Ο διακεκριμένος χορογράφος Φώτης Μεταξόπουλος αναφέρθηκε στην αείμνηστη Αλίκη Βουγιουκλάκη σε πρόσφατη συνέντευξή του στο περιοδικό Λοιπόν, μοιράζοντας πολύτιμες μνήμες και εμπειρίες από τη συνεργασία τους.
Μεταξύ άλλων, ο χορογράφος αποκάλυψε έναν πιο προσωπικό λόγο που τον ώθησε να μην επισκεφθεί ποτέ την Αλίκη στο νοσοκομείο όταν εκείνη αρρώστησε. Παρόλο που διατηρούσαν μια ισχυρή επαγγελματική σχέση, ο ίδιος επέλεξε να μην την δει σε αυτή την ευάλωτη κατάσταση, αποφεύγοντας έτσι να την αντικρίσει διαφορετική από την εικόνα της δυναμικής και λαμπερής σταρ που είχε πάντα στο μυαλό του.
– Τελικά τα όσα έχουν ακουστεί για τις μεθόδους που χρησιμοποιούσε η Αλίκη Βουγιουκλάκη για να μείνει νέα ισχύουν; Την σκότωσε αυτή της η μανία;
«Η Αλίκη δεν μπορούσε να φανταστεί τον εαυτό της 70 ετών. Δεν ήθελε να μεγαλώσει και έκανε περίεργες ενέσεις με κύτταρα ζώων που τελικά τις έκαναν κακό. Η Αλίκη ζούσε για τη ζωή».
– Την είχατε δει στο νοσοκομείο;
«Δεν πήγα, γιατί την έχω ζήσει τόσο πολύ και δεν ήθελα να την δω στην κατάσταση που ήταν».
Ο Κώστας Πρέκας, σε πρόσφατη συνέντευξή του, μίλησε για τη γνωριμία και τη συνεργασία του με την Αλίκη Βουγιουκλάκη, τη θρυλική ντίβα του ελληνικού κινηματογράφου.
Ο ηθοποιός υποστήριξε ότι η Αλίκη ήθελε να κατακτήσει το Χόλιγουντ και να γίνει μια σταρ με διεθνή φήμη, όμως όταν αυτό δεν κατέστη δυνατό, έμεινε για πάντα δυστυχισμένη.
Σύμφωνα με τον Πρέκα, η Βουγιουκλάκη είχε το όραμα να πετύχει σε επίπεδο Χολιγουντιανών προδιαγραφών, αλλά το γεγονός ότι δεν κατάφερε να πραγματοποιήσει αυτό το όνειρο, της άφησε μια αίσθηση ανεκπλήρωτης φιλοδοξίας.
«Η Αλίκη ήταν δυστυχισμένη γιατί θέλησε να παρουσιάσει μια γυναίκα που δεν είχε γνωρίσει ποτέ. Είχε φτιάξει μέσα της ένα μοντέλο ιδανικής γυναίκας που δεν κατάφερε να τη φτάσει. Και προχωρώντας σκαλί-σκαλί προσπάθησε να γίνει κάτι το απλησίαστο. Ίσως μια Ελληνίδα Γκρέτα Γκάρμπο, μια Μέριλιν Μονρό. Και αυτά που διαβάζω για «φίλες» και «φίλους» είναι ένα μεγάλο ψέμα. Η Αλίκη ζούσε μια τραγωδία», επεσήμανε στην «Espresso».
«Είναι το πλέον μυθικό πρόσωπο του ελληνικού πολιτισμού. Η Αλίκη είχε τεράστιο ταλέντο αλλά δεν της δόθηκε η ευκαιρία. Η Αλίκη δεν ήταν ευτυχισμένη και συνέβησαν πολλά τότε με τον Δημήτρη. Τα γνωρίζαμε όλοι οι ηθοποιοί εκείνης της εποχής. Άλλωστε, η Αλίκη κρατούσε στην επιφάνεια τον Δημήτρη γιατί εκείνη ήταν η εθνική σταρ. Η Αλίκη ακόμα και σήμερα κρατάει όρθιο τον παλιό ελληνικό κινηματογράφο, ακόμα και το ελληνικό θέατρο. Δεν θα ξαναπεράσει τέτοιο αστέρι», τόνισε στο τέλος ο Κώστας Πρέκας.