Η Ζωή Λάσκαρη τόλμησε να φωτογραφηθεί στη μπανιέρα της, χωρίς ρούχα, το μακρινό 1964, ξαφνιάζοντας το κοινό της εποχής, το οποίο στην πλειοψηφία του ήταν άκρως συντηρητικό.
Ειδικότερα, η ηθοποιός, 5 χρόνια μετά την ανάδειξή της ως Σταρ Ελλάς, κάνει επιτυχία στον κινηματογράφο από τα πρώτα της κιόλας βήματα, με τις ταινίες «Ο κατήφορος», «Ο Ίλιγγος», «Νόμος 4.000», «Κορίτσια για φίλημα», ενώ το 1964, η ηθοποιός λανσάρει τη νέα της ταινία «Εγωισμός», όπου συμπρωταγωνιστεί με τον Σπύρο Φωκά.
Η Ζωή Λάσκαρη χωρίς ρούχα
Στην αφίσα της ταινίας, η Ζωή Λάσκαρη είναι χωρίς ρούχα και την αγκαλιάζει ο Σπύρος Φωκάς, με αποτέλεσμα να ενοχλείται η συντηρητική κοινωνία της εποχής, με την ίδια ν’ απαντάει σε όλα αυτά με μια φωτογράφιση στην μπανιέρα του σπιτιού της.
Για την εν λόγω φωτογράφιση, εμπιστεύεται τον διάσημο φωτογράφο Κλεισθένη Δασκαλάκο και κάποιες φωτογραφίες δημοσιεύονται στην εφημερίδα της εποχής «Εμπρός» και το άρθρο έχει τίτλο, «Ανατομία ενός κοινωνικού φαινομένου και της … Ζωής Λάσκαρη».
Σε φωτογραφία που εξασφάλισε το okmag, η ηθοποιός βρίσκεται στη μπανιέρα του σπιτιού της, χαμογελά πονηρά, αλλά και τόσο αθώα ταυτόχρονα στον φωτογραφικό φακό, έχοντας στα μαλλιά της τυλιγμένη μια πετσέτα και με τις σαπουνάδες να καλύπτουν το κορμί της.
Ο Κλεισθένης Δασκαλάκος, που έγινε γνωστός ως ο προσωπικός φωτογράφος της Αλίκης Βουγιουκλάκη, είχε καταφέρει να κερδίσει την εμπιστοσύνη όλων των μεγάλων σταρ της εποχής, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό.
Το studio Κλεισθένης διαθέτει ένα σπάνιο αρχείο με όλα τα διάσημα πρόσωπα της δεκαετίας του ΄60 του ΄70 και του ΄80.
Η αποκαλυπτική φωτογράφιση της Ζωής Λάσκαρη
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.