Η Άλκηστις Πρωτοψάλτη δεν πτοήθηκε από τα έντονα καιρικά φαινόμενα και ανέβηκε κανονικά στη σκηνή το βράδυ της Παρασκευής, 6 Σεπτεμβρίου. Η συναυλία ήταν προγραμματισμένη να γίνει στο Φράγμα Θέρμης, στη Θεσσαλονίκη.
Παρά την έντονη κακοκαιρία και την καταρρακτώδη βροχή, η διάσημη τραγουδίστρια ολοκλήρωσε την εμφάνισή της, με το κοινό να την απολαμβάνει κάτω από ομπρέλες.
Επιπλέον, η Άλκηστις Πρωτοψάλτη μοιράστηκε ένα βίντεο στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, στο οποίο εμφανίζεται μαζί με τους μουσικούς της επάνω στη σκηνή, χωρίς ομπρέλα, να τραγουδούν με το κοινό το τραγούδι «Η σωτηρία της ψυχής»
Η δημοφιλής ερμηνεύτρια αποθεώθηκε και καταχειροκροτήθηκε από το κοινό και τους τους θαυμαστές που την παρακολουθούσαν
Στην δημοσίευση στο instagram, η ίδια έγραψε «Βραχήκαμε, χορέψαμε και τραγουδήσαμε… παντός καιρού Θεσσαλονίκη μου στη Θέρμη στο Φράγμα !!! Απτόητοι ΟΛΟΙ ! Ειλικρινά σας ευχαριστώ για το πώς έγινε αυτή η συναυλία»,
Παράλληλα, ανέβασε και ένα στιγμιότυπο από τη συναυλία, με την ίδια να απαθανατίζεται να τραγούδα με φόντο έναν κεραυνό!
Ένα βίντεο με την Κατερίνα Λιόλιου να ερμηνεύει το τραγούδι «Διθέσιο» της Άλκηστης Πρωτοψάλτη έχει γίνει το επίκεντρο συζητήσεων στο διαδίκτυο. Η νεαρή τραγουδίστρια, κατά τη διάρκεια της ζωντανής της εμφάνισης, δέχθηκε πλήθος αρνητικών σχολίων για τη φωνητική της απόδοση.
Το βίντεο, που έχει κυκλοφορήσει ευρέως τόσο στο TikTok όσο και στο Instagram, προκάλεσε έντονες αντιδράσεις με πολλούς χρήστες να σχολιάζουν ότι η Λιόλιου ίσως θα έπρεπε να περιοριστεί στο δικό της ρεπερτόριο και να αποφεύγει τα τραγούδια που δεν ταιριάζουν με τις φωνητικές της δυνατότητες. Άλλοι αναρωτήθηκαν αν πιθανόν να αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα στις φωνητικές της χορδές, αναφέροντας μια απότομη αλλαγή στη φωνή της.
Αντίστοιχες καταστάσεις έχουν συμβεί και στο πρόσφατο παρελθόν, όπως με την Πάολα, η οποία επίσης είχε αντιμετωπίσει κριτική για την επιλογή τραγουδιού που ερμήνευσε σε μία από τις νυχτερινές της εμφανίσεις. Στην περίπτωση της Πάολα, οι επικρίσεις εστίασαν περισσότερο στην ακαταλληλότητα του ρεπερτορίου παρά σε φωνητικά ζητήματα.