Ο Χρήστος Μάστορας γεννήθηκε στις 14 Νοεμβρίου του 1986. Κατάγεται από μια ελληνική μειονότητα της Βορείου Ηπείρου και συγκεκριμένα από το Βοδινό Δρόπολης το οποίο είναι ένα χωριό της ελληνικής μειονότητας της Βορείου Ηπείρου, ακριβώς πάνω στα σύνορα. Εκεί έζησε μέχρι 3,5 ετών και στη συνέχεια μετακόμισε με την οικογένεια του στην Αθήνα.
Της Έπη Τρίμη
Το 2008 δημιουργήθηκε το συγκρότημα Μέλισσες, με τον Χρήστο Μάστορα στο τραγούδι, τον Ιάκωβο στα ντραμς, τον Θάνο στην κιθάρα και τον Κώστα στο μπάσο. Λίγο αργότερα στο γκρουπ προστέθηκε και ο Παντελής.
Το πρώτο τους τραγούδι ήταν το “Κρυφά” που κυκλοφόρησε digital και οπτικοποιήθηκε από τον Κωνσταντίνο Ρήγο. Το 2010 κυκλοφόρησε ο πρώτος τους δίσκος με 12 τραγούδια. Στο δίσκο αυτό υπήρχε και το τραγούδι με το οποίο συμμετείχαν στον ελληνικό τελικό της Eurovision του 2010 με τίτλο “Κινέζος”. Την ίδια χρονιά έλαβαν το βραβείο Καλύτερου Πρωτοεμφανιζόμενου Καλλιτέχνη στα Mad Video Music Awards.
Ο δεύτερος δίσκος τους το 2012 με τίτλο “ΑΚΟΥ” έγινε χρυσός και το 2013 έλαβαν στα Mad Video Music Awards το βραβείο για το Καλύτερο Συγκρότημα.
Ο Χρήστος Μάστορας ήταν μέλος της κριτικής επιτροπής στο Rising Star τη σεζόν 2016-2017.
Χρήστος Μάστορας, είναι ένας από τους πιο sexy και ταλαντούχους τραγουδιστές της ελληνικής μουσικής.
Ο ίδιος αν και έχει πολύ μεγάλο αριθμό θαυμαστών για τη φωνή του έχει και πολλές κατακτήσεις για την εμφάνισή του, η οποία έχει αλλάξει πολύ τα τελευταία χρόνια, αφού σε μικρότερη ηλικία είχε περιττά κιλά.
Ο τραγουδιστής του συγκροτήματος Melisses με σκληρή γυμναστική, υγιεινή διατροφή και πάνω απ’ όλα θέληση κατάφερε να χάσει τα περιττά κιλά και να χτίσει το κορμί που πάντα επιθυμούσε.
Μέσα από ένα κολάζ φωτογραφιών που ανήρτησε στα Instagram Stories του, ο Χρήστος Μάστορας θέλησε να μοιραστεί με τους διαδικτυακούς του φίλους πως ήταν κατά το πέρασμα των χρόνων, δείχνοντας το πριν και το μετά και καταλήγοντας πως από “fat” έγινε “fit”.
Δείτε την σχετική ανάρτηση
Ο Χρήστος Μάστορας, ο frontman του συγκροτήματος «Μέλισσες», δεν έκρυψε ποτέ την καταγωγή του, από το χωριό Βοδινό της Βόρειας Ηπείρου, και με αφορμή την αδικία σε βάρος των συντάξεων των Βορειοηπειρωτών απευθύνεται δημοσίως στον ίδιο τον πρωθυπουργό για να λήξει το θέμα.
«Τη στιγμή που σας γράφω, βράζω μέσα μου από θυμό»
«Τη στιγμή που σας γράφω, βράζω μέσα μου από θυμό. Με το ζόρι καταφέρνω να πληκτρολογήσω. Η λέξη Βορειοηπειρώτης δεν είναι συνώνυμη με τη λέξη Νοτιοαλβανός. Μιλάμε για τους Έλληνες που έχουν τη γλώσσα τους ελληνική και την κουλτούρα τους Ηπειρώτικη. Όχι ότι είναι κάτι το σπουδαίο η το ιδιαίτερο να γεννιέσαι Έλληνας ή Αλβανός. Αυτό δεν το επιλέγεις εσύ. Όπως δυο ξαδέρφια από την Κοσοβίτσα Πωγωνίου δεν επέλεξαν να γεννηθούν στο ίδιο χωρίο αλλά ο καθένας βρίσκεται από την άλλη πλευρά των συνόρων. Ο ένας να ζει στην Ελλάδα της δημοκρατίας και ο άλλος ίσως σε καμία φυλακή του Χότζα. Αυτό που έχει σημασία όμως για κάποιον είναι να του στερείται η αλήθεια του και αλήθεια για μένα είναι ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ!
Η Αλήθεια αποτελείται από τη λέξη Λήθη και το α- το στερητικό (Αυτό που δεν ξεχάστηκε)! Κι εσείς μας στερήσατε την αλήθεια μας! ΞΕΧΑΣΑΤΕ δηλαδή κύριοι! Μου στέλνει σήμερα ο πατέρας μου ένα γεγονός που τα media έκαναν αβαβά, λέγοντας μου τη φράση «τελικά δεν μας θεωρούν Έλληνες γιε μου». Πρόκειται για κάτι που ο Πρωθυπουργός που τόσοι Βορειοηπειρώτες στηρίξαμε, επέλεξε να μην τηρήσει. Την αδικία που δεσμεύτηκε κι ο ίδιος, σε σχέση με τις συντάξεις των Βορειοηπειρωτών και τον απεχθή νόμο Κατρούγκαλου, ότι θα διορθώσει.
Οι Βορειοηπειρώτες λοιπόν παρά το γεγονός ότι έχουν εκπληρώσει απόλυτα τις υποχρεώσεις τους προς το ασφαλιστικό σύστημα της χώρας ΤΟΥΣ και ΜΑΣ, λαμβάνουν κατά πολύ μειωμένη σύνταξη σε σχέση με τους Ελλαδίτες που έχουν τα ίδια ένσημα!
Κι όμως εν έτει 2020 αντιμετωπιζόμαστε ως πολίτες δεύτερης κατηγορίας! ΞΑΝΑΛΕΩ δεν είναι πιο σπουδαίο να είσαι από κάπου και δεν επιλέξαμε να είμαστε ΕΛΛΗΝΕΣ αλλά τι να κάνουμε; Είμαστε δυστυχώς ή ευτυχώς και κάποιοι πρόγονοί μας έφτυσαν αίμα επειδή ακριβώς ήταν Έλληνες στις φυλακές του απολυταρχικού κράτους του Χότζα. Και τελικά κάποιοι απʼαυτούς συνεχίζουν να είναι φυλακισμένοι στην ίδια τους τη χώρα! Διορθώστε το λάθος κύριε Πρωθυπουργέ γιατί αν δεν το κάνετε, κάποια στιγμή θα διορθώσουμε κι εμείς το λάθος που κάναμε στις κάλπες! Kyriakos Mitsotakis», έγραψε στην ανάρτησή του ο Χρήστος Μάστορας.
Η σύντροφος του τραγουδιστή του συγκροτήματος “Μέλισσες” είναι γνωστή εξαιτίας της συμμετοχής της στο My Style Rocks, με κύριο χαρακτηριστικό της το φουντωτό σγουρό μαλλί.Προς απογοήτευση πολλών θαυμαστριών του ο frontman του συγκροτήματος «Μέλισσες» ο Χρήστος Μάστορας, δηλώνει ερωτευμένος μεν, ανέτοιμος να κάνει το επόμενο βήμα δε.
Ο Χρήστος Μάστορας είχε δηλώσει σχετικά: «Ήμασταν όλα τα μέλη του γκρουπ στο Θησείο και πίναμε ρακόμελα. Κάποια στιγμή, περνάει ένας τύπος και φωνάζει ‘’Εδώ τα καλύτερα μέλια από τις καλύτερες μέλισσες. Ήταν πολύ κουφό. Ένας από εμάς, τσιμπάει την ατάκα και ρίχνει την ιδέα στο τραπέζι να βάλουμε το συγκρότημα Μέλισσες. Ενώ μας άρεσε πολύ, για κάποιο λόγο ένα από τα παιδιά είχε αντιρρήσεις για το συγκεκριμένο όνομα. Είχε ασκήσει βέτο! Ευτυχώς, καταφέραμε να τον πείσουμε και ιδού τα αποτελέσματα».
Το νονό της κόρης του Σοφίας, που απέκτησε πριν λίγο καιρό με τη Βασιλική Μιλλούση, ανακοίνωσε ο Λευτέρης Πετρούνιας κατά την εμφάνισή του στη μουσική εκπομπή του MEGA με το συγκρότημα Μέλισσες.
«Είχα την μοναδική ευκαιρία να ζήσω αυτές τις ανεπανάληπτες στιγμές μεταξύ τεσσάρων και έξι, εφτά μηνών με την μπέμπα…» εξηγούσε ο Λευτέρης Πετρούνιας, όταν ο Χρήστος Μάστορας τον διέκοψε στις 16/5/2020 έχοντας πει: «Την μπέμπα μου! Την μπέμπα μου! Το βαφτιστήρι μου! Γιατί, για όσους δεν ξέρουν, θα το βαφτίσω. Και τώρα που το ‘χω πει και στον αέρα, δεν θα κάνεις πίσω» είχε αναφέρει ο τραγουδιστής, με τον Λευτέρη Πετρούνια να είχε συμφωνήσει χαμογελώντας.
Κλείνοντας θα ήθελα να κάνω ένα σχόλιο για τον Χρήστο Μάστορα αν και δεν τον γνωρίζω. Θα ήθελα να του πω ένα τεράστιο μπράβο για την ορθή εκφορά του λόγου του αλλά και την πολύ δομημένη σκέψη και θα ήθελα να του ευχηθώ πέρα από πολλές επιτυχίες πάντα να μάχεται και να διεκδικεί στη ζωή αποτελώντας παράδειγμα λόγω της δημόσιας προβολής του.