Οι ηλεκτρονικές και online αγορές έχουν μπει για τα καλά στην ζωή μας, καθώς μας προσφέρουν την ευκολία και την άνεση να παραγγέλνουμε οτιδήποτε χρειαζόμαστε από το σπίτι μας, κουνώντας ίσως μόνο το δάχτυλο μας και σε λίγες ώρες ή και μέρες να έχουμε τα αγαθά στην πόρτα μας. Η ευκολία αυτή όμως έχει και τους κινδύνους τους καθώς χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή στην ασφάλεια ώστε να μην πέσουμε θύματα ηλεκτρονικής απάτης… Πέρα από την απάτη όμως χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή καθώς υπάρχουν και τα λάθη στις αγορές.. Πόσο μάλιστα όταν το “λάθος” έχει προέλθει από την 5χρονη κόρη, όπως ακριβώς συνέβη σε μια μητέρα στις ΗΠΑ
Μητέρα άφησε για λίγο μόνη την 5χρονη κόρη της
Η μητέρα διαπίστωσε πως η 5χρονη κόρη της έβαλε κάλαθος μια παραγγελία-αγορά που άγγιξε τα 3.000 δολάρια στον λογαριασμό της στο Amazon. Πως συνέβη αυτό; Με την βοήθεια του κινητού της μητέρας το οποίο έδινε στην κόρη της για να παίζει παιχνίδια. Και όπως είπε και στους δημοσιογράφους τα παιχνίδια της κόρης της κόστισαν πολύ παραπάνω από το να της είχε πληρώσει αρκετές συσκευές τηλεφώνου η ταμπλετ για να παίζει. Η 5χρονη κόρη της μέσω του κινητού της είχε πρόσβαση στην εφαρμογή της πλατφόρμας amazon από όπου και έκανε τις αγορές.
5χρονη πήρε το κινητό της μητέρας και έκανε αγορές 3.000 δολαρίων
Five-year-old Lila Varisco was playing on her mom’s phone during a car ride and spent over $3,000 on her mom’s Amazon account. The order included 10 motorcycles and 10 pairs of cowgirl boots. pic.twitter.com/EaBDCLCjtX
Advertisement
— CNN (@CNN) April 1, 2023
Advertisement
Η μητέρα κατάλαβε τι ακριβώς είχε συμβεί όταν έλαβε τα email επιβεβαίωσης από την amazon και κάλεσε άμεσα την εξυπηρέτηση πελατών για να την ενημερώσουν πως ήταν πολύ αργά πλέον.
Η μητέρα παρά την ατυχία της δεν έχασε το χιούμορ της και μοιράστηκε το περιστατικό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπου και έλαβε μηνύματα συμπάθειας αλλά και στήριξης από αντίστοιχους παθόντες
Η ιστορία είχε θετική κατάληξη πάντως καθώς η Amazon σαν εταιρεία έχει προβλέψει και προνοήσει για παρόμοιες καταστάσεις και διαθέτει μια πολιτική η οποία προσφέρει πλήρης επιστροφή χρημάτων εφόσον τα αντικείμενα δεν έχουν αποσταλεί. Αυτή η πολιτική έχει να κάνει με τυχαίες αγορές που πραγματοποιούνται από παιδιά και έτσι επιστράφηκε ολόκληρο το ποσό στην μητέρα και έλαβε και ένα πολύτιμο μάθημα για το μέλλον και για τις διαδικτυακές αγορές.
Επειδή ίσως να μην έχουν όλες οι εταιρείες παρόμοιες πολιτικές καλύτερα οι γονείς να προσέχουν ιδιαιτέρως τις συσκευές και τους λογαριασμούς που έχουν πρόσβαση τα παιδιά τους και να βάζουν όρια ωστε να μην βρεθούνε προ εκπλήξεων.