Ο Φώτης Σεργουλόπουλος, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Πελατών, αποκάλυψε ένα αρνητικό περιστατικό που του συνέβη με έναν πελάτη, στο κατάστημα εστίασης που διατηρεί ο ηθοποιός και παρουσιαστής, στην Κηφισιά.
Όπως υπογράμμισε «υπάρχουν πελάτες που είναι λίγο περίεργοι, που χάνουν το δίκιο τους και που η εξουσία του πελάτη τους κάνει επιθετικούς απέναντι στο προσωπικό. Μου έχει τύχει πελάτης να μιλήσει πάρα πολύ προσβλητικά στον υπάλληλο και τού ζήτησα να μην ξανάρθει ποτέ».
Από την πλευρά της, η Τζένη Μελιτά επεσήμανε «και πολύ καλά έκανες. Καμιά φορά βγάζουμε και τα νεύρα μας στο προσωπικό».