Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης αποφάσισε να προχωρήσει σε μία κίνηση, προκειμένου να διασφαλίσει τις προμήθειες των προϊόντων της.
Σύμφωνα με όσα αναφέρει το insider.gr καθαρά για προληπτικούς λόγους, ο Σκλαβενίτης αποφάσισε να θέσει πλαφόν σε αγορές που γίνονται ηλεκτρονικά σε κάποιους ταχυκίνητους κωδικούς προϊόντων.
Σκλαβενίτης: Όριο σε δύο προϊόντα στις ηλεκτρονικές αγορές
Πηγές της εταιρείας σχολιάζουν πως το πλαφόν σε σπορέλαια και άλευρα δεν σημαίνει αυτόματα ότι δεν υπάρχει επάρκεια. «Επάρκεια υπάρχει, αποθέματα υπάρχουν. Το όριο στις αγορές τίθεται για να διασφαλιστεί η ισορροπημένη τροφοδοσία της αγοράς», σχολιάζουν σχετικά.
Να σημειωθεί πως το όριο στις πωλήσεις δεν έχει μπει στο σύνολο των σπορελαίων και των αλεύρων, αλλά επιλεκτικά στους κωδικούς που εμφανίζουν τη μεγαλύτερη ζήτηση, ενώ το πλαφόν αφορά μόνο στις online αγορές της αλυσίδας, καθώς στα φυσικά καταστήματα της γνωστής αλυσίδας σούπερ μάρκετ οι αγορές γίνονται ελεύθερα.