Ελληνική διαφήμιση ασφαλιστικής εταιρείας – Χρήσιμες πληροφορίες: Η απήχηση των διαφημίσεων είναι πολύ μεγάλη. Πόσο μάλλον, όταν αφορά τα διαλείμματα του Super Bowl. Εκεί, τα νούμερα φτάνουν σε άλλα επίπεδα. Είναι εξωπραγματικά. Αυτό, διότι προβάλλονται σε περίπου 100.000.000 ανθρώπους.
Μάλιστα, φέτος η διαφήμιση της New York Insurance ήταν εμπνευσμένη από Έλληνα. Συγκεκριμένα, ήταν από τον CEO της εταιρείας, η οποία είναι ασφαλιστική. Το όνομα του ελληνικής καταγωγής CEO της συγκεκριμένης εταιρείας της Νέας Υόρκης είναι, Theodore Mathas.
Πάρα πολλά άτομα εκφράζουν, τα συναισθήματα της αγάπης. Αυτό, γίνεται σε ένα σποτ, το οποίο είναι διάρκειας ενός λεπτού. Ωστόσο, το προαναφερθέν βίντεο είναι βέβαιο πως αγγίζει τις ευαίσθητες χορδές του θεατή.
«Οι αρχαίοι Έλληνες είχαν τέσσερις λέξεις για την αγάπη», ακούγεται να λέει ο εκφωνητής, για να παρουσιάσει στη συνέχεια τις έννοιες της φιλίας, της στοργής, του έρωτα και της ίδιας της αγάπης, ”το πιο αξιοθαύμαστο είδος που χρειάζεται θάρρος, θυσίες, δύναμη. Η αγάπη είναι πράξη”.