o-pio-magkas-ergodotis-edose-olo-to-poso-toy-logariasmoy-sti-servitora-giati-oi-pelates-itan-ageneis-mazi-tis-43723
13:08

Ο πιο μάγκας εργοδότης: Έδωσε όλο το ποσό του λογαριασμού στη σερβιτόρα γιατί οι πελάτες ήταν αγενείς μαζί της

13:08
Νίκη Μουλά

Ένας εργοδότης έδωσε όλο το ποσό του λογαριασμού μιας παρέας σε μία σερβιτόρα, επειδή ήταν αγενείς μαζί της και τη μείωναν.

Advertisement

Αρχικά, ο ιδιοκτήτης τους είπε «πάρτε πίσω τα λεφτά, αρκεί να μην ξαναπατήσετε εδώ», αλλά στη συνέχεια το μετάνιωσε και τα έσωσε στην υπάλληλό του.

Advertisement

Ειδικότερα, στο Κάρντιφ, ο chef Lee Skeet, ο οποίος είναι ιδιοκτήτης τoυ εστιατορίου Cora, είδε μια υπάλληλό του και σερβιτόρα ιδιαίτερα αναστατωμένη, καθώς αλαζονικοί πελάτες της είχαν φερθεί με απίστευτη αγένεια.

Advertisement

Ο 35χρονος εργοδότης πήγε στο τραπέζι τους και είπε πως θα τους επέστρεφε τον λογαριασμό του τραπεζιού (ήταν 1.000 λίρες δηλαδή 1.170 ευρώ περίπου), κρατώντας φυσικά τις 100 λίρες που είναι το φιλοδώρημα, με την προϋπόθεση να μην πατούσαν ποτέ ξανά το πόδι τους στο εστιατόριό του, ενώ έστειλε mail στο άτομο που είχε κάνει την κράτηση, αλλά χωρίς να λάβει απάντηση.

Advertisement

Μετά από λίγη ώρα, άλλαξε γνώμη και είπε να δώσει όλο τον λογαριασμό του τραπεζιού στη σερβιτόρα.

Ο εργοδότης υπερασπίστηκε τη σερβιτόρα, που την έχει σαν κόρη του

«Είχαμε ένα τραπέζι με έξι άτομα χθες το βράδυ. Έφτασαν αργά και όταν μπήκαν μέσα δεν ήταν πολύ καλοί στη συμπεριφορά τους. Ήταν πλούσιοι αλαζόνες. Είμαι ευγνώμων για κάθε πελάτη που έχουμε, αλλά αυτοί ήταν απλώς μ@λ@κ#ς από την πρώτη στιγμή. Εκείνη την ώρα ήμασταν μόνο εγώ και η σερβιτόρα στο εστιατόριο. Είναι πραγματικά σαν κόρη μου επομένως είμαι πολύ προστατευτικός. Όταν ήρθε στεναχωρημένη και μου είπε πως της μίλησαν και ότι ένας από αυτούς την άρπαξε από το χέρι λίγο επιθετικά. Με στενοχώρησε πολύ. Έχω ήδη μια κόρη» υπογράμμισε ο Lee.

Advertisement

Και συμπληρώνει ο εργοδότης “παρά το γεγονός ότι είχαν ακόμα ένα μπουκάλι κρασί κλειστό, που δεν είχαν πιει, ο Lee τους έδιωξε από το μαγαζί. Μάλιστα έστειλε σε αυτόν που έκανε την κράτηση και ένα mail αλλά απάντηση δεν έλαβε. Μου ανέφερε μερικά πράγματα που συνέβησαν όλη τη νύχτα, για το πώς δεν την σεβάστηκαν και το πώς της μιλούσαν. Πίστευαν πως είναι καλύτεροι από αυτήν. Της μιλούσαν σα να ήταν τίποτα. Πριν ακόμα το πρώτο πιάτο είχαν ήδη πιει επτά μπουκάλια κρασί, άρα ήταν πολύ επιθετικοί. Άλλαξα γνώμη για την επιστροφή των χρημάτων. Ό,τι ξόδεψαν θα το δώσω στη σερβιτόρα».