Advertisement
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

AEMAP: Η νέα εταιρεία που θα μετρά την ακροαματικότητα στο ραδιόφωνο

03:10
Χριστίνα Προφαντή

Η AEMAP θα είναι η νέα εταιρεία μέτρησης της ραδιοφωνικής ακροαματικότητας, έπειτα από διαγωνισμό που διενεργήθηκε για το συγκεκριμένο σκοπό.

Προηγήθηκε διαγωνισμός με τη συνεργασία και επιστημονική εποπτεία ομάδας εμπειρογνωμόνων του Παντείου Πανεπιστημίου. Στο σχεδιασμό της έρευνας έχουν ληφθεί υπόψιν η διεθνής εμπειρία και τα πλέον αναγνωρισμένα διεθνή πρότυπα της στατιστικής επιστήμης και μεθοδολογίας, καθώς και ο Γενικός Κανονισμός της ΕΕ για την προστασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα (GDPR).

Τη διαρκή παρακολούθηση εκτέλεσης του έργου και τον συντονισμό των αναδόχων εταιρειών έχει αναλάβει ο κ. Γιώργος Πετράκος, αναπληρωτής καθηγητής Ποσοτικών Μεθόδων του Παντείου Πανεπιστημίου.

Advertisement
Το Πάντειο Πανεπιστήμιο.

Μεταξύ άλλων, στις προδιαγραφές και στον σχεδιασμό συμπεριελήφθησαν:

– Ταυτόχρονη υλοποίηση της έρευνας από δύο εταιρείες, οι οποίες δρουν ανεξάρτητα, εφαρμόζοντας κοινή μεθοδολογία, υπό την εποπτεία της ΑΕΜΑΡ.

Advertisement

– Εισαγωγή συνεντεύξεων σε κινητά τηλέφωνα, σε ποσοστό 50% του συνολικού δείγματος, με στόχο την πληρέστερη και αντιπροσωπευτικότερη συμμετοχή του συνολικού πληθυσμού στην έρευνα.

Advertisement

– Αναβάθμιση των τεχνικών προδιαγραφών, με στόχο την ασφαλή και απρόσκοπτη διενέργεια της έρευνας, την ασφαλή μεταφορά και αποθήκευση των δεδομένων, σε συμμόρφωση προς τον GDPR, υπό τον διαρκή έλεγχο της ΑΕΜΑΡ μέσω της συνεργασίας με το Πάντειο Πανεπιστήμιο.

Έτσι, η AEMAP θα αναλάβει πλέον να προσμετρά τις προτιμήσεις των ακροατών.

Advertisement
TAGS:
Advertisement