Στην κάμερα του Breakfast@Star μιλούν ο Τζώνυ Θεοδωρίδης και η Φωτεινή Τσακίρη. Τους δύο ηθοποιούς συνάντησε η ρεπόρτερ Μυρσίνη Κοντού στα παρασκήνια της φωτογράφησης στην οποία συμμετείχαν για τις ανάγκες του περιοδικού ΚΟΙΤΑ, όπου πόζαραν ως Ιησούς Χριστός και Παναγία αντίστοιχα.
«Είναι ένα πολύ ωραίο κόνσεπτ που ελπίζω να πάει καλά. Μου πρότειναν να κάνω τον Ιησού Χριστό. Δεν ξέρω τι έχουν στο μυαλό τους, θα βγει όμως κάτι καλό σίγουρα. Θα το αποδεχθεί ο κόσμος», δηλώνει ο Τζώνυ Θεοδωρίδης.
«Δεν είμαι από τους ανθρώπους που προκαλώ εύκολα. Είμαι έτοιμος για τα αρνητικά σχόλια, σε αυτή τη δουλειά είσαι πάντα έτοιμος για όλα», επισημαίνει ο γνωστός ηθοποιός στην κάμερα του Star.
«Είναι μοναδική εμπειρία το να ενσαρκώνεις την Παναγία. Η στιγμή που προσπαθείς να κάνεις έστω και ένα καρέ είναι πολύ ιδιαίτερη και μοναδική. Ανυπομονώ και ελπίζω ο κόσμος να το αποδεχθεί με πολλή αγάπη, γιατί με πολλή αγάπη το κάναμε κι εμείς», ανέφερε από την πλευρά της η Φωτεινή Τσακίρη.
«Αντιδράσεις υπάρχουν πάντα για όλα τα θέματα πια. Διανύουμε δύσκολες και περίεργες εποχές, είμαστε όλοι με ακονισμένα νύχια και έτοιμοι να σχολιάσουμε τους πάντες και τα πάντα», υπογραμμίζει χαρακτηριστικά.
«Μπορεί κάποιοι να σκανδαλιστούν αλλά μπορώ να διαβεβαιώσω ότι τουλάχιστον οι προθέσεις μας δεν ήταν κακές. Εγώ δεν ένιωσα ούτε μία στιγμή ότι είναι κάτι που προσβάλλει τη θρησκεία. Ίσα-ίσα θεωρώ ότι την υμνεί», καταλήγει στις δηλώσεις της η Φωτεινή Τσακίρη.
Όταν ο Παντελής Καναράκης είχε ποζάρει ως Ιησούς στο ίδιο περιοδικό
Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που το συγκεκριμένο περιοδικό συνεργάστηκε με ηθοποιό για να ποζάρει ως Ιησούς. Το 2022 ο Παντελής Καναράκης είχε γίνει θέμα συζήτησης όταν φωτογραφήθηκε μαζί με τους συνεργάτες του, αναπαριστώντας τον Μυστικό Δείπνο.
Τον Μάρτιο εκείνης της χρονιάς, στο «Καλύτερα Δε Γίνεται» η Ναταλία Γερμανού ανέφερε πως επτά ιερείς, μήνυσαν τον ηθοποιό και το περιοδικό, για τη συγκεκριμένη φωτογράφιση.
Ο Ανδρέας Καραγιάννης, διευθυντής του ekklisiaonline.gr, σε σύνδεση που είχε τότε με την εκπομπή, τόνισε μεταξύ άλλων, ότι δεν θέλουν να φιμωθεί η ελευθερίας έκφρασης, όμως ο τρόπος αμφίεσης έχει μεγάλη σημασία:
Το περιοδικό ΚΟΙΤΑ, στο οποίο πραγματοποιήθηκε η φωτογράφιση του Παντελή Καναράκη, είχε προχωρήσει στην παρακάτω ανακοίνωση:
«Κάθε εξώφυλλο του καλλιτεχνικού free press KOITA έχει σαν στόχο να προβληματίσει και να αποτελέσει ένα κοινωνικό σχόλιο. Το συγκεκριμένο concept… είχε σαν στόχο να κάνει ένα κοινωνικό σχόλιο για την κατάντια του πλανήτη, τις αρρώστιες, τους πολέμους και όλα τα δεινά που μαστίζουν αυτή τη στιγμή την ανθρωπότητα. Γι’ αυτό και οι φωτογραφίες δείχνουν τον σύγχρονο άνθρωπο να φορά το ακάνθινο στεφάνι που συμβολίζει τα δεινά.
Γι’ αυτό και τα μαύρα υγρά μάτια του Παντελή, σχόλιο για τα όσα υποφέρει σήμερα ο άνθρωπος. Και από πού θα αντλήσει δύναμη για να αντέξει όλα αυτά τα «μαρτύρια»;;; Φυσικά από την Πίστη και τον Θεό. Γι’ αυτό και «φορά» επάνω του σύμβολα πίστης που συμβολίζουν την ελπίδα του κόσμου σε μια ανώτερη δύναμη που στην Ελλάδα είναι η θρησκεία μας.
Το μήνυμα που στέλνουμε είναι το αντίθετο από αυτό που κάποιοι εισέπραξαν… Λυπάμαι βαθύτατα εάν η τελική εικόνα έφερε τα αντίθετα αποτελέσματα από αυτά που περιμέναμε. Σεβόμενοι όμως τις ενστάσεις που προκλήθηκαν, είμαστε πρόθυμοι να μην κυκλοφορήσουμε τις συγκεκριμένες φωτογραφίες και εφόσον το έντυπο δεν έχει βγει προς κυκλοφορία ακόμα, δεν θα βγει, διότι σκοπός μας δεν ήταν να προκαλέσουμε…
Θα ήθελα επίσης να θυμίσω και να τονίσω ότι η Τέχνη έχει την υποχρέωση να προβληματίζει και η ελευθερία της Τέχνης είναι συνταγματικό δικαίωμα (άρθρο 16 του Συντάγματος παράγραφος 1).
… Με σεβασμό προς όλους τους παρευρισκόμενους»