Η Μαρίνα Αμπράμοβιτς σε συνέντευξή της στην εφημερίδα Tagesspiegel, εξομολογείται ότι τα παιδιά θα ήταν καταστροφικά για τη δουλειά της.
Όπως υπογράμμισε η 70χρονη πλέον “έχεις ένα σώμα με μια περιορισμένη ενέργεια που θα πρέπει να διαιρέσεις. Τα παιδιά κρατούν τις γυναίκες πίσω, όταν βρίσκονται στον κόσμο της τέχνης. Κατά τη γνώμη μου, αυτός είναι και ο λόγος που οι γυναίκες δεν είναι τόσο επιτυχημένες όσο οι άνδρες στον κόσμο της τέχνης. Υπάρχει αφθονία ταλαντούχων γυναικών. Γιατί οι άνδρες έχουν αναλάβει τις σημαντικές θέσεις; Είναι απλό. Αγάπη, οικογένεια, παιδιά – μια γυναίκα δεν θέλει να τα θυσιάσει όλα αυτά”.
Σε ένα από τα πρώτα έργα της το 1974, η Μαρίνα Αμπράμοβιτς κάλεσε το κοινό να χρησιμοποιήσει μια ποικιλία αντικειμένων πάνω της, από ένα μποά φτερών με λουλούδια μέχρι ένα γεμάτο πιστόλι και όπως αποκάλυψε στον Guardian «ήταν έτοιμη να πεθάνει κατά τη διάρκεια της παράστασης”.
«Η διαφορά ανάμεσα στο θέατρο και την περφόρμανς είναι ότι στο θέατρο το αίμα είναι κέτσαπ, ενώ στην περφόρμανς, είναι πραγματικό,” επεσήμανε στην Tagesspiegel και συμπλήρωσε πως πάντα ονειρεύεται τον τέλειο άνθρωπο, που δεν θέλει να την αλλάξει, ενώ οι οικογενειακές υποχρεώσεις δε θα της επέτρεπαν να ταξιδεύει και να είναι ενεργή, όσο είναι σήμερα στη δουλειά της.
«Είμαι το έργο τέχνης», χαρακτήρισε τον ίδιο της τον εαυτό, ενώ κατέληξε ότι έχει προχωρήσει σε τρεις αμβλώσεις.