«Με ένα ταγάρι ήρθα από το χωριό, με ένα ταγάρι θα γυρίσω. Ευτυχώς που έχω κάτι γίδια. Ελπίζω όταν πεθάνω να έχω κάτι για τα παιδιά, για να μην βρίζουν τον πατέρα τους». Αυτή η δήλωση του Αργύρη Παπαργυρόπουλου, ειπωμένη χαριτολογώντας μερικά χρόνια πριν, αποδείχθηκε προφητική. Ο άλλοτε ισχυρός επιχειρηματίας, με θλίψη στα μάτια, παρακολουθεί τους κόπους μιας ζωής να γίνονται συντρίμμια.
Η μυθική βίλα του στην Γλυφάδα, σύμβολο της επιτυχίας του, πωλήθηκε στις 25 Οκτωβρίου έναντι 7.500.000 ευρώ σε πλειστηριασμό, αφήνοντάς τον χωρίς κανένα περιουσιακό στοιχείο. Η ζωή του Παπαργυρόπουλου μοιάζει με τραγωδία, καθώς η άνοδος και η πτώση του ξεδιπλώνονται μπροστά στα μάτια μας.
«Δεν έχω που να μείνω», λέει με παράπονο ο Αργύρης Παπαργυρόπουλος, καθώς αποχαιρετά το «παλάτι» του στην Γλυφάδα, εκεί όπου έζησε τις πιο σημαντικές στιγμές της ζωής του. Στην πολυτελή αυτή κατοικία έλαβαν χώρα οι γάμοι του με τη Λιάνα, η γέννηση των γιων του, Νάσου και Άρη, ο χωρισμός του, και η πιθανή μοναξιά των τελευταίων χρόνων.
Ο άλλοτε ισχυρός επιχειρηματίας της νυχτερινής διασκέδασης μιας χλιδάτης εποχής, αναπολεί στιγμές από τη ζωή του γεμάτες συναντήσεις και συνεργασίες με προσωπικότητες από όλους τους χώρους. Ωστόσο, σήμερα μαζεύει τα απομεινάρια μιας ζωής και αναρωτιέται αν η οδός Τύχης 13 στα νότια προάστια ήταν πράγματι σημαδιακή, φέρνοντάς του τύχη ή γρουσουζιά. «Η ζωή είναι ζαριά», λέει στους φίλους του, και να που μετά από πολλές εξάρες, έμεινε στον άσο.
Μετά από τόσα χρόνια σκληρής δουλειάς και επιτυχίας στον χώρο της διασκέδασης, φαντάζει σαν κακόγουστο αστείο ότι ένας τόσο ισχυρός επιχειρηματίας έμεινε άφραγκος και άστεγος. Παρά τις αντιξοότητες, ο Παπαργυρόπουλος υπερηφανεύεται ότι «ποτέ και κανένας συνεργάτης μου δεν έμεινε απλήρωτος».
Το παλάτι του Παπαργυρόπουλου, όπου έζησε στιγμές χαράς και λύπης, πέρασε πια σε άλλα χέρια, αφήνοντάς τον να αναρωτιέται για το παιχνίδι της τύχης. Από την κορυφή της επιτυχίας στην αβεβαιότητα της αστεγίας, η ιστορία του είναι μια δραματική υπενθύμιση για την αστάθεια της ανθρώπινης μοίρας.
Με σκυμμένο κεφάλι και δάκρυα στα μάτια, ο Αργύρης Παπαργυρόπουλος έκλεισε το 2019 την πόρτα της «Αθηναίας» στο κέντρο της Αθήνας για τελευταία φορά. Παραδίδοντας τα κλειδιά στην τράπεζα και στον δικαστικό κλητήρα, εκτέλεσε την εντολή κατάσχεσης για χρέη ύψους 800.000 ευρώ. Σε κατάσταση απόλυτης ψυχολογικής κατάρρευσης, αποχαιρέτησε το δημιούργημά του, την «κοσμική υπόγα» όπως την αποκαλούσε, κρατώντας μόνο τα 20 κάδρα από το γραφείο του με φωτογραφίες συνεργατών ως πολύτιμα κειμήλια.
Στη δοξασμένη δεκαετία του ’90, όταν η διασκέδαση ήταν στο απόγειό της, η «Αθηναία» του Παπαργυρόπουλου παρέμεινε ανεπηρέαστη ακόμα και από τον περίφημο «νόμο Παπαθεμελή», που περιόριζε τη λειτουργία των καταστημάτων μέχρι τις 2 το πρωί. Παρά την αυστηρότητα του νόμου, πολλοί «ανυπάκουοι» Αθηναίοι κατέβαιναν τα σκαλιά της «Αθηναίας» για βραδιές που κρατούσαν μέχρι το ξημέρωμα, με τραγουδιστές που ερμήνευαν χωρίς μικρόφωνα υπό το φως των κεριών.
Ο πονηρός «Βλάχος» από τον Παρνασσό είχε καταφέρει να ξεχωρίσει στον χώρο της διασκέδασης. Αν τα ντουβάρια της «Αθηναίας» μπορούσαν να μιλήσουν, θα αποκάλυπταν ιστορίες με ηχηρά ονόματα: εφοπλιστές, επιχειρηματίες, πολιτικούς και διασημότητες όπως ο Ανδρέας Παπανδρέου, η Ορνέλα Μούτι, ο Αλέν Ντελόν, η Κλώντια Σίφερ, ο πρίγκιπας Αλβέρτος του Μονακό και η Σάρον Στόουν.
Η παρουσία της Σάρον Στόουν στην «Αθηναία» άφησε εποχή. Προσκεκλημένη στην Ελλάδα για να παρουσιάσει την επίδειξη του οίκου Capo D’ Opera, επισκέφθηκε το θρυλικό μαγαζί, ζήτησε τζατζίκι και σαρδέλες και έκοψε με ψαλίδι τις γραβάτες όλων των ανδρών θαμώνων, συμπεριλαμβανομένου του ίδιου του Παπαργυρόπουλου.
Η «Αθηναία» υπήρξε ένα κοσμικό στέκι που φιλοξένησε πολλές σημαντικές προσωπικότητες και μοναδικές στιγμές. Σήμερα, ο Αργύρης Παπαργυρόπουλος, έχοντας αποχαιρετήσει το δημιούργημά του, αναπολεί τις λαμπρές εκείνες εποχές και τις αναμνήσεις που θα μείνουν ανεξίτηλες στην ιστορία της αθηναϊκής νύχτας.
Τα «Αστέρια» υπήρξαν αδιαμφισβήτητα το βασίλειο του Αργύρη Παπαργυρόπουλου, ένας χώρος όπου έζησε σημαντικές προσωπικές και επαγγελματικές στιγμές. Με μια πληθώρα αναμνήσεων, από το αξέχαστο γλέντι του γάμου του με την αφρόκρεμα του ελληνικού τραγουδιού στην πίστα, μέχρι τις θρυλικές συνεργασίες και τις ζωντανές τηλεοπτικές συνδέσεις που άφησαν εποχή, η ιστορία του χώρου είναι γεμάτη από χαρές και πίκρες.
Αν ο Παπαργυρόπουλος αποκάλυπτε όσα έχει ζήσει από τις συνεργασίες του με τα μεγάλα ονόματα της καλλιτεχνικής σκηνής, πολλοί από αυτούς θα… εξαφανίζονταν. Ωστόσο, ακόμα και στις ιδιοτροπίες των καλλιτεχνών, ο Παπαργυρόπουλος είχε την ικανότητα να τους χειρίζεται με μοναδική μαεστρία. Η δική του «ιδιοτροπία» ήταν να ανακαινίζει την τεράστια αίθουσα των 2.000 ατόμων σε χρόνο dt, επενδύοντας υπέρογκα ποσά για να καλύψει τις απαιτήσεις των καλλιτεχνών.
Στα «Αστέρια» φιλοξενήθηκαν θρυλικά ονόματα όπως οι Πασχάλης Τερζής, Νότης Σφακιανάκης, Άννα Βίσση-Νίκος Καρβέλας, Πέγκυ Ζήνα, Αντύπας και Άντζελα Δημητρίου. Οι φωτεινές ταμπέλες στα «Αστέρια» έκαναν την παραλιακή λεωφόρο το κορυφαίο hot spot της κοσμικής Αθήνας. Ο Παπαργυρόπουλος είχε δηλώσει σε συνέντευξή του: «Ο επιχειρηματίας πρέπει να είναι διπλωμάτης, να λέει ψέματα στο ένα καμαρίνι και ψέματα στο άλλο. Αν πεις τι σου είπε ο ένας καλλιτέχνης για τον άλλο, πάει το σχήμα, το ‘χασες».
Με την επιτυχία των καλλιτεχνών του, ο Παπαργυρόπουλος εξαργύρωνε την επιτυχία τους χαρίζοντάς τους πλούσια δώρα και πολυτελή αυτοκίνητα. Ήξερε να φέρεται ακόμα και στον πιο «δύσκολο» καλλιτέχνη με αριστοτεχνικό τρόπο, κρατώντας τις ισορροπίες και δημιουργώντας ένα περιβάλλον που θύμιζε περισσότερο παλάτι παρά νυχτερινό κέντρο.
Η ιστορία των «Αστεριών» και του Παπαργυρόπουλου είναι γεμάτη από λαμπερές στιγμές, δοξασμένες νύχτες και αξεπέραστες εμπειρίες, αποδεικνύοντας πως η επιτυχία και η λάμψη δεν έρχονται χωρίς κόπο και αφοσίωση.
Η οικονομική καταστροφή του Αργύρη Παπαργυρόπουλου κορυφώθηκε όταν αποφάσισε να μετατρέψει τον Παρνασσό σε… Κουρσεβέλ! Το όνειρό του για έναν επίγειο παράδεισο στην Επάνω Σουβάλα, στην Πολύδροσο, το χωριό των προγόνων του, κατέρρευσε. «Εδώ είναι ο τόπος μου και οι ρίζες μου, δεν σκέφτομαι τον εαυτό μου πουθενά αλλού», δηλώνει ακόμα με πάθος.
Σε μια έκρηξη νοσταλγίας για τον τόπο του, κυκλοφόρησε ένα CD με 17 αγαπημένα του δημοτικά τραγούδια, ερμηνευμένα από γνωστούς παραδοσιακούς καλλιτέχνες. Εμπνευσμένος από τη γοητεία της φύσης και του βουνού, επέκτεινε τις επιχειρηματικές του δραστηριότητες στον τουρισμό, χτίζοντας πολυτελή σαλέ και ξενοδοχείο στον Παρνασσό.
Ωστόσο, η οικονομική κρίση και τα δυσβάσταχτα έξοδα των πολυτελών εγκαταστάσεων τον κατέστρεψαν. Έχασε πάνω από 5 εκατομμύρια ευρώ και αναγκάστηκε να κλείσει τις επιχειρήσεις του. «Όλα έχουν φύγει. Δεν ζητάω οίκτο, αλλά ζητάω δικαίωση. Αισθάνομαι ότι αδικήθηκα από το κράτος», είπε απογοητευμένος σε δηλώσεις του.
Η ιστορία του Παπαργυρόπουλου στον Παρνασσό είναι ένα παράδειγμα του πώς η αγάπη για τον τόπο και η επιχειρηματική φιλοδοξία μπορεί να οδηγήσουν σε μια καταστροφική πτώση. Παρά τις δυσκολίες, παραμένει πιστός στις ρίζες του και συνεχίζει να παλεύει για την αναγνώριση και τη δικαίωσή του.
Ο «χρυσός» επιχειρηματίας των νυχτερινών κέντρων, Αργύρης Παπαργυρόπουλος, σοκάρει με τα όσα καταγγέλλει σχετικά με το σπίτι του.
Μια μεζονέτα- παλάτι 600 τετραγωνικών, μπροστά στην παραλία της Γλυφάδας, στην οδό Τύχης (τι τραγική ειρωνεία), στην οποία διαμένει ο Αργύρης Παπαργυρόπουλος, έχει γίνει λεία στα «νύχια των αρπακτικών» γνωστού ομίλου διαχείρισης δανειακών χαρτοφυλακίων και ακινήτων, στον οποίο μεταβιβάστηκε το χρέος του επιχειρηματία από ελληνική τράπεζα.
Η συγκεκριμένη εταιρία, με έδρα την Ελλάδα, που διενεργεί για λογαριασμό δεύτερης εταιρίας είσπραξης οφειλών, η οποία φαίνεται να εδρεύει στο Δουβλίνο, επιστράτευσε, σύμφωνα με όσα λέει ο ίδιος στην «Espresso», κάθε μηχανισμό για να βγάλει το ακίνητό του στο «σφυρί».
«Οι περιουσίες Ελλήνων πολιτών περνούν σε χέρια τρίτων, εντός Ελλάδας, με εταιρίες που εκβιάζουν τους δανειολήπτες για τις οφειλές τους. Μεταβιβάζουν όλο το χαρτοφυλάκιό τους, με δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα προς τρίτους, παρότι δεν υπάρχει συναίνεση από τον δανειολήπτη. Αρνούνται να προβούν σε διακανονισμούς ρύθμισης των οφειλών, οδηγώντας τις περιουσίες των Ελλήνων σε πλειστηριασμό, με σκοπό το ίδιο κέρδος» λέει.
Και συνεχίζει: «Οπως ακριβώς συνέβη στη δική μου περίπτωση, που έβγαλε την περιουσία μου σε πλειστηριασμό για ασήμαντα ποσά σε σχέση με την αληθινή και αντικειμενική της αξία, προκειμένου να την αρπάξουν με κόλπα, για να εμπεριέλθει στην κατοχή τους, μέσα από τη διαδικασία πλειστηριασμού και στη συνέχεια να τη μεταπωλήσουν, ανεβάζοντας τις τιμές των ακινήτων που απέκτησαν με την ανήθικη διαδικασία πλειστηριασμού και κατάσχεσης, στα ύψη»!
Με εξώδικο, λοιπόν, κήρυξης πλειστηριασμού -το οποίο παρέλαβε ο Αργύρης Παπαργυρόπουλος στις 22 Μαρτίου 2023- η μεζονέτα-παλάτι, που βρίσκεται στο «φιλέτο» της Γλυφάδας, μπροστά στην παραλία, κινδυνεύει να χαθεί, ακολουθώντας την πορεία οικονομικής καταστροφής που προηγήθηκε σε προγενέστερα ακίνητα της περιουσίας του.
«Εργάζομαι σκληρά από 12 ετών και τίποτα δεν απέκτησα στην τύχη. Το σπίτι μου, που είναι το τελευταίο που μου απέμεινε από την περιουσία που απέκτησα -αφού την υπόλοιπη μου την άρπαξαν χωρίς να μου επιτρέψουν να προβώ σε διαδικασία διακανονισμού, ώστε να εξοφλήσω τις οικονομικές μου υποχρεώσεις-, βρίσκεται μέσα σε ένα οικόπεδο ενός στρέμματος, στο “φιλέτο” της Γλυφάδας, μπροστά στην παραλία, και αποτελεί συλλεκτικό κομμάτι και το έχουν βάλει στο μάτι! Εποφθαλμιούν, λοιπόν, την αρπαγή του και αρνούνται οποιαδήποτε πράξη διακανονισμού ή “κουρέματος” της οφειλής, πράγμα που συμβαίνει στην πλειονότητα αντίστοιχων περιπτώσεων, όταν μεταπωλούνται τέτοιου είδους δάνεια (με άγνωστες τιμές, τις οποίες ποτέ δεν ανακοινώνουν και είναι μακράν μικρότερες από τις αληθινές) από ελληνικές τράπεζες σε τέτοιου είδους ομίλους» μας αφηγείται εξοργισμένος!
Η εξομολόγηση του «βασιλιά» της νυχτερινής διασκέδασης της Αθήνας, που πρώτος καθιέρωσε τα κορυφαία σχήματα σε νυχτερινά μαγαζιά, τους τρόπους διασκέδασης, ακόμη και τη διαμόρφωση των καμαρινιών, έχοντας το ταλέντο να οσμίζεται την επιτυχία στη σύνθεση κάθε μουσικού σχήματος αλλά και κυκλοφορίας νέων σουξέ, είναι συγκλονιστική:
«Αμέσως μετά την παραλαβή του εξώδικου, που μου κοινοποιούσε διαδικασία πλειστηριασμού, συναντήθηκα, μαζί με τη δικηγόρο μου, με τον διευθυντή του ομίλου διαχείρισης δανειακών χαρτοφυλακίων και ακινήτων που διαχειρίζεται το χρέος που είχα στην τράπεζα και του ζήτησα να ακολουθηθεί η ίδια διαδικασία που γίνεται και στους υπόλοιπους δανειολήπτες, εξετάζοντας το ενδεχόμενο της πλήρους εξόφλησης του ποσού σε καλύτερη τιμή ή οικονομικό διακανονισμό. Το αρνήθηκαν κατηγορηματικά, λέγοντάς μου ότι θα μπορούσαν να το κάνουν μόνο εάν δεν είχα την περιουσία που έχω. Εννοούσαν, δηλαδή, ότι το σπίτι αποτελεί… λουκούλλειο γεύμα για τις ορέξεις τους χωρίς, να δεχτούν καμία διαπραγμάτευση».
«Αφού πρώτα μου άρπαξαν την επιχείρηση που διέθετα στο χιονοδρομικό κέντρο Παρνασσού μέσα σε μια νύχτα, χωρίς να μου επιτρέψουν οποιοδήποτε οικονομικό διακανονισμό! Αρνήθηκαν να μειώσουν το ενοίκιο που πλήρωνα ετησίως, το οποίο, όμως, μείωσαν σε λιγότερο από το ένα τρίτο, αφού πρώτα μου άρπαξαν την επιχείρηση και με πέταξαν στον δρόμο! Την εποχή των Μνημονίων υπήρχε μεγάλη πτώση στην επισκεψιμότητα -λόγω οικονομικών προβλημάτων των πελατών- και δεν μπορούσα να αντεπεξέλθω στις οικονομικές υποχρεώσεις αποπλήρωσης των ενοικίων του.
Συγκεκριμένα, ο ΕΟΤ μου αρνήθηκε την αναπροσαρμογή της μίσθωσης του χιονοδρομικού, το οποίο από 350.000 ευρώ που πλήρωνα χρόνια ολόκληρα το παραχώρησε σε νέο ιδιοκτήτη, με τιμή ενοικίασης 75.000 ευρώ τον χρόνο. Βρόμικα παιχνίδια, που θα πρεπε να ελεγχθούν από τη Δικαιοσύνη και από το ελληνικό κράτος, αλλά δεν βρίσκεται κανένας για να το κάνει. Στη συνέχεια μπήκε στον πλειστηριασμό το ιδιόκτητο ακίνητο της επιχείρησης μου Αθηναία, στο Κολωνάκι (Καρνεάδου και Πλούταρχου), αξίας 4.000.000 ευρώ, το οποίο δόθηκε για 800.000 ευρώ.
Αργότερα το ίδιο ακίνητο βγήκε στο σφυρί στο πολλαπλάσιο της αξίας του! Κι όλα αυτά επειδή το επάγγελμα που ασκούσα υπέστη καταστροφή, αφού τα νυχτερινά μαγαζιά από εκεί που λειτουργούσαν έξι μέρες την εβδομάδα μετά βίας λειτουργούσαν δύο. Επειτα από 35 χρόνια έχασα τα Αστέρια, την επιχείρηση που μέσα από αυτή δημιούργησα την οικογένειά μου, το όνομά μου και τις σπουδαιότερες συνεργασίες μου. Το μόνο που μου έμεινε τώρα είναι η περιουσία που έχω από την οικογένειά μου στο χωριό κι αυτό το σπίτι που απέκτησα στη Γλυφάδα» λέει με πόνο ψυχής ο γνωστός επιχειρηματίας.
Παίρνοντας μια ανάσα από τη συναισθηματική φόρτιση, συνεχίζει την εξιστόρησή του: «Το σπίτι το απέκτησα μέσα από σκληρή εργασία μιας ζωής. Από παιδί εργάζομαι σκληρά και κόλλησα το πρώτο μου ένσημο στα 12 μου. Εργάστηκα στο καράβι, σε δύσκολες δουλειές… Συνεργάστηκα με τα μεγαλύτερα ονόματα καλλιτεχνών που πέρασαν από το ελληνικό τραγούδι. Από τον Τόλη Βοσκόπουλο,, τον Καζαντζίδη, την Αννα Βίσση, τη Βίκυ Μοσχολιού, τη Δούκισσα… Δημιουργούσα καλλιτεχνικές επιτυχίες, τη μία μετά την άλλη. Δεν άφησα ποτέ απλήρωτο το προσωπικό μου. Δεν υπήρξε στη ζωή μου ούτε ένας εργαζόμενος που να έχει παράπονο από τη συνεργασία του μαζί μου».
Ο Αργύρης Παπαργυρόπουλος κατά τη διάρκεια της συζήτησής μας γυρνά τον χρόνο πίσω και αφηγείται πώς άρχισε η περιπέτειά του. «Εξαιτίας της περιόδου των Μνημονίων, οδηγήθηκα στην οικονομική καταστροφή. Δεν θέλω να έχω καμία οικονομική εκκρεμότητα! Θέλω να είμαι συνεπής και υπόχρεος απέναντι σε κάθε οικονομική υποχρέωση. Δεν μου το επιτρέπουν όμως! Αρνούνται κάθε διακανονισμό, γιατί έχουν στόχο να αρπάξουν την περιουσία μου! Χωρίς δουλειά, αφού δεν μπορούσαν να δουλέψουν τα νυχτερινά μαγαζιά και οι πίστες, δεν μπορούσα να καλύψω τις υποχρεώσεις μου και βυθιζόμουν ακόμη περισσότερο σε τέλμα. Μέσω των δικηγόρων μου εξάντλησα κάθε περίπτωση εξωδικαστικά να προβώ σε ρυθμίσεις των υποχρεώσεων. Να μπορέσω να πάρω μια ανάσα για να συνεχίσω.
Ετσι, προχώρησαν σε συντηρητικές κατασχέσεις, και το σημαντικότερο; Δεν εξόφλησα ποτέ! Αναγκάστηκα να πουλήσω τα δύο σπίτια των παιδιών μου στην Αγγλία για να μπορέσω να καλύψω οικονομικές εκκρεμότητες. Δεν μπορούσα, όμως, να βρω άκρη. Μου ζητούσαν όλο και περισσότερο. Τα πανωτόκια με έπνιγαν!
Θα σας αναφέρω ένα γεγονός που είναι σκανδαλώδες και αφορά τον πλειστηριασμό του ιδιόκτητου ακινήτου μου στο Κολωνάκι. Με αντικειμενική αξία τουλάχιστον 4.000.000 ευρώ, το οποίο πλειστηριάστηκε στα 800.000 ευρώ και από αυτά το 65% το πήραν οι τράπεζες και μόνο το 35%, ως διαφορά, το πήρε το Ελληνικό Δημόσιο, για πληρωμή ΦΠΑ και φόρων. Το ίδιο το Ελληνικό Δημόσιο ξεπούλησε τους πολίτες του. Χωρίς ντροπή, χωρίς συστολή και σήμερα, παραμονές εκλογών, μας καλούν να ψηφίσουμε εκείνους που μας οδηγούν στην επαιτεία. Αυτούς που κάνουν τους Ελληνες νοικοκύρηδες επαίτες. Δεν ανήκω ούτε στους μπαταχτσήδες ούτε στα λαμόγια. Είμαι ένας υγιής επιχειρηματίας. Καταγγέλλω ένα έγκλημα κατά των Ελλήνων πολιτών. Κι ας είμαι εγώ ο προπομπός για να σωθούν κι άλλοι άνθρωποι οι οποίοι βρίσκονται στο χείλος του γκρεμού, τους έχουν αρπάξει τις περιουσίες τους και είναι απελπισμένοι.
Δεν βρίσκομαι εδώ ούτε για να κλαφτώ ούτε για να ζητήσω ελεημοσύνη. Είμαι αυτάρκης, περήφανος, δεν χρειάζομαι τη βοήθεια κανενός! Ευχαριστώ τους φίλους μου και τα δεκάδες τηλέφωνα που χτυπάνε, αλλά είμαστε αξιοπρεπείς και βρισκόμαστε εδώ για να αγωνιστούμε. Το σπίτι μου στη Γλυφάδα είναι ένα πραγματικό κόσμημα, είναι συλλεκτικό και το έχουν βάλει στο μάτι να μου το αρπάξουμε, αλλά δεν θα τους περάσει. Θα κινήσω κάθε νόμιμη διαδικασία για να το κρατήσω, διεκδικώντας το δίκιο μου. Θα περάσουν πάνω από το κουφάρι μου για να το πάρουν. Ε, όχι, και του φτωχού τ’ αρνί! Οχι και την τελευταία σταγόνα του αίματός μας» λέει οργισμένος, κλείνοντας τις καταιγιστικές εξομολογήσεις του για τη μεγάλη περιπέτεια που βιώνει. Οπως λέει όμως είναι αποφασισμένος να φτάσει την υπόθεση μέχρι τέλους και να δικαιωθεί.