Πελάτης εστιατορίου: Ο συγκεκριμένος πελάτης αποδείχθηκε πως ήταν μερακλής, καθώς άφησε φιλοδώρημα 10.000 δολαρίων.
Ο ανοιχτοχέρης πελάτης θέλησε να ευχαριστήσει το προσωπικό για τις υπηρεσίες του. Απόλυτα ικανοποιημένος έμεινε ένας πελάτης εστιατορίου στην Φλόριντα και φρόντισε να ευχαριστήσει όσους δούλεψαν για αυτό. Έτσι, όταν ήρθε η ώρα του λογαριασμού δεν τσιγκουνεύτηκε να δώσει το απαραίτητο φιλοδώρημα, με αποτέλεσμα να αυτό να είναι κατά πολύ μεγαλύτερο της αξίας του φαγητού που έφαγε.
Είναι χαρακτηριστικό πως για τα θαλασσινά που κατανάλωσε στο Wahoo Seafood Grill πλήρωσε 144 δολάρια, ενώ για το… δώρο που μοιράστηκαν ισόποσα οι υπάλληλοι ήταν 10.000 δολάρια. Την κίνησή του αυτή, έκανε γνωστή το ίδιο το εστιατόριο κάνοντας ανάρτηση στα social media της απόδειξης από την πληρωμή με κάρτα.
«Την Τρίτη το βράδυ, ένας πελάτης του εστιατορίου ζήτησε από όλο το προσωπικό να εμφανιστεί στο τραπέζι του. Τους ευχαρίστησε που πήγαν και δούλεψαν σκληρά. Μετά, έγινε κάτι απίθανο. Τους είπε οτι τους δίνει 1.000 δολάρια σε κάθε έναν. Το προσωπικό δεν το πίστευε».
Μάλιστα, οι υπάλληλοι του εστιατορίου θέλησαν μέσω της ανάρτησης αυτής να τον ευχαριστήσουν για την κίνησή του αυτή. «Όλοι θα θέλαμε να τον ευχαριστήσουμε από τα βάθη της καρδιάς μας. Θα του το ξεπληρώσουμε με τον δικό μας τρόπο».