Το πρώτο εστιατόριο που το προσωπικό πληρώνεται για να είναι αγενές, είναι γεγονός, στο Σίδνεϊ και λέγεται “Karen’s Diner”.
Ο πελάτης όχι μόνο δεν έχει δίκιο για τίποτα, αλλά ό,τι και αν πει, το προσωπικό πραγματικά δεν ενδιαφέρεται, ενώ πριν περάσει οποιοσδήποτε την πόρτα του, πρέπει να γνωρίζει ότι “μισούμε τις καλές υπηρεσίες. Βάλτε μας 1 στην αξιολόγηση. Το προσωπικό μας είναι αγενές, οι τρόποι μας ανύπαρκτοι και είναι το τέλειο μέρος για τις Κάρεν όλου του κόσμου να εκτονώσουν το θυμό και την απογοήτευση που νιώθουν για τον κόσμο. Σας ΠΡΟΚΑΛΟΥΜΕ να ζητήσετε τον μάνατζερ”.
Μάλιστα, το Κάρεν έχει γίνει viral όρος αναφοράς σε προνομιούχες γυναίκες της μεσαίας τάξης, που λατρεύουν να διαμαρτύρονται.
Το πρώτο εστιατόριο που το προσωπικό συμπεριφέρεται με αντιεπαγγελματικό τρόπο
Όπως αναφέρεται στην επίσημη ιστοσελίδα “θα σας υποδεχθούν και θα σας σερβίρουν αγενείς σερβιτόροι, οι οποίοι θα περιμένουν ως αντάλλαγμα να δώσετε ό,τι έχετε κατά την παραμονή σας στο εστιατόριο. Είναι ένα μέρος όπου μπορείτε να διαμαρτυρηθείτε, μέχρι να έλθουν οι αγελάδες στο σπίτι σας, γιατί κυριολεκτικά δεν μας ενδιαφέρει”.
Όπως εξηγούν, το προσωπικό πληρώνεται για να συμπεριφέρεται με αντιεπαγγελματικό τρόπο, δηλαδή είναι μέρος της δουλειάς τους να ακούν τα παράπονα των πελατών, χωρίς να τους ενδιαφέρει.
“Μπορείτε να περιμένετε καλό φαγητό, καλή διασκέδαση και μια γευστική εμπειρία που δεν είχατε ποτέ άλλοτε. Ενημερώστε μας αν έχετε τα γενέθλια σας ή αν σας λένε Κάρεν και σε ό,τι έχετε ιερό, μην ζητήσετε να μιλήσετε στον μάνατζερ. Υστερόγραφο: αν το όνομα σας όντως είναι Κάρεν θα σας προσφέρουμε δωρεάν ποτά. Φέρτε την ταυτότητα σας”, αναφέρεται επίσης.