.
Το 2007, βραβεύτηκε στα Θεατρικά Βραβεία Κοινού 2007 για το ρόλο του στην παράσταση “Ποιος φοβάται τη Βιρτζίνια Γουλφ;”.
Του αρέσει η οδήγηση με μοτοσικλέτα, αν και είχε υποστεί τραυματισμό μετά από ατύχημα και έχει λάβει μέρος σε αγώνες, στους οποίους έχει επανειλημμένα βραβευτεί.
Ο Γιώργος Νινιός που πρωταγωνιστεί στη σειρά του Alpha «Έρωτας Μετά» αναφέρθηκε στο διάστημα της καραντίνας το οποίο βίωσε με αρκετό άγχος -προσωπικό και επαγγελματικό- αλλά και φόβο για το αύριο, ενώ φυσικά αναφέρθηκε και στη δραματική σειρά η οποία ολοκληρώνεται την Τετάρτη με ένα ανατρεπτικό φινάλε.
Όπως παραδέχθηκε ο ίδιος, είναι ιδιαίτερα γκρινιάρης με τους ρόλους που του προτείνουν, ενώ είπε το «ναι» στο «Έρωτας Μετά» καθώς ο ρόλος που υποδύεται έχει πολλές και διαφορετικές ψυχολογικές διακυμάνσεις, κάτι που τον γοητεύει ιδιαίτερα. Όσο για το φινάλε, ο ηθοποιός αποκάλυψε πως είναι ιδιαίτερα μελετημένο και δομημένο ώστε κάθε ήρωας να έρθει αντιμέτωπος με τις συνέπειες των πράξεών του.
Ο Γιώργος Νινιός είχε πει για την αναγνωρισιμότητά του: «Η τηλεόραση μου έβγαλε την ταυτότητα. Έγινα αυτό που λέμε διάσημος, αναγνωρίσιμος, όλα αυτά. Ήταν η εποχή που ξεκίνησε η ιδιωτική τηλεόραση, αρχές του ’90, οπότε είχε ανοίξει η ιστορία και υπήρχε η ανάγκη για τέτοια πράματα όπως π.χ. τα «Βαμμένα Κόκκινα Μαλλιά». Αλλά μετά άλλαξαν πολλά και έκανα λίγο πίσω. Παρά το ότι πάλεψα, ένιωθα ότι δεν έχω την ικανότητα να είμαι παρών και να ανταποκριθώ σε τέτοιες ιδιαίτερες συνθήκες».
«Το κασέ μου έπεσε πολύ. Σχεδόν τίποτα δεν θυμίζει τα παλιά μου κασέ, αλλά δεν θα γκρινιάξω!» Αυτό αποκάλυψε το 2102 ο Γιώργος Νινιός και συνέχισε λέγοντας τότε : «Κανείς δεν πρέπει να γκρινιάζει. Και δεν πρέπει να το κάνει όταν βλέπεις γύρω σου γεροντάκια να ψάχνουν τα σκουπίδια. Να μιλήσω εγώ για ψαλίδα και για το πόσα έχασα; Ντρέπομαι. Από την άλλη ναι, αποδέχεσαι τα όποια χρήματα. Τι να κάνεις; Αν πω εγώ όχι, πει και ο άλλος, θα πάψουν πλέον να γίνονται δουλειές! Αυτό θέλουμε; Όχι, βέβαια», είχε δηλώσει.
Σε συνέντευξη που έδωσε το 2012 Γιώργος Νινιός αποκάλυψε χαρακτηριστικά του εαυτού του αλλά και το λόγο που δεν έχει παντρευτεί έχοντας πει:
«Για να μην έχει συμβεί στα 50 (τότε αυτή η ηλικία) μου, η βάρκα μπάζει νερά ή δεν υπάρχουν κουπιά. Καλό είναι πάντως ορισμένα πράγματα να συμβαίνουν σε συγκεκριμένες ηλικίες. Δεν ισχύουν τα πάντα για πάντα».
Όσο για το αν ο ηθοποιός θα ήθελε να αποκτήσει παιδιά, είχε απαντήσει: «Δεν είναι θέμα επιθυμίας, είναι αν γίνεται. Από μόνος μου δεν μπορώ. Όταν μοιράζεσαι ευθύνες, αγωνίες, χώρο, ένα σπίτι, η βασική πορεία είναι να κάνεις παιδί. Αλλιώς για ποιο λόγο να τα μοιράζεσαι;»
Η απάντηση στην πρώτη ερώτηση είναι πολύ απλή: Η Ναταλία Γερμανού και ο Γιώργος Νινιός χώρισαν γιατί δεν έπρεπε να τα έχουν φτιάξει από την αρχή. Ήταν μια σχέση που όλοι, φίλοι και γνωστοί της Ναταλίας ήξεραν, ότι δεν είχε μέλλον και ότι για την παρουσιάστρια ήταν ένα διάλειμμα κι ένας τρόπος να δείξει λίγο πολύ ότι στο παλμαρέ της μπορεί να βάλει και κανέναν πιο σημαντικό άνθρωπο – της τέχνης- εκτός από ανερχόμενους τραγουδιστές που ναι μεν είναι καλά παιδιά και με ωραίους κοιλιακούς, αλλά προς το παρόν παραμένουν κρυμμένα στη σκιά της.
Ο Νινιός ήταν “άλλο πράγμα” και η Ναταλία αυτό το “άλλο πράγμα” δεν το θέλει. Ένας άντρας που μένει σε ένα σπίτι με σκύλους και κότες, που κυκλοφορεί με μηχανή και παίζει μπαγλαμαδάκι τρώγοντας «μεζέδες» και ακούγοντας ρεμπέτικα, είναι όπως και να το κάνεις, μια επιλογή λίγο πιο αναρχοαυτόνομη για μια παρουσιάστρια/στιχουργό που με την πρώτη νότα του μπουζουκιού σηκώνεται από τον καναπέ της για να τα σπάσει on camera. Αν η Ναταλία ήθελε να είναι με τον Νινιό δεν θα είχε κολλητούς της τον Θέμη Γεωργαντά και τον Γιώργο Τσαλίκη.
Εν πάση περιπτώσει, η Ναταλία και ο Νινιός ήταν ένα λάθος ζευγάρι και πολύ γρήγορα μετά από μερικές εβδομάδες κιόλας και οι δυο το κατάλαβαν. Έτσι τα τηλεφωνήματα αραίωσαν το ίδιο και τα ραντεβού μέχρι που σταμάτησαν εντελώς, χωρίς κανένας από τους δυο να πει τη λέξη «χωρίζουμε». Μάλιστα κάποιοι λένε ότι μετά τον χωρισμό με τον Νινιό η Ναταλία άρχισε να βγαίνει με κάποιον άλλον ηθοποιό – σχέση που επίσης τελείωσε άδοξα και μάλιστα πολύ δραματικά. Η Ναταλία για όσους ξέρουν έχει έναν πολύ ιδιαίτερο τρόπο να χωρίζει. Επειδή δεν μπορεί να τους το πει, προσπαθεί να τους το δείξει κι αυτό καμιά φορά έχει πολύ άσχημες συνέπειες.
Εξίσου απλή είναι η απάντηση και στη δεύτερη ερώτηση «γιατί η παρουσιάστρια δεν στεριώνει σε καμία σχέση»: Γιατί ο άντρας που θέλει η Ναταλία δεν υπάρχει και γιατί περνάει τόσο καλά στις παρέες της που κανένας άντρας όσα προσόντα κι αν έχει δεν μπορεί να την κάνει να περάσει το ίδιο.
Ανατρεπτικός και πολυπράγμων. Δεν προκαλεί σκάνδαλα για να βρίσκεται στη δημοσιότητα και σχεδόν κοκκινίζει όταν μιλά για τα προσωπικά του. Ο λόγος για το Γιώργο Νινιό.
Ο ηθοποιός μίλησε σε γνωστό περιοδικό πριν 10 χρόνια για τις οικονομικές δυσκολίες που έχει αντιμετωπίσει αλλά και για άλλες πτυχές της ζωής του έχοντας πει: «Υπήρξαν περίοδοι στη ζωή μου που δε δούλευα και δεν είχα λεφτά. Τώρα ήρθαν έτσι τα πράγματα που συμβαίνει να έχω δουλειά. Έχω συνηθίσει να μην δουλεύω για πάρα πολύ καιρό. Έχω μάθει να κινούμαι με αυτά που έχω».
«Μ’ αρέσει να τραγουδάω. Γι’ αυτό μελετάω πολύ. Έχω παρτιτούρες, μαθαίνω κλίμακες και τεχνικές». Ο ηθοποιός δεν έχει απασχολήσει ποτέ με τα προσωπικά του. «Δεν νιώθω άνετα. Νιώθω πολύ άβολα. Όταν με ρωτάνε για τα προσωπικά μου κομπλάρω, ακόμη και όταν είναι δικοί μου άνθρωποι».
Μεγαλύτερη του φοβία είναι ο θάνατος. «Μόνο το θάνατο φοβάμαι. Αλλά δεν τον πολυσκέφτομαι, γιατί μπορεί να θέλει να κάνουμε παρέα και δεν θέλω. Τον σκέφτομαι με την έννοια ότι η ζωή είναι ωραία και είναι κρίμα να τελειώσει».