Κούριερ: Οι παραγγελίες έχουν προκαλέσει βραχυκύκλωμα στις εταιρείες μεταφορών. Χιλιάδες πακέτα δεν έχουν φτάσει στον προορισμό τους. Αντίθετα, παραμένουν στις αποθήκες. Δεκάδες καταναλωτές καθημερινά περιμένουν έξω από τα καταστήματα των εταιρειών. Μέσα σε αυτά τα τηλέφωνα κυριολεκτικά “σπάνε”.
Ενδεικτική είναι η κατάσταση που επικρατεί σε ένα κατάστημα κούριερ σε περιοχή της Αθήνας. Αυτό σύμφωνα με πληροφορίες δέχεται καθημερίνα περί τις 3.000 κλήσεις! Την ίδια στιγμή ρόλο κούριερ αναλαμβάνουν πλέον και αρκετοί ιδιοκτήτες και οδηγοί Tαξί με το ποσό -σύμφωνα με πληροφορίες- να ανέρχεται σε 2,5 ευρώ το πακέτο.
Παράλληλα, σε ανάρτησή τους οι “Κούριερ Ντελίβερι Διανομείς με Δίκυκλο ή Van” σχολιάζουν τα όσα συμβαίνουν το τελευταίο διάστημα και δίνουν την δική τους οπτική καθώς βρίσκονται στην πρώτη γραμμή των αποστολών και συνήθως και των παραπόνων.
Έτσι είναι πεταμένα τα δέματα σας, στις ταχυμεταφορικές (courier). Γιατί; Γιατί το μόνο που ενδιαφέρει τις courier…
Δημοσιεύτηκε από Κούριερ Ντελίβερι Διανομείς με Δίκυκλο ή Van στις Τρίτη, 8 Δεκεμβρίου 2020Advertisement
“Επειδή είδαμε πολλούς και πολλές μαγαζάτορες/ισες να σχολιάζουν αρνητικά με το ποστ περί “άρνησης παραλαβής λόγο εύθυνης της ταχυμεταφορικής”, δε ξέρουν ότι έχει διαφορά με την “άρνηση παραλαβής λόγο ευθύνης καταστήματος”.
Αλλά ας φύγουμε από αυτό και ας πούμε πόσο αγαπάνε τους διανομείς:
– δεν είμαι έτοιμος ακόμα, ξαναπέρνα
– θέλω να παραλάβεις 16:30-16:40
– όχι δεν θα τα βάλεις σε τσουβάλι
– 29,90kg το δέμα, 30 είναι το όριο, πρέπει να το πάρεις
– ναι, 30kg το ένα, 10 δέματα από ορόφους
– ο άλλος που έστειλαν χτες, ηλιθιος ήταν;
– θα πάρω τηλέφωνο μέσα ρε!
– τι φταίω εγώ που πάρκαρες μακριά επειδή δεν έχει χώρο πουθενά κοντά;
– λαικη-ξελαικη, θα έρθεις!
κ.α…
και οι συνάδερφοι/ισες, σίγουρα έχουν πολλά ακόμη να εξιστορήσουν για την “αγάπη” που μας έχουν οι μαγαζάτορες/ισες.
Οι διανομείς δεν είμαστε “παιδιά” αλλά εργάτες και απαιτούμε σεβασμό!”.
Η ACS, η Γενική Ταχυδρομική, η ΕΛΤΑ Courier και η Speedex έχουν κάνει γνωστό, εδώ και μέρες, μέσω ανακοινώσεων ότι δεν θα είναι δυνατόν να αποφευχθούν οι καθυστερήσεις. Στο γιατί δεν προετοιμάστηκαν οι εταιρείες για να αντιμετωπίσουν το νέο κύμα παραγγελιών μετά και την εμπειρία της περασμένης Άνοιξης η ACS αναφέρει ότι έκανε επενδύσεις σε καρότσια αποθήκευσης, χώρους διακίνησης και αποθήκεςπροχώρησε σε ενώ προχώρησε και προσλήψεις προσωπικού, μίσθωση vans και φορτηγών.
Η εταιρεία αναφέρει ότι συνεχίζει καθημερινά να αξιολογεί την τρέχουσα κατάσταση και λειτουργεί επεμβατικά με πρόσθετο ανθρώπινο δυναμικό, μεταφορικά μέσα και νέες υποδομές, για να επιτύχει χρόνους διακίνησης των αποστολών όσο πιο κοντά γίνεται στα συνήθη επίπεδα. Σύμφωνα με την ACS “o συνδυασμός του τρέχοντος lockdown, της Black Friday και της προ-εορταστικής περιόδου έχει ωθήσει τον όγκο των αποστολών που μας εμπιστεύονται οι πελάτες μας σε πρωτοφανή επίπεδα, πολύ υψηλότερα από το προηγούμενο lockdown αλλά και οποτεδήποτε στο παρελθόν. Δεδομένων των συνθηκών αυτών, και ως αποτέλεσμα της σημαντικής αύξησης των αποστολών κατά την τρέχουσα εβδομάδα, ο μέσος χρόνος διακίνησης των αποστολών αναμένεται να φθάσει τις 6 εργάσιμες ημέρες, ενώ ενδέχεται κυρίως στην Αττική και τη Θεσσαλονίκη να ξεπεράσει τους χρόνους αυτούς”. Τέλος συνιστά στους καταναλωτές να αποφεύγουν την αποστολή ευπαθών προϊόντων την περίοδο αυτή.
Η Γενική Ταχυδρομική αναγκάστηκε να αναστείλει δύο από τις υπηρεσίες της, όπως ενημέρωσε σε σχετική ανακοίνωση. Αυτό, το έκανε προκειμένου να ανταποκριθεί στην αυξημένη ζήτηση αυτή την περίοδο.
Στην ανακοίνωση της αναφέρει: “Η απρόβλεπτα παρατεταμένη αναστολή λειτουργίας των καταστημάτων λιανικής πώλησης και η εντελώς αστάθμητη πρόβλεψη ως προς τον χρόνο επαναλειτουργίας τους έχουν δημιουργήσει ασφυκτικές πιέσεις σε όλα τα δίκτυα μεταφορών. Η πίεση αυτή αναμένεται να ενταθεί τις επόμενες μέρες λόγω της εορταστικής περιόδου, αφού, κατά παράδοση, αυτό το χρονικό διάστημα παρατηρείται κατακόρυφη αύξηση λιανικών πωλήσεων που υπό τις παρούσες συνθήκες εξυπηρετούνται στο σύνολό τους από ηλεκτρονικές αγορές και άρα καταλήγουν στον αγοραστή μέσω υπηρεσιών.
Τα ΕΛΤΑ Courier σημειώνουν ότι σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο όπου δεν υπήρχαν περιοριστικά μέτρα στην αγορά, το ποσοστό της αύξησης φτάνει έως και το 60,8% ενώ σε σχέση με την περίοδο της άνοιξης υπάρχει αύξηση κατά 22,5%. “Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να δοκιμάζονται οι υποδομές τόσο των ηλεκτρονικών καταστημάτων όσο και των ταχυμεταφορών, με συνέπεια να παρατηρούνται ιδιαίτερα στην Αττική, τροποποιήσεις και αποκλίσεις στους συνήθεις χρόνους διακίνησης και παράδοσης.
Σε κάθε περίπτωση σας διαβεβαιώνουμε ότι, η ΕΛΤΑ Courier αξιολογεί καθημερινά την τρέχουσα κατάσταση βάσει επιχειρησιακού σχεδίου με σκοπό την ικανοποίηση των υπερβολικά αυξημένων αναγκών των πελατών της, έχοντας ήδη προβεί στην επέκταση των υποδομών της, την ενίσχυση των διαθέσιμων υλικοτεχνικών και ανθρώπινων πόρων και την αναδιαμόρφωση των υπηρεσιών της, έτσι ώστε να ανταποκρίνονται καλύτερα στις ιδιαίτερες συνθήκες”.