Τροχόσπιτο από lego: Τα lego είναι ίσως από τα πιο δημοφιλή παιχνίδια όλων των εποχών. Δεν είναι μόνο για διασκέδαση ομως. Ορισμένες κατασκευές είναι εκπληκτικές και ίσως θα μπορούσε να πει καποιος πως ξεπερνούν μια απλή μορφή διασκέδασης.
Τροχόσπιτο από lego: Ένα Volkswagen T2 Bulli τροχόσπιτο
Αναφέρομαι στα τουβλάκια Lego τα οποία βγαίνουν σε σχεδόν κάθε μορφή και μέγεθος που μπορείτε να φανταστείτε. Τα παιδιά λατρεύουν τη δημιουργία, ενώ οι γονείς μισούν να πατάνε πάνω τους με γυμνά πόδια. Σε κάθε περίπτωση, είναι ένα κομμάτι του πολιτισμού μας που είναι αδιαμφισβήτητο.
Οι περισσότεροι άνθρωποι σκέφτονται, πως μόνο παιδιά παίζουν με Legos, αλλά πρόσφατα δύο άνδρες, κατασκεύασαν ένα Volkswagen T2 Bulli τροχόσπιτο. Δεν είναι μια μικρογραφία του μοντέλου. Είναι το ακριβές μέγεθός και φαίνεται και αρκετά ρεαλιστικό.
Ο Rene Hoffmeister συνεργάστηκε με τον Pascal Lenhard. Χρησιμοποίησαν περίπου 400.000 τούβλα Lego για να δημιουργήσουν αυτό το αριστούργημα.
Τροχόσπιτο από lego: Ένα φανταστικό έργο
Σύμφωνα με τις υπολογισμούς τους θα χρειαζόντουσαν έξι εβδομάδες. Μερικές φορές δούλευαν όλο το εικοσιτετράωρο για να ολοκληρώσουν το έργο. Τελικά αποκαλύφθηκε σε μια γερμανική εκδήλωση αναψυχής και τουρισμού, στο Μόναχο.
Όχι μόνο φαίνεται αυθεντικό, έχει πραγματικούς προβολείς, κουζίνα στο εσωτερικό, και το δικό του σκαμπό – σκαλοπάτι για εύκολη πρόσβαση.
Δεν άφησαν τίποτα στην τύχη ως αναφορά τις λεπτομέρειες. Μέχρι και οδοντόβουρτσα / οδοντόκρεμα μπορούν να βρεθούν στο εσωτερικό.
Το τροχόσπιτο από Lego ζυγίζει 700 κιλά, το οποίο είναι παγκόσμιο ρεκόρ ως το μεγαλύτερο τροχόσπιτο Lego που κατασκευάστηκε ποτέ.
Το τελικό αποτέλεσμα είναι φανταστικό, ωστόσο σύμφωνα με τον Daniel Keppler, τον υπεύθυνο του έργου, δεν πήγαν όλα όπως έπρεπε.
«Με τη βοήθεια τρισδιάστατων προγραμμάτων, οι δύο οικοδόμοι δημιούργησαν εκ των προτέρων ένα σχέδιο κατασκευής, από το οποίο υπολογίστηκε η ακριβής ποσότητα των απαιτούμενων τούβλων. Η ακαμψία των πλευρικών τοίχων και των παραθύρων ήταν καθοριστική για να εξασφαλιστεί η σταθερότητα αργότερα.»
«Το πρώτο τούβλο τοποθετήθηκε γρήγορα και η εκκίνηση ήταν αρκετά εύκολη. Ωστόσο, περίπου τρεις εβδομάδες αφού ξεκίνησαν το έργο, 20.000 διαφανή τούβλα για τα παράθυρα έλειπαν και η κατασκευή είχε σταματήσει για μικρό χρονικό διάστημα.
Παρά τον ακριβή προγραμματισμό, οι δύο κατασκευαστές μοντέλων βρέθηκαν σε πίεση χρόνου. Για να αναπληρώσουν τον χαμένο χρόνο έπρεπε να πραγματοποιηθούν νυχτερινές βάρδιες και ασχολία μέχρι και το Σαββατοκύριακο».