Νοηματική γλώσσα: Η Mirzana Coralic ρώτησε τη δασκάλα, Sanela Ljumanovic, αν θα μπορούσε να γράψει στον κωφό γιο της για τα μαθήματα της πρώτης τάξης. Εκείνη της απάντησε καταφατικά.
Ο Zejd βρισκόταν στην τάξη το Σεπτέμβριο και ήταν σιωπηλός. Κανείς δεν γνώριζε τότε τη νοηματική. Η δασκάλα σκέφτηκε πως θα μπορούσε να βοηθήσει την όλη κατάσταση.
Ανέπτυξε τα δικά της κόλπα. Επίσης, μερικά σημάδια για να επικοινωνεί με τον εξάχρονο Zejd. Και πάλι δεν ήταν ευχαριστημένη. Τρεις μήνες αργότερα, όλοι οι συμμαθητές του Zejd είχαν μάθει τη νοηματική γλώσσα.
Το 2003, η Βοσνία θέσπισε νόμους που επιτρέπουν στα παιδιά με ειδικές ανάγκες να ενταχθούν πλήρως στην κοινωνία. Σε αυτούς τους νόμους συμπεριλήφθηκαν και τα κανονικά σχολεία. Τα παιδιά έχουν βοηθούς, που κάθονται μαζί τους στην τάξη. Εκείνοι είναι υπεύθυνοι για να μεταφράζουν ή να τους βοηθούν στις ανάγκες τους.
Ωστόσο, η κατάσταση έχει αλλιώς στη Βοσνία. Με δυσκολία υπάρχουν χρήματα για να μείνουν ανοικτά τα σχολεία. Έτσι, τα παιδιά αφήνονται αποκλειστικά στα χέρια των γονέων και τον δασκάλων τους.
Ο Zejd κατάφερε να μεγαλώσει την αυτοεκτίμησή του. Η μητέρα του αναφέρει πως πριν αρχίσει το σχολείο, προσπαθούσε να του μάθει τη νοηματική γλώσσα, αλλά δεν έδειχνε κάποιο ενδιαφέρον.
Πλέον, ο Zejd ανυπομονεί για να πάει στο σχολείο. Οι συμμαθητές του αποδέχθηκαν με χαρά την πρόκληση για την εκμάθηση της νοηματικής γλώσσας. Μάλιστα, προσπαθούν να τη διδάξουν και στους γονείς τους στο σπίτι.