Ο τιμητικός τίτλος της Εθνικής Σταρ της Ελλάδας δόθηκε στην Αλίκη Βουγιουκλάκη από τη δημοσιογράφο/χρονογράφο της εφημερίδας «Καθημερινή» Ελένη Βλάχου, το 1959. Η Αλίκη δεν θα χάσει ποτέ τον τίτλο και τον θρόνο της ακόμα και 26 χρόνια από τον θάνατό της.
Ό,τι κι αν έκανε ήταν πρώτο θέμα. Ό,τι κι αν έκανε και το ανακαλύπτουμε ή αναφερόμαστε και σήμερα σε αυτό γίνεται πάλι πρώτο θέμα. Η γυναίκα που χαρακτηρίστηκε ως πανευρωπαϊκό φαινόμενο- κάποιοι έσπευσαν να της αποδώσουν και τον χαρακτηρισμό παγκόσμιο- πήγε αρκετές φορές κόντρα στα δεδομένα της εποχής της.
Τον Μάρτιο του 1964 έκανε πρεμιέρα στις ελληνικές κινηματογραφικές αίθουσες η ξενόγλωσση ταινία, «Aliki my love» με πρωταγωνίστρια την Αλίκη Βουγιουκλάκη. Για τις ανάγκες της ταινίας η Αλίκη φωτογραφήθηκε γυμνή! Σε αυτή τη σπάνια φωτογραφία βλέπουμε την Αλίκη να κρατάει το καπέλο και το στήθος της, κοιτώντας λάγνα τον φακό.
Τα γυρίσματα της ταινίας έγιναν ένα καλοκαίρι στην Ίο και ο γνωστός συλλέκτης, Άρης Λουπάσης έδωσε στη δημοσιότητα δυο σπάνιες φωτογραφίες της Αλίκης στο νησί όπου την αποθεώνουν οι κάτοικοι αλλά και από την επίσημη πρεμιέρα της ταινίας στο Λονδίνο.
Ο Άρης Λουπάσης γράφει:
Η Αλίκη σε μια σπάνια φωτο (αριστερά) κατά την διαμονή της το καλοκαίρι του 1962 στην πανέμορφη Ίο για τα γυρίσματα της ξενόγλωσσης ταινίας της «Aliki my love». Είναι τέτοια η αγάπη των κατοίκων του νησιού στο πρόσωπο της που προσπαθούν να την εκδηλώσουν με κάθε τρόπο όπως φαίνεται και στην φωτογραφία. Η αγαπημένη ηθοποιός περνάει ένα υπέροχο καλοκαίρι όπου παρά τα εξαντλητικά γυρίσματα απολαμβάνει τον ήλιο, τις υπέροχες παραλίες και την ζεστή φιλοξενία των ντόπιων.
Η ταινία συμπαραγωγή του Φίνου και μιας Βρετανικής εταιρείας, διαφημίζεται με στόχο την διεθνή αγορά ως «ένα ποίημα στα άσπρα νησιά του Αιγαίου», με την Αλίκη ηλιοκαμμενη να ερμηνεύει τα υπέροχα τραγούδια του Μάνου Χατζιδάκι.
Οι λαμπερές πρεμιέρες γίνονται τον Ιούνιο του ’63 στο Λονδίνο και τον Μάρτιο του ’64 στην Αθήνα, με την Αλίκη να κλέβει κυριολεκτικά την παράσταση.
Στην σπάνια φωτο (δεξιά), στην πρεμιέρα του Λονδίνου την συγχαίρει για την ερμηνεία της η Norma Ann Sykes γνωστή με το όνομα Sabrina, εκρηκτικό μοντέλο και τηλεοπτική περσονα στην Βρετανική τηλεόραση σε σειρές της εποχής.
Στο εξωτερικό η ταινία προβάλλεται με τον τίτλο «Aliki my love», στην Ελλάδα «Αλίκη» και σε Ισπανοφωνες χώρες «Aliki Mi Amor», δεν καταφέρνει όμως να έχει την αναμενόμενη εισπρακτική επιτυχία για την διεθνή αγορά και αναλογικά με τα προηγούμενα ρεκόρ της Αλικης. Ο Φινος την αποσύρει και δεν προβάλλεται ποτέ ξανά, με τον ίδιο όπως αναφέρεται, στο βάθος να επιθυμούσε αυτό το αποτέλεσμα καθώς χάνοντας από την εταιρεία του το «πιο δυνατό χαρτί» και ένα πρόσωπο που πίστεψε και αγάπησε ως καλλιτέχνη, το κόστος θα ήταν μεγάλο.
Η Αλίκη σε συνέντευξη της αποδίδει την μη αναμενόμενη επιτυχία σε λάθος των συντελεστών να δημιουργησουν μια κακή αντιγραφή της «Μανταλενας».Το γεγονός αυτό δεν την πτοεί καθώς βλέπει την καριέρα της στην Ελλάδα να εκτοξεύεται στην κορυφή με ασύλληπτες επιτυχίες. Ίσως το φανατικό της κοινό που χρονια πιστά την ακολουθεί, «να συνωμοτησε τότε με ένα δικό του μαγικό τρόπο» για να την κρατησει στην Ελλάδα και να την απολαμβάνει μοναδικά και ξεχωριστά όπως ακριβώς υπήρξε και εκείνη.
Ακολούθησε η φωτογράφιση για το περιοδικό «Φαντάζιο», τον Οκτώβριο του 1975.
Με μαύρο διαφανές κορμάκι και με τίτλο που προετοίμαζε το κοινό για ό,τι πιο αποκαλυπτικό είχε δει μέχρι τότε: «Σέξι όσο ποτέ άλλοτε. Μια «βασίλισσα» μιλάει στο Φαντάζιο για τα 20 χρόνια της βασιλείας της. Τα καλλιτεχνικά και τα προσωπικά της σχέδια, τη μοναξιά της».
Τότε, η Αλίκη Βουγιουκλάκη ήταν 41 ετών, είχε πάρει διαζύγιο από τον Δημήτρη Παπαμιχαήλ και έκανε στροφή στην προσωπική της ζωή, προσπαθώντας να απελευθερωθεί από τα ταμπού της.
Στο επίμαχο τεύχος του Φαντάζιο, η φωτογράφος την είχε πείσει να υπάρχει και μια πιο αποκαλυπτική λήψη, στην οποία θα αποκάλυπτε το στήθος της.
Η φωτογράφιση έγινε, αλλά όταν η ηθοποιός είδε τις φωτογραφίες εκτυπωμένες, μετάνιωσε και ζήτησε να αποσυρθούν. Λέγεται ότι φοβήθηκε, ότι οι συγκεκριμένες πόζες θα φόρτιζαν την αντιδικία της με τον Παπαμιχαήλ και πιθανόν να επηρέαζαν τη δικαστική απόφαση για την επιμέλεια του παιδιού της.
Το περιοδικό κυκλοφόρησε, αλλά χωρίς όλες τις επίμαχες πόζες- όπου χρειάστηκε «έπεσε κόψιμο».
Το 1975, η φωτογράφιση θεωρήθηκε προκλητική, αν και δεν ήταν ιδιαίτερα αποκαλυπτική.