pagkosmios-thrinos-pethane-i-olivia-chasei-i-panagia-ston-iisoy-apo-ti-nazaret-333930
09:57

Παγκόσμιος θρήνος: Πέθανε η Ολίβια Χάσεϊ, η Παναγία στον Ιησού από τη Ναζαρέτ

09:57
Γιώτα Κορώνα

Η Βρετανίδα ηθοποιός Ολίβια Χάσεϊ, γνωστή για τη βραβευμένη της ερμηνεία ως Ιουλιέτα στην ταινία «Ρωμαίος και Ιουλιέτα» του Φράνκο Τζεφιρέλι το 1968, έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 73 ετών.

Η απώλεια της Ολίβια Χάσεϊ: Μια εμβληματική ηθοποιός του κινηματογράφου

Advertisement

Η οικογένειά της επιβεβαίωσε το θλιβερό γεγονός την Παρασκευή μέσω ανακοίνωσης που δημοσιεύτηκε στο Instagram, εκφράζοντας την εκτίμηση της για τη ζεστασιά, τη σοφία και την καλοσύνη της ηθοποιού.

«Η Ολίβια ήταν ένας ξεχωριστός άνθρωπος, η ζεστασιά, η σοφία και η καλοσύνη του οποίου επηρέασαν τη ζωή όλων εκείνων που τη γνώρισαν».

Advertisement

Advertisement

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Olivia Hussey eisley (@oliviahusseyeisley)

Advertisement

Ένα λαμπρό ξεκίνημα στη μεγάλη οθόνη

Η Ολίβια Χάσεϊ γεννήθηκε στο Μπουένος Άιρες και ξεχώρισε από πολύ μικρή ηλικία. Σε ηλικία 15 ετών, κέρδισε τον πρωταγωνιστικό ρόλο της Ιουλιέτας στο πλευρό του 16χρονου Λέοναρντ Γουάιτινγκ. Η κινηματογραφική μεταφορά της τραγωδίας του Ουίλιαμ Σέξπιρ, που τιμήθηκε με Όσκαρ, την ανέδειξε ως ανερχόμενο ταλέντο. Η ερμηνεία της επιβραβεύτηκε με τη Χρυσή Σφαίρα «Καλύτερης πρωτοεμφανιζόμενης ηθοποιού», σημείο καμπής για την καριέρα της.

Το 2023, η ίδια και ο Γουάιτινγκ προχώρησαν σε νομικές ενέργειες κατά της Paramount Pictures. Οι ηθοποιοί ισχυρίστηκαν ότι εμφανίστηκαν γυμνοί σε σκηνή της ταινίας χωρίς τη συγκατάθεσή τους, γεγονός που προκάλεσε αντιδράσεις. Ωστόσο, η αγωγή τους απορρίφθηκε από δικαστή, ο οποίος δικαίωσε το στούντιο.

Εμβληματικοί ρόλοι και διαχρονική παρουσία

Μετά την επιτυχία της ως Ιουλιέτα, η Ολίβια Χάσεϊ συνέχισε να διαπρέπει σε διαφορετικά κινηματογραφικά είδη. Ξεχώρισε στον ρόλο της Παναγίας στην τηλεοπτική παραγωγή «Ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ» και συμμετείχε σε ταινίες όπως το «Black Christmas» (1974) και το «Έγκλημα στον Νείλο» (1978), μεταφορά του κλασικού έργου της Άγκαθα Κρίστι.

Advertisement

Η κληρονομιά της παραμένει ζωντανή, καθώς το ταλέντο, η καλλιτεχνική της προσφορά και η ανθρώπινη πλευρά της άφησαν ανεξίτηλο σημάδι στον κινηματογράφο και στις ζωές όσων τη γνώρισαν.

«Ιησούς από τη Ναζαρέτ»: Το κόλπo με τα μάτια που του έβαλαν να κάνει για να μπορέσει να πάρει τον ρόλο του Ιησού

«Ο Ιησούς από την Ναζαρέτ» είναι η αγαπημένη σειρά των τηλεθεατών το Πάσχα, αλλά ελάχιστοι έχουν προσέξει το σκηνοθετικό λάθος του Φράνκο Τζεφιρέλι.

Ειδικότερα, όσες φορές και αν έχεις παρακολουθήσει την σειρά, υπάρχει μια λεπτομέρεια που κανείς δεν έχει προσέξει.

«Ο Ιησούς από την Ναζαρέτ» έχει ένα σκηνοθετικό λάθος που ελάχιστοι προσέχουν

Ο Φράνκο Τζεφιρέλι έκανε τεράστιο κάστινγκ για να αποφασίσει ποιος ηθοποιός θα ενσαρκώσει τον Ιησού. Ένα από τα στοιχεία που θα έπρεπε να έχει ο ηθοποιός, είναι να μπορεί να μην ανοιγοκλείσει τα μάτια του για αρκετή ώρα, ώστε να αποδοθεί πιο σωστά η θεϊκή καταγωγή του Ιησού. Μεταξύ άλλων, το πρόσωπο θα έπρεπε να διαθέτει και μεγάλα γαλανά μάτια και ήρεμο πρόσωπο με γλυκά χαρακτηριστικά.

Όταν ο Ρόμπερτ Πάουελ, ο οποίος ήταν ήδη γνωστός ηθοποιός, παρουσιάστηκε για το κάστινγκ, ο Τζεφιρέλι χρειάστηκε να κάνει πολλά κοντινά πλάνα για να αποδείξει αν μπορεί να φέρει εις πέρας το δύσκολο έργο του.

Ο Πάουελ τα πήγε πολύ καλά, τόσο, που φαίνεται να ανοιγοκλείνει τα μάτια του μόνο σε μια σκηνή κατά τη διάρκεια της ταινίας.

Με αυτό τον τρόπο, αλλά και με κάποια τρικ των make up artists, κατάφερε να έχει το απόκοσμο βλέμμα αγιοσύνης, το οποίο καθήλωσε το τηλεοπτικό κοινό.

Μπορεί να φαίνεται πως έχει κάποια δόση υπερβολής η συγκεκριμένη απαίτηση, αλλά τελικά η λεπτομέρεια κάνει την διαφορά. Εξάλλου ο Τζεφιρέλι πέτυχε τον στόχο του.