emeine-kagkelo-toy-ekopsan-gia-liges-meres-to-reyma-omos-sto-telos-ton-apozimiosan-me-2-000-000-000-73215
17:57

Έμεινε «κάγκελο»: Του έκοψαν για λίγες μέρες το ρεύμα όμως στο τέλος τον αποζημίωσαν με 2.000.000.000

17:57
Newsroom

Για λίγο κράτησε η χαρά για έναν Άγγλο, ο οποίος έμεινε έκπληκτος, όταν έλαβε επιταγή αποζημίωσης της τάξεως των 2 τρισεκατομμυρίων λιρών, επειδή είχε μείνει για μερικές μέρες χωρίς ρεύμα.

Συγκεκριμένα, ο Gareth Hughes από το Hebden Bridge, κατά την διάρκεια της καταιγίδας Arwen δεν είχε ρεύμα, αλλά φαίνεται ότι αυτό επέφερε… θετικές επιπτώσεις. Συγκεκριμένα ο ίδιος και δεκάδες κάτοικοι έλαβαν από μία επιταγή με ένα αστρονομικό ποσό από την εταιρεία ενέργειας.

Advertisement

Ο ίδιος μάλιστα ανέβασε την επιταγή στο Twitter θέλοντας να μοιραστεί τη χαρά του, αλλά και για να τσεκάρει αν όλο αυτό που ζούσε ήταν αληθινό. «Σας ευχαριστώ για την αποζημίωση μετά τις μέρες που μείναμε χωρίς ρεύμα. Πριν πάω να εισπράξω την επιταγή, είστε 100% σίγουροι στη Northern Powergrid (η εταιρεία ενέργειας) ότι μπορείτε να αντέξετε το ποσό;», έγραψε.

Ρεύμα: Το αστρονομικό ποσό που έλαβε ως αποζημίωση λόγω διακοπής

Φαίνεται όμως, ότι ο Gareth δεν ήταν ο μόνος που έλαβε ένα τόσο εξωφρενικό τεράστιο ποσό. Το Twitter πήρε «φωτιά» βλέποντας την φωτογραφία με το χαρτί της αποζημίωσης και το αστρονομικό ποσό. «Μπορείτε να ελέγξετε τις πληρωμές που έχετε κάνει; Διότι γνωρίζω τουλάχιστον άλλες τέσσερις επιταγές με ανάλογη αξία που στάλθηκαν σε σπίτια», σχολίασε κάποιος.

Ο ίδιος βέβαια στην συνέχεια έλαβε μήνυμα από την εταιρεία ενέργειας για το λάθος που προφανώς προέκυψε: «Ευχαριστούμε για την διαπίστωση. Στείλτε μας τα στοιχεία επικοινωνίας σας, ώστε να διορθώσουμε το λάθος».

Advertisement

Μάλιστα, εκπρόσωπος της Nothern Powergrid σχολίασε: «Μόλις εντοπίσαμε το αριθμητικό σφάλμα, το οποίο προέκυψε από την εσφαλμένη αναφορά του αριθμού του μετρητή ηλεκτρικής ενέργειας, διασφαλίσαμε ότι οι εξαργυρώσεις 74 πελατών σταμάτησαν. Διερευνούμε πως συνέβη αυτό το λάθος και πραγματοποιήσαμε ελέγχους προηγούμενων πληρωμών. Όλες οι ενδείξεις καταλήγουν ότι ήταν ένα μεμονωμένο περιστατικό και πήραμε τα κατάλληλα μέτρα για να διασφαλίσουμε ότι δεν θα επαναληφθεί κάτι τέτοιο. Ευχαριστούμε όλους τους πελάτες που ήταν ειλικρινείς και επικοινώνησαν μαζί μας. Μιλήσαμε και με τους 74 πελάτες το Σαββατοκύριακο που έλαβαν τις επιταγές για να τους ενημερώσουμε για το λάθος και να τους ζητήσουμε συγγνώμη. Τους διαβεβαιώσαμε ότι την Δευτέρα θα τους εκδοθεί η σωστή πληρωμή».

https://www.youtube.com/watch?v=DROpQgpb3dw