Ο Έντγουαρντ Φερλόνγκ έγινε διάσημος στα 13 του, αλλά πολύ γρήγορα σταμάτησε να δέχεται προτάσεις και σήμερα, στα 47 του χρόνια, είναι αγνώριστος.
Ο ηθοποιός γεννήθηκε στις 2 Αυγούστου 1977, στο Γκλεντέιλ, Καλιφόρνια και η παιδική του ηλικία δεν ήταν εύκολη, καθώς μεγάλωνε σε μια προβληματική οικογένεια και αντιμετώπιζε οικονομικές δυσκολίες.
Το 1991, τα πάντα άλλαξαν όταν πήρε τον ρόλο του Τζον Κόνορ στην ταινία “Εξολοθρευτής 2: Η Μέρα της Κρίσης”, έγινε πολύ γρήγορα διάσημος και ξαφνικά γεύτηκε τα εύκολα λεφτά και τη δόξα.
Ωστόσο, άρχισε να συμπεριφέρεται σαν να ήταν ήδη βετεράνος της βιομηχανίας του κινηματογράφου, προκαλούσε σκάνδαλα, συχνά έμπαινε σε μπελάδες με τον νόμο και σταματούσε τα γυρίσματα.
Η εμπλοκή του με παράνομες ουσίες επιδείνωσε την κατάσταση και παρά το γεγονός ότι είχε πρώιμες επιτυχίες, δεν του προσέφεραν πια ρόλους στο σινεμά.
Με το πέρασμα του χρόνου, άρχισε να παίρνει βάρος και τα προβλήματα με ναρκωτικά και αλκοόλ οδήγησαν σε πτώση της καριέρας του.
Αγνώριστος ο Έντγουαρντ Φερλόνγκ
Όλοι ψάχνουν ποιος είναι: Αγαπημένος Έλληνας ηθοποιός Μεταμορφώθηκε για ρόλο και έγινε… αγνώριστος
Ο Πυγμαλίων Δαδακαρίδης, που σκηνοθετεί και πρωταγωνιστεί στο έργο «Φάλαινα», το οποίο θα κάνει πρεμιέρα αύριο, Τετάρτη, στο ΝΕΟ Ακάδημο και η μεταμόρφωσή του για τις ανάγκες του ρόλου είναι εντυπωσιακή.
Το έργο, που αρχικά γράφτηκε το 2012 για το θέατρο, το 2022 μεταφέρθηκε στον κινηματογράφο, από τον Ντάρεν Αρονόφσκι, αποσπώντας διθυραμβικές κριτικές και πολλά βραβεία.
Η μεταμόρφωση του Πυγμαλίωνα Δαδακαρίδη
Αγνώριστος ο Πυγμαλίων Δαδακαρίδης στη “Φάλαινα”
Ο Τσάρλι, ένας αυτοκαταστροφικός, παχύσαρκος μέχρι νοσηρότητας, καθηγητής αγγλικών, που έχει χάσει κάθε επαφή με τον έξω κόσμο, μαζί και κάθε επιθυμία να συνεχίζει να βρίσκεται εν ζωή, «βουλιάζει» μέσα στον χρόνο, περιμένοντας την λύτρωση από τη ζωή. Παλεύει να συμφιλιωθεί με την αποξενωμένη κόρη του και με το ίδιο το παρελθόν του.
Η «Φάλαινα» ωθεί τον καθένα να βρει την ανθρωπιά του σε χαρακτήρες που δεν είναι ούτε καλοί ούτε κακοί, έχουν πλούσιο και περίπλοκο εσωτερικό κόσμο. Όλοι τους έχουν κάνει λάθη, αλλά μοιράζονται την επιθυμία να αγαπήσουν ακόμη και όταν οι άλλοι μοιάζουν ότι δεν μπορούν. Πρόκειται για μία ιστορία που θέτει το ουσιαστικό ερώτημα: «Μπορούμε να σώσουμε ο ένας τον άλλον;». Αυτό είναι σημαντικό σήμερα, ειδικά όταν οι άνθρωποι φαίνεται να στρέφονται μακριά από τον διπλανό τους.