Οι διανομείς φαγητού τσιμπολογούν από το φαγητό των πελατών τους, σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη από την εφαρμογή σχεδιασμού διαδρομή για οδηγούς «Circuit».
Στην έρευνα συμμετείχαν 564 οδηγοί, μια ομάδα αποτελούμενη από 69% οδηγούς παράδοσης φαγητού και 31% άλλους ταχυμεταφορείς.
Από την έρευνα προκύπτει ότι οκτώ στους δέκα διανομείς φαγητού παραδέχονται ότι τσιμπολογούν από το φαγητό των πελατών τους και μάλιστα, η μεγάλη πλειοψηφία υποστηρίζει ότι επιλέγουν τις πατάτες- όχι όλες- των πελατών ή κοτομπουκιές.
Επιπροσθέτως, ένα στους δέκα διανομείς φαγητού αποκάλυψε ότι ζήτησε από τους πελάτες να χρησιμοποιήσει την τουαλέτα τους ή αναγκάστηκε να ουρήσει κοντά στο σπίτι τους, ενώ το 27% παραδέχεται ότι οι συνομιλίες τους με τους πελάτες δεν είναι επαγγελματικού επιπέδου.
Άλλες ενέργειες που παραδέχονται ότι κάνουν για να εξοργίσουν τους πελάτες, είναι να προκαλέσουν ζημιά στα πακέτα που μεταφέρουν (23%), να κλέψουν ορισμένα (17%) και να τα ανοίξουν και εν συνεχεία να τα ξανακλείσουν (17%).
Τέλος, κάποιοι οδηγοί εξομολογήθηκαν πως κατά καιρούς αντιπαθούν τους πελάτες, λόγω κακού φιλοδωρήματος, σκύλων που τους γαβγίζουν, αγενών γειτόνων, δυσεύρετων διευθύνσεων ή ατόμων που είναι «υπερβολικά φιλικά».