Ελικόπτερο του Κόμπε: Ήταν το καθημερινό μέσο μεταφοράς του Κόμπε Μπράιαντ. Μάλιστα, το εσωτερικό του θεωρείται από τα πιο ασφαλή στον κόσμο. Το ελικόπτερο έφερε την ονομασία «Sikorsky S-76Β». Η παραγωγή του έγινε το 1991 και η τιμή του έπεσε κατά πολύ, λόγω της παλαιότητάς του (σ.σ. 500.000 δολάρια).
Ελικόπτερο του Κόμπε – Χρήσιμες πληροφορίες: Το εσωτερικό του ελικοπτέρου του παλιού αστεριού των Λέικερς
Το εσωτερικό του ήταν εντυπωσιακό. Διέθετε μίνι σαλόνι, με ένα μεγάλο δερμάτινο καναπέ και απέναντι δύο αναπαυτικές πολυθρόνες.
Η πολυτέλεια και οι ανέσεις είναι ο λόγος που ο πρώην χειριστής του και προσωπικός πιλότος του Μπράιαντ τη διετία 2014-16, Κουρτ Ντιτζ, το παρομοίαζε με κάντιλακ και λιμουζίνα των αιθέρων. Σύμφωνα με τον ίδιο, το ελικόπτερο ήταν σε «φανταστική κατάσταση». Ακολουθούσε ένα «πολύ καλό πρόγραμμα συντήρησης». Ο Ντιτζ, ο οποίος είχε πάνω από 1000 ώρες πτήσης με το Sikorsky S-76Β, είπε επίσης ότι η πιθανότητα καταστροφικής βλάβης στις δίδυμες μηχανές, είναι απλώς «ένα αδύνατο σενάριο».
Τα μοντέλα Sikorsky χρησιμοποιούνται από τον Ντόναλντ Τραμπ και από άλλους εννέα αρχηγούς κρατών παγκοσμίως. Θεωρούνται ένα από πιο «vip» μέσα μεταφοράς. Εταιρία κατασκευής τους είναι η Lockheed Martin. Το κόστος τους ανέρχεται στα 13 εκατ. δολάρια. Έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει έως 12 επιβάτες. Η μέγιστη ταχύτητα του ξεπερνάει τα 175 μίλια ανά ώρα.
Το συγκεκριμένο, στο οποίο επέβαιναν ο Black Mamba και οι οχτώ συνεπιβάτες του, το χρησιμοποιούσε έως και πέντε χρόνια πριν ο πρώην κυβερνήτης του Ιλινόις. Δηλαδή, ο ρεπουμπλικάνος Μπρους Ράουνερ. Το 2015 πωλήθηκε σε δημοπρασία. Τον Αύγουστο του ίδιου έτους το αγόρασε για μισό εκατ. δολάρια μια ιδιωτική εταιρία μεταφοράς ελικοπτέρων στο Σαν Βάλεϊ της Καλιφόρνια.
Ελικόπτερο του Κόμπε – Χρήσιμες πληροφορίες: Λεπτομέρειες για την ασφάλεια του ελικοπτέρου
Σύμφωνα με μια βάση δεδομένων που διατηρούσε το δίκτυο αεροπορικής ασφάλειας, τα συγκεκριμένα μοντέλα του ελικοπτέρου είχαν έως και το πρωί της Κυριακές επτά θανάσιμες συντριβές, στις οποίες έχασαν τη ζωή τους 33 άνθρωποι. Σε όλες όμως ως αιτίες των δυστυχημάτων είχαν αναφερθεί οι καιρικές συνθήκες και το ανθρώπινο λάθος, όπως συνέβη και στην πιο πρόσφατη, το 2007 στην Τουρκία.
«Η ασφάλεια είναι η κορυφαία προτεραιότητά μας. Εάν υπάρχουν ευρήματα από την έρευνα, θα ενημερώσουμε άμεσα τους πελάτες μας – αγοραστές των S-76», δήλωσε εκπρόσωπος της Lockheed Martin λίγες ώρες μετά τραγικό συμβάν.
«Δύο θρύλοι, μία φωτογραφία. Ο Κόμπε Μπράιαντ πετά το Sikorsky S-76 για το τελευταίο παιχνίδι του», είχε αναφέρει ως λεζάντα της σχετικής φωτογραφίας η κατασκευάστρια εταιρία τον Απρίλιο του 2016, ανήμερα του επίλογου στην μπασκετική καριέρα του Κόμπε.
Εν τέλει το αγαπημένο ελικόπτερο του Κόμπε ήταν και το «καταραμένο», αφού εκτός από τον τελευταίο αγώνα της καριέρας του τον ταξίδεψε και στην τελευταία πτήση της ζωής του.