Η Έλενα Ακρίτα, σχολίασε με αιχμηρό ύφος την εμφάνιση της Κατερίνας Παναγοπούλου στο Προεδρικό Μέγαρο, το βράδυ της Τετάρτης, σημειώνοντας σε ανάρτησή της πως “λογικά την ντύνει η υπέρκομψη Μαρέβα” ενώ συμπλήρωσε πως δεν γνωρίζει για ποια κυρία πρόκειται.
“Η πετσετούλα στο μπούστο συνδυάζεται τέλεια με το ασορτί τραπεζομάντηλο στη φούστα”, η κ. Ακρίτα, σε ειρωνικό τόνο, σχολίασε ακόμα και την τσάντα της κ. Παναγοπούλου, αναφέροντας ότι… “είναι από έναν αρραβώνα που άφησε εποχή το 2012 στην Ανω Πεσκανδρίτσα”.
“Δεν ξέρω ποια είναι, αλλά λογικά τη ντύνει η υπερκομψη Μαρέβα. Η πετσετούλα στο μπούστο συνδυάζεται τέλεια με το ασορτί τραπεζομάντηλο στη φούστα. Όμορφη πινελιά η χρυσή τσάντα από έναν αρραβώνα που άφησε εποχή το 2012 στην Ανω Πεσκανδρίτσα και βιντατζ πέδιλα της Μάρθας Καραγιάννη από το κάτι να καίει”.
Σε μια δεύτερη ανάρτησή της, η Έλενα Ακρίτα ενημέρωσε τους φίλους της στο Facebook ότι η συγκεκριμένη κυρία είναι η παρουσιάστρια του Mega, Κατερίνα Παναγοπούλου. Η Ακρίτα επεσήμανε πως στη συγκεκριμένη δεξίωση η Παναγοπούλου εκπροσωπούσε το κανάλι όπου εργάζεται και όχι τον εαυτό της, υπογραμμίζοντας ότι… “στη ζωή της μπορεί να φοράει ό,τι θέλει”.
Η Έλενα Ακρίτα διευκρινίζει ότι δεν ζηλεύει τα νιάτα της πολύ νεότερης Κατερίνας Παναγοπούλου, αλλά τη δική της, αναφέροντας λεπτομερώς τους δημοσιογράφους με τους οποίους έχει συνεργαστεί στο παρελθόν.
“Όταν δημοσιογράφος (όπως μαθαίνω τώρα, δεν βλέπω ποτέ ειδήσεις στο Μεγκα) φοράει κάθε χρόνο αποκλειστικα και μόνο τα ρουχα που σχεδιάζει η γυναίκα του πρωθυπουργού, τότε υπάρχει πολιτικό θέμα κι αφορά στην αντικειμενικότητα και την αξιοπιστία της. (Αν είχε διευθυντή τον Λέοντα Καραπαναγιωτη θα τής έκανε δριμείες παρατηρήσεις. Αλλά αυτές οι εποχές περάσανε…)
Κι αυτό γιατί στην συγκεκριμένη δεξίωση εκπροσωπει – και δη στη γιορτή της Δημοκρατίας – το Μέσον στο οποίο εργάζεται κι όχι τον εαυτό της. Στη ζωή της μπορεί να φοράει ό,τι θέλει και κανείς δεν έχει δικαιωμα να την κρίνει.
Εγώ βλέπετε, διδάχτηκα δημοσιογραφία από μεγάλους Δασκάλους όπως ο Γιάννης Καψής, ο Λέων Καραπαναγιώτης, ο Αλέκος Φιλιππόπουλος, ο Γιώργος Ρωμαίος κ.α. Άγνωστα ονόματα για σας, φωτεινοί φάροι για μας. Είχαμε την Ελένη Βλαχου της Καθημερινής, είχαμε τον Σεραφείμ Φυντανίδη στην Ελευθεροτυπία.
Οι περισσότεροι πετσωμενοι που “δημοσιογραφούν” σήμερα δεν θα περνούσαν ούτε το κατώφλι ιστορικών εφημερίδων. άλλα μέτρα κι άλλα σταθμά.
Όσο για το αισθητικό σκέλος, όχι δεν μου αρέσει καθόλου, και ναι αγαπημένος μου σχεδιαστής είναι ο Βασίλης Ζούλιας απλώς τα ρούχα του είναι πολύ ακριβά.
Καθένας με την αισθητική του.
Και κάτι τελευταίο – γιατί το άκουσα κι αυτό. Δεν ζηλεύω τα νιατα της. Τα δικά μου ζηλεύω”.
Μια βόλτα στην Αθήνα έκανε η Κατερίνα Παναγοπούλου. Η anchorwoman του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του Μega βρέθηκε στο κέντρο και ο φωτογραφικός φακός ήταν εκεί.
Η δημοσιογράφος επέλεξε για την εμφάνισή της ένα κομψό μαύρο φόρεμα με ζιβάγκο λαιμόκοψη σε μίνι μήκος.
Το συνδύασε με λεπτή κομψή ζώνη και σουέτ μπότες σε απαλό γκρι τόνο πάνω από το γόνατο. Ολοκλήρωσε το σύνολο με μαύρη τσάντα του οίκου Saint Laurent με χρυσαφί αλυσίδα, αξίας 1.650 ευρώ περίπου.
Να θυμίσουμε πως πριν από λίγο καιρό η Κατερίνα Παναγοπούλου μίλησε για τον τρόπο που χειρίζεται την προβολή της προσωπικής της ζωής, αλλά και για τον λόγο που σκέφτεται προσεκτικά τις δηλώσεις της.
Η δημοσιογράφος και παρουσιάστρια του δελτίου ειδήσεων του Mega, βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή «Ελένη» και ανέφερε: «Όταν είμαι έξω σκέφτομαι συνέχεια ποια είναι η δουλειά μου. Δεν ξεχνιέμαι όταν είμαι έξω γιατί παρουσιάζω ένα δελτίο ειδήσεων και έχω μια ευθύνη. Ούτε θα φιληθώ δημόσια, ούτε θα αγκαλιαστώ δημόσια, ούτε θα χορέψω πάνω στα τραπέζι. Μου αρέσει που το ακολουθώ αυτό και πολύ συνειδητά από σεβασμό και στο κανάλι που είμαι και στον τηλεθεατή, γιατί είμαι και εγώ παρορμητική και μπορώ εύκολα να ξεφύγω», είπε η ίδια.