Ιππότης της ασφάλτου: Πρόκειται για μια ταινία στην οποία υπήρχε ένα αυτοκίνητο (σ.σ. ο Κιτ), το οποίο ξετρέλαινε τα παιδιά. Σαν αυτοκίνητο ήταν πρωτοποριακό και ιδιαίτερο. Ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο, το οποίο ερχόταν από το μέλλον.
Το 1982 ο Ιππότης της ασφάλτου έκανε το ντεμπούτο του στην αμερικανική τηλεόραση. Ο Κιτ ήταν ένας από τους πρωταγωνιστές. Ένα αυτοκίνητο που μιλούσε και σκεφτόταν σαν άνθρωπος, ενώ ο Μάικλ Νάιτ ήταν ένας πρώην αστυνομικός, που ήθελε μαζί με τον Κιτ να βάλει τέλος στο έγκλημα.
Στην Ελλάδα ήρθε αργότερα, αλλά «μάγεψε» το κοινό. Όλα όσα είχαν να κάνουν με την ταινία, αποτελούσαν είδη λατρείας (σ.σ. αυτοκόλλητα, μπλούζες, μπουφάν με κόκκινα φωτάκια, παπούτσια, ρολόγια σαν εκείνο του πρωταγωνιστή, αφίσες).
Ο Μάικλ Λονκγ ήταν ένας αστυνομικός, ο οποίος λίγο πριν πεθάνει, θεωρήθηκε πως ήταν ιδανικός για την αντιμετώπιση του εγκλήματος. Έτσι, μια οργάνωση του έδωσε νέο πρόσωπο και ταυτότητα, κρατώντας τον στη ζωή, με το όνομα Μάικλ Νάιτ.
Αρχικά, οι άνθρωποι του NBC να φοβήθηκαν πως ο Ιππότης της ασφάλτου θα είχε τα ίδια αποτυχημένα αποτελέσματα, με το My Mother Car. Ωστόσο, αποφάσισαν να γυρίσουν την ταινία και τελικά το ρίσκο τους κρίθηκε επιτυχημένο. Ο Κιτ ήταν ένα αυτοκίνητο της εταιρίας Pontiac Trans – Arm. Το συγκεκριμένο όχημα κόστισε 18.000 δολάρια για να μετατραπεί στον εκπληκτικό Κιτ. Σήμερα, κοστίζει περίπου 240.000 δολάρια.
Συνολικά, για να βγουν τα απαιτητικά γυρίσματα εις πέρας χρειάστηκαν συνολικά 23 αντίστοιχα αυτοκίνητα της Pontiac. Η φωνή του Κιτ ανήκε στον William Daniel. Ο οδηγός που χειρίζονταν το αυτοκίνητο ήταν κρυμμένος πίσω από το κάθισμα του οδηγού.
Η περιπέτεια του Κιτ κράτησε μόλις τέσσερις σεζόν και παίχτηκε κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του ’80. Ο Κιτ διέθετε επίσης σκάνερ με κόκκινο φως στο μπροστινό προφυλακτήρα. Επίσης, διέθετε εντυπωσιακό πίνακα οργάνων.
Η εταιρεία οδικής βοήθειας, Express Service, ζήτησε από τον Μάικλ Νάιτ να γίνουν μαζί με τον Κιτ τα κεντρικά πρόσωπα της καμπάνιας για την προώθηση της εταιρείας. Έτσι, στα μέσα της δεκαετίας του ’80 ήρθαν στην Ελλάδα και πιο συγκεκριμένα στα Μετέωρα για να γυρίσουν τη διαφήμιση. Ο Κιτ είχε ξεμείνει κάπου και ο Μάικλ Νάιτ κάλεσε την οδική βοήθεια για να τους βοηθήσει, ευχαριστώντας τη με σπαστά Ελληνικά. Η λέξη «ευχαριστώ» ήταν από τα δυνατά σημεία της επιτυχημένης διαφήμισης.