Συνέντευξη με αφορμή την ταινία «Κορίτσια για τσίμπημα» παραχώρησε η Ελένη Φιλίνη στο Λοιπόν και τη δημοσιογράφο Έλενα Πολυχρονοπούλου.
Μεταξύ άλλων, η Ελένη Φιλίνη σημείωσε χαρακτηριστικά το εξής:
«Τα γυρίσματα τότε ήταν καθημερινά και διαρκούσαν οκτώ ώρες και συγκεκριμένα ήταν από το Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών που τότε είχε μεγάλη δύναμη. Η αμοιβή του κάθε ηθοποιού, βέβαια, ήταν διαφορετική όπως ισχύει πάντα ανάλογα με τον ρόλο κλπ. Βέβαια τότε ήταν πολύ καλύτερες οι οικονομικές απολαβές απ’ ότι τώρα.
Είχε μόλις καταργηθεί η άδεια του ηθοποιού, αλλά ήταν ακόμα νωρίς και δεν υπήρχε κορεσμός.
Τώρα αυτομάτως, από τη στιγμή που είναι ένα τόσο ελεύθερο επάγγελμα και μπορεί να παίξει ο καθένας, κατεβαίνουν και οι αμοιβές. Δεν υπάρχει αυτό που λέμε «ο βασικός μισθός» του ηθοποιού, ούτε πληρώνεται για τις επιπλέον ώρες τις πρόβες κλπ.
Είναι ένα «ξέφραγο» αμπέλι το επάγγελμα μας πια, όπως βέβαια και πολλά άλλα επαγγέλματα. Καταργηθήκανε και τα οχτάωρα και γενικώς ήρθανε τα πάνω κάτω.
Δοξάζω τον Θεό που έζησα τις καλές εποχές και που δεν είμαι τώρα είκοσι χρονών, γιατί πού θα στήριζα τα όνειρα μου αν ξεκινούσα αυτή την εποχή;», ανέφερε η Ελένη Φιλίνη.
«Στο βωμό της ύλης και του χρήματος χάσαμε τον άνθρωπο. Πιστεύω ότι υπάρχει μεγάλος κορεσμός λόγω και της τηλεόρασης, αλλά η διάρκεια είναι εκείνη που δείχνει εάν κάποιος αξίζει και βλέπουμε πως πολλοί κάνουν ένα πετυχημένο πέρασμα από κάπου, αλλά μετά ξεχνιούνται το ίδιο γρήγορα και εύκολα όσο γρήγορα και εύκολα έγιναν »διάσημοι
Τώρα πιστεύω πως γενικά υπάρχει μια βιασύνη να τα κάνουν όλα γρήγορα γιατί ζούμε στην εποχή του «fast food. Σε μια κοινωνία που έχει σημαία της το χρήμα είναι δύσκολο, για να μην πω ακατόρθωτο να χτίσεις και να προκόψεις», κατέληξε η Ελένη Φιλίνη.