Ένας φορολογούμενος, ο Αμερικανός επιχειρηματίας Nick Stafford από τη Βιρτζίνια, πλήρωσε φόρο 3.000 δολαρίων (2600 Ευρώ περίπου) στην υπηρεσία Μεταφορών, δίνοντας μόνο κέρματα.
Για να τα μεταφέρει, γέμισε μάλιστα πέντε καρότσια με 300.000 κέρματα και τα μηχανήματα αυτόματης καταμέτρησης κλάταραν και βγήκαν εκτός λειτουργίας, ενώ οι υπάλληλοι τα μετρούσαν επί επτά ώρες.
Όπως αναφέρει το BBC, ο αδικημένος άνδρας είχε βρεθεί σε κόντρα με την υπηρεσία, καθώς δεν του έδιναν απευθείας τηλέφωνα για να συνεννοηθεί με τους αρμόδιους υπαλλήλους σχετικά με τη δήλωση τριών οχημάτων που απέκτησε για την επιχείρησή του και την καταβολή των φόρων που αναλογούν.
Συγκεκριμένα, ζήτησε να του δοθεί απευθείας αριθμός τηλεφώνου και τελικά του έδωσαν έναν αριθμό, αλλά όταν κάλεσε τον πληροφόρησαν πως δεν μπορούσε να χρησιμοποιηθεί η γραμμή αυτή για την εξυπηρέτηση του κοινού.
Ο φορολογούμενος ξεπέρασε τα όρια της υπομονής του
Ο άνδρας ζήτησε τις απευθείας γραμμές εννέα άλλων γραφείων και όταν του το αρνήθηκαν προσέφυγε στη Δικαιοσύνη και ζήτησε να επιβληθεί στους υπαλλήλους πρόστιμο. Το δικαστήριο απέρριψε το αίτημά του, αλλά του δόθηκαν οι τηλεφωνικοί αριθμοί που ζητούσε.
Έτσι, πήρε τη μεγάλη απόφαση ότι θα πλήρωνε με κέρματα. Χρειάστηκε πέντε καρότσια, αξίας περίπου 400 δολαρίων και 11 ανθρώπους, που προσελήφθησαν για να ξετυλίξουν τα πακετάκια με τα κέρματα– διαδικασία που πήρε πέντε ώρες, ενώ το βάρος των κερμάτων ήταν 726 κιλά.