ΑΒ Βασιλόπουλος το σούπερ μάρκετ του μέλλοντος. Έτσι παρουσιάστηκε από τον Βασίλη Σταύρου Brand President της ΑΒ Βασιλόπουλος. Η παρουσίαση έγινε κατά την διάρκεια των εορτασμών για τα 80 χρόνια της αλυσίδας στον “Ελληνικό Κόσμο”. Κάτι λιγότερο από ένα χρόνο από την ημέρα που ανέλαβε τα ηνία της ΑΒ ο κ. Σταύρου. Παρουσίασε μία σειρά από αλλαγές που φέρνει για την ελληνική θυγατρική της Delhaize.
Μία από τις βασικές διαφοροποιήσεις είναι η δημιουργία ενός χώρου με υγιεινές επιλογές από βιολογικά προϊόντα. Προϊόντα ειδικής διατροφής όπως επιλογές για vegans, προϊόντα χωρίς γλουτέν. Με χαμηλά λιπαρά, με υψηλή πρωτεΐνη, χωρίς ζάχαρη. Προϊόντα φιλικά προς το περιβάλλον και φυτικά καλλυντικά. Οι συγκεκριμένες γωνιές θα ονομάζονται Αρμονία. Θα παρέχεται στους πελάτες μεταξύ των άλλων στο Juice bar η δυνατότητα παρασκευής smoothies με φρούτα της επιλογής τους.
Παράλληλα μεγαλώνει η ποικιλία τυριών με την La Fromagerie όπου θα φιλοξενεί τυροκομικά προϊόντα από όλο τον κόσμο. Ένας ειδικός σύμβουλος θα ενημερώνει για τις ιδιαιτερότητες. Αλλά και τα γευστικά χαρακτηριστικά κάθε τυριού. Θα προτείνει στους καταναλωτές πιθανούς συνδυασμούς συνοδευτικών όπως κρασιά και αλλαντικά.
Ιδιαίτερα βαρύτητα θα δoθεί και στο χώρο του έτοιμου ή ημιέτοιμου φαγητού όπου ξεχωρίζει η σειρά του Άκη Πετρετζίκη ΑΒ You’ll love. Τα έτοιμα γεύματα και τα σνακ έρχονται σε χώρο κοντά στις εισόδους των σούπερ μάρκετ της ΑΒ Βασιλόπουλος. Και όπου υπάρχει η δυνατότητα θα δημιουργηθεί ξεχωριστή είσοδος για όσους θέλουν να δοκιμάσουν επι τόπου. Ή να πάρουν take away αποκλειστικά προϊόντα από την συγκεκριμένη κατηγορία (grab and go).
Βασίλης Σταύρου, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΒ Βασιλόπουλος CHRIS PAPANASTASIOU KONTOS
Ο Βασίλης Σταύρου ανακοίνωσε και μία σειρά από δεσμεύσεις με κοινωνικό και περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Μεταξύ αυτών είναι η μείωση της σπατάλης των τροφίμων κατά 50% έως το 2025. Με αύξηση των δωρεών τροφίμων, 50% μείωση του πλαστικού έως το 2025. Κατάργηση των πλαστικών μιάς χρήσης που πωλούνται στα καταστήματα εντός του 2020. Μείωση του βάρους των πλαστικών.
Παράλληλα θα προστεθούν αρκετές τεχνολογικές καινοτομίες ανάμεσα στις οποίες ξεχωρίζει η Pepper, το ρομπότ το οποίο θα υποδέχεται και θα ενημερώνει τους πελάτες αλλά και μηχανισμός για σειρά προτεραιότητας, με ειδοποίηση στο κινητό για την εξοικονόμηση χρόνου μέσα στο κατάστημα ΑΒ.
Οι πρώτες αλλαγές θα δοκιμαστούν μέσα στις επόμενες εβδομάδες σε δύο μεγάλα σούπερ της αλυσίδας (σ.σ. στο Ελληνικό και στο Μακεδονία, στην Θεσσαλονίκη) και σταδιακά αναμένεται να επεκταθούν στα περισσότερα από τα καταστήματα της ΑΒ Βασιλόπουλος.
Τέλος όπως ανέφερε ο κ. Σταύρου στόχος είναι να μειωθούν οι μαζικές προσφορές σε κατηγορίες και να αντικατασταθούν από προσωποποιημένες προτάσεις. Στα πλαίσια αυτά θα αναβαθμιστεί η κάρτα πιστότητας, ΑΒ Plus.