Μαρία Σάκκαρη: Το αυτοκίνητο της Μαρίας Σάκκαρη δεν είναι σε καμία περίπτωση γήινο. Ίσως, επειδή και η ίδια πραγματοποιεί εξωπραγματικές εμφανίσεις. Τι χρησιμοποιεί, όμως, για τις μετακινήσεις της;
Ιστορία γράφει η Μαρία Σάκκαρη στο Παρίσι. Αυτό, διότι έγινε η πρώτη Ελληνίδα τενίστρια που κατάφερε να προκριθεί στην τελική 4άδα ενός Grand Slam. Η 25χρονη αθλήτρια χάρισε σε όλη την Ελλάδα μοναδικές στιγμές υπερηφάνειας.
Πέρα, όμως, από τις εντυπωσιακές επιδόσεις της στα κορτ, η Μαρία Σάκκαρη μαγνητίζει τα βλέμματα και στην άσφαλτο. Αυτό, διότι κυκλοφορεί με μια Porsche Cayenne E-Hybrid Coupe.
Ο λόγος για την plug-in υβριδική εκδοχή του υπερπολυτελούς SUV της Porsche. Η Cayenne E-Hybrid ενσωματώνει έναν V6 μοτέρ 2,9 λίτρων που παράγει 340 PS και έναν ηλεκτροκινητήρα που συνεπικουρεί με 136 PS. Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τα 462 PS/ 700 Nm ροπής, με την κίνηση να μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Η επιτάχυνση στα πρώτα 100 χλμ./ώρα αποτελεί υπόθεση 4,8 δλ., όταν η τελική ταχύτητα φτάνει τα 253 χλμ./ώρα.
Πρόσφατα το μοντέλο αναβαθμίστηκε, με τους ανθρώπους της εταιρείας να τοποθετούν μια μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 17,9 kWh (αντί 14,1 kWh) που προσφέρει έως και 48 αμιγώς ηλεκτρικά χιλιόμετρα. Η μεικτή κατανάλωση ξεκινά από 2,4 λτ./100 χλμ., με τις εκπομπές CO2 να είναι μόλις 56 gr/km.
Σχεδιαστικά το οικογενειακό SUV που έχει η Μαρία Σάκκαρη ξεχωρίζει για την έντονη κλίση της οροφής, τους “αιχμηρούς” LED κεντρικούς προβολείς, τους εξαγριωμένους προφυλακτήρες, τις 19άρες ζάντες αλουμινίου και τα ενωμένα πίσω φωτιστικά σώματα.
Η εικόνα στο εσωτερικό είναι ιδιαίτερα premium, με εκτενή χρήση ποιοτικών υλικών σε ταμπλό, εσωτερικό των θυρών και καθίσματα (δερμάτινα και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα). Στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει μια οθόνη αφής 12,0 ιντσών, ενώ πλήρως ψηφιακός είναι και ο πίνακας οργάνων.