Εργαζόμενη σε σούπερ μάρκετ ζητάει από τους πελάτες να κόψουν μία αηδιαστική, όπως την αποκαλεί- συνήθεια.
Σύμφωνα με το Leicestershire Live, πολλοί πελάτες, φτάνοντας στο ταμείο, βάζουν στο στόμα τους τα λεφτά και τις κάρτες τους, πριν τα παραδώσουν, κάτι που δεν πρέπει να γίνεται, πόσο μάλλον όταν μιλάμε για την εποχή του κορονοϊού.
Υπάρχουν περιπτώσεις μάλιστα το προσωπικό να αναγκάζεται να αρνηθεί τα «υγρά» χαρτονομίσματα και να ζητήσει άλλα ή αρνείται να περάσει την τραπεζική κάρτα από το pos και ζητάει από τους πελάτες να το κάνουν.
Παράκληση από εργαζόμενη σε σούπερ μάρκετ προς τους πελάτες
Όπως υπογράμμισε η εργαζόμενη του σούπερ μάρκετ «ορισμένοι πελάτες έχουν επιστρέψει στην προ πανδημίας αηδιαστική συνήθεια να κρατούν χρήματα στο στόμα τους ή ακόμα και τα λαχεία. Εγώ και οι συνάδελφοί μου, αρνηθήκαμε να δεχτούμε τα χρήματα, ρωτώντας αν έχουν άλλα ή κάρτα, ενώ τα λαχεία μπορούν να τα ελέγξουν ξανά σε λίγες μέρες».
Και συμπληρώνει «πώς θα αντιδρούσαν αυτοί οι πελάτες αν αρχίζαμε να βάζουμε χρήματα και λαχεία στο στόμα μας πριν τους τα παραδώσουμε; Γιατί οι πελάτες πιστεύουν ότι είναι εντάξει να το κάνουν αυτό σε μας; Εάν κάποιοι πελάτες παραπονεθούν γι΄ αυτό και θέλουν να μιλήσουν στον διευθυντή, θα μας στηρίξει 100%. Οπότε σας παρακαλώ εγκαταλείψτε αυτήν την αηδιαστική συνήθεια».
Αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με μια πρόσφατη μελέτη από το money.co.uk, βρέθηκαν 19 διαφορετικά βακτήρια σε διάφορα βρετανικά χαρτονομίσματα.