Ένας 32χρονος επιχειρηματίας, ο Τζέι Πι Μαντσίνι, βρήκε τον τρόπο να γίνει πλούσιος, δουλεύοντας μόλις 30 λεπτά την ημέρα, νοικιάζοντας τα δύο σκάφη που διαθέτει.
Ειδικότερα, ο νεαρός άνδρας, λάτρης της καλοπέρασης και της πολυτέλειας, τον περασμένο Ιανουάριο, αποφάσισε να νοικιάσει το σκάφος του αξίας 400.000 δολαρίων και μήκους 11 μέτρων, που ήταν ελλιμενισμένο στο Key West της Φλόριντα, σε μια πλατφόρμα που ονομάζεται Boatsetter και έκλεισε 11 ταξίδια σε ένα μήνα, με αποτέλεσμα τον επόμενο μήνα, ο αριθμός αυτός διπλασιάστηκε.
Έτσι, άρχισε να μισθώνει το σκάφος του και σε άλλες πλατφόρμες ενοικίασης, όπως το GetMyBoat, ενώ στη συνέχεια, αγόρασε και ένα δεύτερο, μικρότερο σκάφος για ενοικίαση στο Hampton της Βιρτζίνια, όπου και ζει.
Σήμερα, τα δύο σκάφη του αποφέρουν κατά μέσο όρο έσοδα 38.800 δολάρια μηνιαίως (ή 35.588 ευρώ), όπως αναφέρουν έγγραφα που εξετάστηκαν από το CNBC Make It.
«Αυτό σημαίνει πρακτικά πως εργάζομαι μόνο 30 λεπτά εργασίας την ημέρα, που χρειάζεται για να ρυθμίσω τις κρατήσεις και τους καπετάνιους. Οι καπετάνιοι πληρώνονται από τους πελάτες και είναι υπεύθυνοι για τη συντήρηση και τον καθαρισμό των σκαφών μου» υπογραμμίζει ο 32χρονος επιχειρηματίας.
Σε ηλικία 25 ετών, ο Μαντσίνι άρχισε να πουλά αυτοκίνητα στη γενέτειρά του, Βιρτζίνια. Προσελήφθη από μια αντιπροσωπεία αυτοκινήτων το 2015 και μέσα σε 1,5 χρόνο, με συνεχείς προαγωγές, από πωλητής έγινε γενικός διευθυντής πωλήσεων, σύμφωνα με τον ίδιο.
Τέσσερα χρόνια αργότερα προήχθη σε γενικό διευθυντή, όπου ανέπτυξε έντονα το ένστικτο για το πώς να κάνει ένα πελάτη να ζήσει μία μοναδική εμπειρία και όπως επεσήμανε «νοιάζομαι για τους ανθρώπους και ενδιαφέρομαι για τις εμπειρίες τους. Όταν ξεκίνησα τις πωλήσεις, είπα στον εαυτό μου ότι ήθελα να είμαι το εντελώς αντίθετο από όλα όσα μισούν οι άνθρωποι στους πωλητές και στις αντιπροσωπείες αυτοκινήτων».
Ο 32χρονος επιχειρηματίας έχει έναν χλιδάτο τρόπο ζωής
Ταυτόχρονα, ήθελε να έχει έναν χλιδάτο τρόπο ζωής, με πολύ ελεύθερο χρόνο, ώστε να τον αφιερώσει σε άλλες ασχολίες και έτσι, γνωρίζοντας ανθρώπους που ναύλωναν σκάφη, αποφάσισε να το ψάξει.
Μετά από 300 ώρες έρευνας για μοντέλα πλοίων, κατέληξε στην Axopar και το 2020, αγόρασε ένα σκάφος Axopar, αξίας 170.000 δολαρίων, καταβάλλοντας προκαταβολή 1.700 δολαρίων από τις οικονομίες του.
Δημιούργησε έναν ιστότοπο για να ναυλώσει το σκάφος και χρησιμοποιώντας το Google Ads προσέλκυε ενδιαφερόμενους και κατάφερε να αποπληρώσει τις μηνιαίες δόσεις του σκάφους του.
Την επόμενη χρονιά, απέκτησε ένα καλύτερο και μεγαλύτερο μοντέλο, αξίας 400.000 δολαρίων πάλι από την Axopar, πουλώντας το πρώτο σκάφος και παίρνοντας ένα δάνειο για να καλύψει το σύνολο του κόστους.
Τον Νοέμβριο του 2021, ο 32χρονος επιχειρηματίας εγκατέλειψε την αντιπροσωπεία αυτοκινήτων και δύο μήνες αργότερα, καταχώρησε το σκάφος του στο Boatsetter and GetMyBoat.
Τον Μάιο, αγόρασε το δεύτερο σκάφος του, παίρνοντας ένα δάνειο 150.000 δολαρίων, προκειμένου να καλύψει το ήμισυ του κόστους του πλοίου. Μεταξύ των δύο δανείων, πλήρωνε 6.000 δολάρια τον μήνα για τις δόσεις και ελπίζει ότι η επανεπένδυση του μεγαλύτερου μέρους των κερδών του να υπερκαλύψει τα επιτόκια των δανείων που έλαβε.
Το ακριβότερο πλοίο του είναι υπεύθυνο για το μεγαλύτερο μέρος του εισοδήματός του, χρεώνοντας μεταξύ 800 και 1.900 δολλαρίων για ταξίδια διάρκειας δύο έως οκτώ ωρών, χωρίς να συμπεριλαμβάνεται το κόστος των καυσίμων και του φιλοδωρήματος.
Οι ενοικιαστές πρέπει επίσης να κάνουν κράτηση για έναν καπετάνιο, συνήθως από λίστες που παρέχονται από τον Μαντσίνι ή άλλες πλατφόρμες ενοικίασης.
Προσπαθεί να βρει λεφτά και για ένα τρίτο σκάφος και κάποιον που θα διαχειρίζεται τις κρατήσεις για εκείνον, με τον ίδιο να μετατρέπεται σε παθητικό εισοδηματία, χωρίς να δουλεύει καθόλου.
Στόχος του είναι να σχηματίσει έναν «στόλο» τεσσάρων πλοίων. Τα δύο μελλοντικά πλοία θέλει να τα ελλιμενίσει στο Hilton Head της Νότιας Καρολίνας και στην Αγία Πετρούπολη της Φλόριντα.
«Δεν μου αρέσει να σπαταλάω τα λεφτά μου. Τα χρησιμοποιώ για να κάνω άλλες επενδύσεις. Αυτός είναι ο λόγος που ξεκίνησα όλο αυτό το project εξαρχής. Δεν μπορούσα να “σηκώσω” εγώ ο ίδιος το κόστος των πολυτελών σκαφών, οπότε βρήκα έναν τρόπο να με πληρώνουν» κατέληξε.