Advertisement
GOSSIP

Σάλος με την Κατερίνα του GNTM 4 χρόνια μετά: Έκανε αυτό για να χάσει κιλά, έμεινε μισή & ξεσήκωσε θύελλα

20:00
Ορφέας

Στον δεύτερο κύκλο του GNTM του Star το 2019, καταφέραμε να γνωρίσουμε την Κατερίνα Πεφτίτση, ένα plus-size μοντέλο που κατέπληξε όχι μόνο την επιτροπή του ριάλιτι μόδας αλλά και το κοινό. Αν και η παρουσία της στο σπίτι του GNTM ήταν σύντομη, άφησε το ανεξίτηλο στίγμα της στη μνήμη του κοινού, αποτελώντας ένα από τα πρώτα plus-size μοντέλα που πέρασαν από τις οντισιόν και κατάφεραν να κερδίσουν το εισιτήριο για τις επόμενες φάσεις του διαγωνισμού.

Κατερίνα Πεφτίτση: Αδυνάτισμα με ενέσεις για διαβητικούς

Πρόσφατα το μοντέλο έπρεπε να συμμετάσχει σε ένα catwalk σε μία περίοδο που είχε πάρει κάποια κιλά παραπάνω από τα συνηθισμένα της. Για να αντιμετωπίσει αυτήν την κατάσταση, επιλέγει να λάβει μια σειρά από ενέσεις που υποστηρίζουν τη γρήγορη απώλεια κιλών. Σημειώνεται ότι αυτού του είδους οι ενέσεις προορίζονται αποκλειστικά για διαβητικούς με σακχαρώδη διαβήτη τύπου Β.

Advertisement

Παρόλο που η Κατερίνα Πεφτίτση δεν πάσχει από τη συγκεκριμένη ασθένεια – μια κατάσταση που συνήθως επηρεάζει άτομα άνω των 40 με προβλήματα παχυσαρκίας – αποφάσισε να ακολουθήσει αυτήν την προσέγγιση για να παρουσιαστεί σε καλή κατάσταση για τις επαγγελματικές της υποχρεώσεις.

Οι φωτογραφίες που ανέβασε κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου αποκαλύπτουν μια σημαντική απώλεια βάρους, με το σώμα της να αλλάζει δραματικά σε σχέση με την εικόνα της πριν από τέσσερα χρόνια στο GNTM.

Advertisement

Advertisement

Σπύρος Μαρτίκας: Τα προβλήματα αυτής της τακτικής

Σε συνέντευξη στην εκπομπή “Γειά Σου”, ο φαρμακοποιός Σπύρος Μαρτίκας, γνωστός από τη συμμετοχή του στο Survivor, επεσήμανε τους κινδύνους που συνεπάγεται η χορήγηση αυτού του είδους σκευασμάτων σε άτομα που δεν πάσχουν από διαβήτη. Επίσης, επισήμανε τον αρνητικό αντίκτυπο που έχει η μαζική αγορά αυτών των σκευασμάτων στη διαθεσιμότητα τους στην αγορά, όταν χρησιμοποιούνται εκτεταμένα από άτομα που επιδιώκουν γρήγορη απώλεια βάρους για αισθητικούς λόγους.

TAGS:
Advertisement