Ένα ζευγάρι από την Αγγλία ταξίδεψε με την Ryanair με προορισμό την Ισπανία, αλλά προσγειώθηκε στην Ελλάδα, με την αεροπορική εταιρεία να αναφέρει ότι η ευθύνη είναι δική του.
Ειδικότερα, «Καλωσήρθατε στην Ελλάδα» διάβασαν στο κινητό τους, αφού αντί για την πόλη της Σεβίλλης, βρέθηκαν στο νησί της Ζακύνθου.
Το ζευγάρι φαίνεται να είναι εκνευρισμένο με την Ryanair, καθώς, όπως υποστηρίζουν, τους επετράπη να «πετάξουν» σε λάθος χώρα με την οικονομική εταιρεία πτήσεων.
Από την πλευρά της, η Ryanair απέδωσε ευθύνες στους Humaira και Farooq Shaikh, οι οποίοι ήθελαν να «πετάξουν» για διακοπές στην Ισπανία, αλλά κατέληξαν στην Ελλάδα.
Το ζευγάρι έκανε check in στο Stansted της Αγγλίας, πέρασε από την ασφάλεια, πέρασε από τους ελέγχους στην πύλη, επιβιβάστηκε στην πτήση και στη συνέχεια κατέβηκε στον προορισμό του, όχι όμως στη Σεβίλλη, αλλά στη Ζάκυνθο.
Μάλιστα, δεν είχαν συνειδητοποιήσει πως είχαν φτάσει σε λάθος μέρος, μέχρι που επιβιβάστηκαν σε ένα ταξί στο αεροδρόμιο και άνοιξαν τα κινητά τους, οπότε στην ειδοποίηση που έλαβαν, διάβασαν με έκπληξη «Καλωσήρθατε στην Ελλάδα».
Όταν ρώτησαν και τον οδηγό ταξί, αυτός τους απάντησε με απόλυτη σιγουριά «σίγουρα αυτή δεν είναι η Ισπανία».
Όταν επέστρεψαν στο αεροδρόμιο, προκειμένου να συνομιλήσουν με το προσωπικό της Ryanair, σύμφωνα με τους πρωταγωνιστές, οι υπάλληλοι φέρεται να γέλασαν και δεν πρόσφεραν ιδιαίτερη βοήθεια, παρόλο που υποτίθεται ότι είχαν ελέγξει τις κάρτες επιβίβασης που έγραφαν «Σεβίλλη».
Η γυναίκα εξήγησε ότι η Ryanair προσφέρθηκε να τους φιλοξενήσει σε ένα ξενοδοχείο για μια νύχτα και τους έδωσε δωρεάν μεταφορά πίσω στο Ηνωμένο Βασίλειο, αν και η επόμενη πτήση ήταν μετά από τέσσερις ημέρες.
«Θα πλήρωναν μόνο για μια διανυκτέρευση, οπότε έπρεπε να πληρώσουμε άλλες τρεις» εξήγησε στη Mirror.
Όταν έφτασε η μέρα της αναχώρησης, δεν υπήρχαν στο σύστημα και επιβιβάστηκαν καθώς ένα μέλος από το προσωπικό τους αναγνώρισε.
Ευτυχώς, ο γιος τους κατάφερε να τους πληρώσει ένα ξενοδοχείο, όπως ισχυρίζονται, αξίας 1.100 λιρών.
«Δεν μιλάμε μόνο μια παντελή έλλειψη ασφάλειας και ευθύνης, αλλά έχει προκαλέσει σοβαρή πίεση και άγχος στους γονείς μου. Η μητέρα μου πάσχει ήδη από διαταραχή μετατραυματικού στρες και άγχους και το να λαμβάνω τις κλήσεις της που έκλαιγε στο τηλέφωνο από την Ελλάδα, ενώ εργαζόμουν, ήταν εξαιρετικά στενόχωρο και για μένα», επεσήμανε ο γιος.
Ένα email από τη Ryanair που έλαβαν έγραφε «Όλα τα γραφεία αποσκευών της Ryanair στην περιοχή αναχώρησης είναι σαφώς αναγνωρισμένα. Οι οθόνες από πάνω τους εμφανίζουν τον αριθμό πτήσης και τον προορισμό. Η κάρτα επιβίβασης κάθε πελάτη αναφέρει ξεκάθαρα τον αριθμό της πτήσης και τον προορισμό του. Επίσης, συνιστάται στους πελάτες να ελέγχουν τις οθόνες πληροφοριών του αεροδρομίου για τον αριθμό της πύλης επιβίβασης».
Ένας εκπρόσωπος της Ryanair σημείωσε «είναι ευθύνη κάθε επιβάτη να διασφαλίσει ότι ακολουθεί τις σωστές διαδικασίες και λαμβάνει υπόψη τις πληροφορίες που έχει στη διάθεσή του. Είναι ευθύνη κάθε πελάτη να διασφαλίσει ότι επιβιβάζεται στο σωστό αεροσκάφος» και πρόσθεσε πως «αυτοί οι επιβάτες πέρασαν από τον έλεγχο ασφαλείας πριν από την επιβίβαση, δεν υπήρχε κίνδυνος για την ασφάλεια. Συνεργαζόμαστε με τους αντιπροσώπους μας στο Λονδίνο και το αεροδρόμιο Stansted για να διασφαλίσουμε ότι αυτό το σφάλμα δεν θα επαναληφθεί».