Οι μαθητές στην ανατολική Κίνα χρησιμοποιούν καπελάκια με «πτερύγια» για να κρατάνε τις απαιτούμενες αποστάσεις ασφαλείας λόγω κορωνοϊού προκειμένου να μη νοσήσουν.
Στην πόλη Χανγκτσόου, ο διευθυντής σχολείου ζήτησε από τα παιδιά να φτιάξουν το δικό τους καπέλο μαζί με τους γονείς τους και να το φοράνε για προστασία
Το αρχαίο κινέζικο καπέλο έχει προστεθεί στις μάσκες προσώπου και το απολυμαντικό χεριών ως ένα ακόμα όπλο στον αγώνα κατά του Covid-19. Ένα δημοτικό σχολείο στο Χανγκζού στα ανατολικά της χώρας εμπνεύστηκε από τα καπέλα που φορούσαν αξιωματούχοι της δυναστείας Song, που κυβέρνησαν την Κίνα μεταξύ 960 και 1279, για να ενισχύσουν την “κοινωνική αποστασιοποίηση” στους μαθητές του.
Ο πρώτος αυτοκράτορας των song ήταν ο εμπνευστής του καπέλου με πτερύγια
Ένας θρύλος λέει ότι ο πρώτος αυτοκράτορας της δυναστείας των Song διέταξε τους υπουργούς του να φορούν καπέλα με δύο μακριά πτερύγια στις πλευρές, έτσι ώστε να μην μπορούν να ψιθυρίσουν μεταξύ τους στις συνελεύσεις των δικαστηρίων χωρίς να ακουστούν, σύμφωνα με τον Tsui Lik-hang, ιστορικό στο Πανεπιστήμιο του Χονγκ Κονγκ.
Οι μαθητές υπάκουσαν στην εντολή και φορούν τα χειροποίητα καπέλα
Οι μαθητές από την προηγούμενη Δευτέρα, οπότε και επέστρεψαν στο σχολείο, φορούν τις δικές τους χειροποίητες εκδοχές των συγκεκριμένων καπέλων, οι οποίες έχουν μεγάλες προεκτάσεις ή πτερύγια για να τους κρατήσουν σε απόσταση τουλάχιστον ενός μέτρου από τους συμμαθητές τους.
Η απόσταση ενός μέτρου επιβάλλεται για λόγους ασφαλείας
Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) συνιστά στους ανθρώπους να μείνουν σε απόσταση τουλάχιστον ενός μέτρου για να περιορίσουν την εξάπλωση του κοροναϊού που προκαλεί το Covid-19. «Εάν είστε πολύ κοντά, μπορείτε να αναπνεύσετε στα σταγονίδια, συμπεριλαμβανομένου του ιού Covid-19 εάν το άτομο που βήχει έχει την ασθένεια», συμβουλεύει ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας.
Τα καπέλα με πτερύγια βοηθούν τα παιδιά να τηρήσουν τις αποστάσεις ασφαλείας
Τα καπέλα θεωρήθηκαν ένας καλός τρόπος να καταλάβουν την έννοια της κοινωνικής αποστασιοποίησης τα μικρά παιδιά, τα οποία δυσκολεύονται να κατανοήσουν αφηρημένες έννοιες. «Καθώς τα παιδιά μπορούν να δουν και να νιώσουν αυτά τα καπέλα και καταλαβαίνουν όταν τα πτερύγια χτυπούν το ένα το άλλο, μπορεί να είναι πιο ικανά να κατανοήσουν τι πρέπει να κάνουν και να θυμούνται να διατηρήσουν τη φυσική τους απόσταση», δήλωσε ο Ian Lam Chun-bun, αναπληρωτής επικεφαλής του τμήματος της προσχολικής εκπαίδευσης στο Πανεπιστήμιο του Χονγκ-Κονγκ.