Κέιτ Μίντλετον: Η ίδια επιλέγει συνεχώς να φορά, τα ίδια ρούχα. Ωστόσο, αυτό δεν το κάνει μόνο για τον εαυτό της. Αυτό, το πράττει και στα παιδιά της. Μάλιστα, δεν γίνεται τυχαία… Οι λόγοι παρουσιάζονται παρακάτω…
– 1ος λόγος: Δεν θέλει να δημιουργεί φρενίτιδα αγορών γύρω από τους σχεδιαστές και τις μάρκες που φορούν τα παιδιά της. Ούτως ή άλλως, ότι φορούν τα παιδιά ξεπουλά σε χρόνο ρεκόρ. Δεν αποτελεί έκπληξη αφού η ψηφιακή εταιρεία μάρκετινγκ Rakuten Marketing κατατάσσει τον Τζορτζ και τη Σάρλοτ ως τη δεύτερη και τέταρτη μεγαλύτερη επιρροή νέων celebrity στην αγορά παιδικής μόδας. Αν και μόλις 3 και 1 ετους αντίστοιχα, η Σάρλοτ και ο Τζορτζ αξίζουν 5,3 δισ. λίρες.
– 2ος λόγος: Θέλει να δείξει στον κόσμο ότι οι γαλαζοαίματοι είναι ακριβώς όπως όλοι οι άλλοι άνθρωποι. Και αυτοί φορούν τα ίδια ρούχα πάνω από μία φορά. Ακόμη και σε επίσημα οικογενειακά πορτρέτα. Αυτός είναι και ο λόγος που συνήθως ντύνει τα παιδιά με οικονομικές μάρκες, και όχι με ρούχα σχεδιαστών όπων κάνουν οι Αμερικανίδες διάσημες μαμάδες όπως η Καρντάσιαν και η Μπιγιονσέ.
– 3ος λόγος: Θέλει να περιορίσει την προσοχή των μέσων ενημέρωσης που λαμβάνουν τα παιδιά. Το τελευταίο πράγμα που θέλει είναι φωτογράφους να προσπαθούν συνεχώς να πάρουν φωτογραφίες από τα τελευταία ρούχα των παιδιών της.
– 4ος λόγος: Είναι παραδοσιακή μητέρα και θέλει να τα κρατήσει μακριά από οτιδήποτε trendy και της μόδας. Θέλει τα παιδιά της να είναι παιδιά, όχι fashion icons. Φυσικά, η αφοσίωσή της στα παραδοσιακά παιδικά ρούχα έχει προκαλέσει μια αναβίωση της δημοτικότητάς τους στο Ηνωμένο Βασίλειο.
– 5ος λόγος: Προσπαθεί να δημιουργεί μια σύνδεση ανάμεσα στα παιδιά της και το οικογενειακό παρελθόν τους μέσα από τα ρούχα τους. Συχνά ντύνει τον πρίγκιπα Τζορτζ με ρούχα παρόμοια με αυτά που φορούσε ο Γουίλιαμ στην ηλικία του. Στη βάπτιση της Σάρλοτ, τον έντυσε παρόμοια με τον Γουίλιαμ, όταν ο δεύτερος συνάντησε τον νεογέννητο αδελφό του, πρίγκιπα Χάρι, το 1984.