Σοβαρό τροχαίο σημειώθηκε το μεσημέρι της περασμένης Παρασκευής (20.12.24) επί της λεωφόρου Συγγρού, όπου όχημα προσπαθώντας να αλλάξει λωρίδα παρέσυρε τη μηχανή του ηθοποιού Μιχάλη Μητρούση, σέρνοντάς την για μέτρα.
Για το σοκαριστικό τροχαίο ατύχημα που είχε στη λεωφόρο Συγγρού το μεσημέρι της περασμένης Παρασκευής (20.12.24), μίλησε ο ηθοποιός Μιχάλης Μητρούσης.
Ο ηθοποιός Μιχάλης Μητρούσης οδηγούσε τη μηχανή του στη λεωφόρο Συγγρού όταν παρασύρθηκε από αυτοκίνητο που άλλαξε λωρίδα, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί και να υποστεί κάταγμα περόνης.
Όπως είπε, «σηκώθηκα όρθιος κατευθείαν και έψαχνα το κορμί μου. Τότε κατάλαβα ότι είχε κάτι το πόδι μου».
Ο ηθοποιός υπέστη κάταγμα περόνης και θα υποβληθεί σήμερα σε χειρουργική επέμβαση στο ΚΑΤ.
«Είχα πραγματικά άγιο», σχολίασε.
Όπως φαίνεται στο, ο ηθοποιός κινείται στη μεσαία λωρίδα, όταν ένα αυτοκίνητο που έχει αναπτύξει ταχύτητα, στην προσπάθειά του να αλλάξει λωρίδα παρασύρει τον ηθοποιό για αρκετά μέτρα.
Ο αναβάτης αρχικά εκτοξεύεται από τη μηχανή, αλλά μέσα σε δευτερόλεπτα καταφέρνει να σηκωθεί.
Σωτήρια ήταν και η κίνηση του αυτοκινήτου δίπλα του, καθώς έκανε ελιγμό για να μην πατήσει τον ηθοποιό την ώρα που εκείνος είχε πέσει στον δρόμο.
Το αυτοκίνητο, ωστόσο, συνέχισε την πορεία του με τη μηχανή «καρφωμένη» πάνω του.
«Είναι μία χαρά, δόξα τω Θεώ. Όπως βλέπετε, σηκώθηκε κανονικά, σαν να μην έγινε ποτέ τίποτα. Ήταν σοκαριστικό», είπε η κόρη του ηθοποιού.
Το τροχαίο σημειώθηκε στην Λεωφόρο Συγγρού, σε απόσταση αναπνοής από τα γραφεία του MEGA, με την κόρη του Μιχάλη Μητρούση να ευχαριστεί τον σταθμό, καθώς εργαζόμενοι του καναλιού έσπευσαν να βοηθήσουν τον ηθοποιό που είχε τραυματιστεί.
Ο Μιχάλης Μητρούσης θα χειρουργηθεί σήμερα (23/12), καθώς υπέστη κάταγμα περόνης, ενώ τα Χριστούγεννα θα τα περάσει στο σπίτι μαζί με την οικογένειά του.
Για το σοκαριστικό τροχαίο ατύχημα μίλησε ο ίδιος ο ηθοποιός Μιχάλης Μητρούσης.
«Αν δεν ήμουν γυμνασμένος θα είχα σκοτωθεί, ευτυχώς φόραγα και κράνος», τόνισε στο «Πρωινό» του ΑΝΤ1.
«Ακούω από πίσω ένα θόρυβο και απλά πετάχτηκα από τη μηχανή. Χτύπησε το κράνος στην άσφαλτο και μου άνοιξε», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ο Μιχάλης Μητρούσης σε συνέντευξή του στο ένθετο Enjoy και τη δημοσιογράφο Μαρία Ανδρέου, μίλησε για την εικόνα της ελληνικής κοινωνίας σήμερα και τη θέση που έχει ο πολιτισμός σ’ αυτή.
Πως θα χαρακτηρίζατε τη ζωή στην Ελλάδα σήμερα;
Ωραίο το σκηνικό, κακή η παράσταση. Ζούμε με κουπόνια και επιδόματα. Τα προϊόντα στα σούπερ μάρκετ είναι πανάκριβα. Όλες οι τιμές 50% πάνω. Σε μια ευνοούμενη κοινωνία το να παίρνεις κουπόνια και να ζεις με επιδόματα, κάτι πάει λάθος οικονομικά και με την ανάπτυξη, παρά τον αγώνα της τηλεόρασης να μας πείσει προς το αντίθετο. Υπάρχει και η τσέπη μας. Μπαίνεις στο σούπερ μάρκετ, παίρνεις τρία πράγματα και δίνεις 40 ευρώ. Πάρτε τυρί, απορρυπαντικά και λάδι και δείτε αν πιάσετε με τη μία τα 50 ευρώ στο ταμείο.
Πιστεύετε ότι οι εκάστοτε εξουσίες που έχουν περάσει από τη χώρα αγαπούν τον πολιτισμό;
Ο πολιτισμός θα μπορούσε να ήταν η βαριά βιομηχανία της χώρας μας και όχι ο τουρισμός. Και μάλιστα με κέρδη, με ανάπτυξη και ανταποδοτικότητα, και όχι μόνο υπηρεσίες. Όχι, δεν αγαπούν οι κυβερνήσεις τον πολιτισμό μας. Αρκεί να δείτε τα μηδενικά κονδύλια που δίνονται στον προϋπολογισμό για τον πολιτισμό. Κι αν δεν δίνονται λεφτά, κακά τα ψέματα, πολιτισμός δεν παράγεται. Παρά μόνο από τους ιδιώτες, μονάδες πια.
Αν η Μελίνα Μερκούρη δεν είχε προλάβει να θεσπίσει τα ΔΗΠΕΘΕ, η ελληνική περιφέρεια θα ζούσε σε ένα θεατρικό σκοτάδι, σε έναν θεατρικό Μεσαίωνα. Μου λένε φίλοι, “μα κοίτα στις φεγγαράδες και τις πανσελήνους του Αυγούστου, ανοίγουν οι αρχαιολογικοί χώροι δωρεάν και ακούς κάποιο μουσικό σύνολο να σε συντροφεύει στη ρομαντζάδα και στην ονειροπόληση”. Πολύ ωραίο όλο αυτό, αλλά δεν αρκεί. Δεν είναι μόνο οι αρχαιολογικοί χώροι πολιτισμός.
Σύγχρονος πολιτισμός δεν υπάρχει; Τι κάνουμε για τις παραστατικές τέχνες, το θέατρο, τα εικαστικά, τον χορό, τη μουσική, το τραγούδι, την ποίηση, τη λογοτεχνία; Οι τέχνες είναι συγκοινωνούντα δοχεία. Ναι, είναι σπουδαία κίνηση και πολλά μπράβο και συγχαρητήρια για τον φωτισμό της Ακρόπολης και του Παρθενώνα, αλλά δεν ξεκινούν και τελειώνουν οι υποχρεώσεις του υπουργείου Πολιτισμού στον φωτισμό των σημαντικών αρχαιολογικών χώρων.
Πρέπει να προσέξουμε και την ασφάλεια τους, να τα αναδείξουμε, που τα έχει φάει η διάβρωση μέσα στις αποθήκες, να τα συντηρήσουμε, να μη γίνουν μουσεία στη συνείδηση του κόσμου αλλά μια ζωντανή επικοινωνία με το παρελθόν.