Advertisement
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Κωτσόβολος, Public, Γερμανός δεν θέλουν να το ξέρεις: Έτσι θα πάρεις κουπόvι 700 ευpώ αλλά δεν θα σε ενημερώσει κανένας

14:28
Ελισάβετ Πασπαλιάρη

Δημοσιεύτηκε η πρόσκληση για υποβολή αιτήσεων για το Πρόγραμμα «Ψηφιακά Εργαλεία Mικρομεσαίων Eπιχειρήσεων Β’» για vouchers εξοπλισμού με tablet και laptop που θα συμβάλλουν στον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων.

Τα vouchers μπορούν να λάβουν μεταξύ άλλων και ελεύθεροι επαγγελματίες με μέγιστη δαπάνη τα 700 ευρώ για αγορά tablets, laptops και επιδότηση έως και 90% του ποσού.

Advertisement

Πρώτος κύκλος του προγράμματος με ανανεωμένους όρους και προϋποθέσεις

Με βασική επιδίωξη τη δυνατότητα αξιοποίησης του Προγράμματος από την πλειονότητα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και των ελευθέρων επαγγελματιών, πραγματοποιήθηκαν σημαντικές τροποποιήσεις στους όρους, με κυριότερες τις ακόλουθες:

Δεν μπορούν να υποβάλλουν αίτηση όσες επιχειρήσεις έχουν λάβει & εξαργυρώσει VOUCHER σε προηγούμενο κύκλο του Προγράμματος «ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΜΜΕ».

Advertisement

Υποβολή Αιτήσεων και Χρονοδιάγραμμα Υλοποίησης – Α’ ΚΥΚΛΟΣ

Το Πρόγραμμα θα υλοποιηθεί μέσω τριών σύντομων, διαδοχικών κύκλων, αξιοποιώντας το σύνολο του αδιάθετου προϋπολογισμού της κάθε κατηγορίας.

Advertisement

Ειδικότερα, για τον Α’ κύκλο του Προγράμματος, οι δυνητικοί δικαιούχοι θα μπορούν να υποβάλουν Αιτήσεις Χρηματοδότησης από τη Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2024, έως και την Παρασκευή 03 Ιανουαρίου 2025 και ώρα 17:00.

Για τις αιτήσεις που θα εγκριθούν, οι δικαιούχοι θα μπορούν να πραγματοποιούν αγορές σύμφωνα με τις ακόλουθες προθεσμίες:

Σε περίπτωση εξάντλησης του συνολικού διαθέσιμου Προϋπολογισμού κατά τον Α΄ Κύκλο, είναι πιθανό να μην πραγματοποιηθούν επόμενοι κύκλοι.

Advertisement

Δικαιούχοι του Προγράμματος

Δυνητικοί δικαιούχοι του Προγράμματος είναι υφιστάμενες μικρομεσαίες επιχειρήσεις και ελεύθεροι επαγγελματίες και δεν έχουν λάβει ενίσχυση σε προηγούμενο κύκλο του Προγράμματος «ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΜΜΕ».

Επιλέξιμες Δαπάνες

Μέσω του Προγράμματος, οι συμμετέχουσες επιχειρήσεις αποκτούν τη δυνατότητα να ενισχύσουν τη ψηφιακή ωριμότητά τους, αξιοποιώντας επιταγές (vouchers) που διατίθενται για την απόκτηση, μέσω αγοράς ή μίσθωσης, νέων ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών. Συγκεκριμένα, επιλέξιμες κατηγορίες δαπανών αποτελούν

Advertisement

Ψηφιακές Λύσεις, Υπηρεσίες και Λογισμικό

Ενδεικτικά, μέσω του Προγράμματος, οι δικαιούχοι δύναται να αποκτήσουν λύσεις εμπορικής διαχείρισης, διαχείρισης αποθήκης, λογισμικά τιμολόγησης, εφαρμογές μισθοδοσίας, λογισμικά ωρομέτρησης προσωπικού, δημιουργία e-shops κ.α.

Ψηφιακός Εξοπλισμός

Ενδεικτικά, οι δικαιούχοι δύναται να αξιοποιήσουν τις επιταγές (vouchers) για αγορά tablets, laptops, scanners, ρολόγια ωρομέτρησης κ.ά.

Επισημαίνεται ότι η προμήθεια ψηφιακού εξοπλισμού κρίνεται επιλέξιμη, μόνο εφόσον συνοδεύεται από προμήθεια κάποιας ψηφιακής λύσης (υπηρεσίας ή λογισμικού).

Συμπληρωματικός εξοπλισμός, υπό συγκεκριμένους περιορισμούς

Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιλεξιμότητα των προϊόντων αποτελεί να έχουν ενταχθεί στο Ενιαίο Μητρώο Εγκεκριμένων Ψηφιακών Προϊόντων και Υπηρεσιών και να διατίθενται από εγκεκριμένους από το Πρόγραμμα Προμηθευτές.

 

OAEΔapp: Σε λειτουργία η νέα εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα και tablets

Σε λειτουργία θέτει από σήμερα ο Οργανισμός Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ) τη νέα εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα και tablets ΟΑΕΔapp.

Με τη νέα εφαρμογή ΟAEΔapp, περισσότερες από 40 ηλεκτρονικές υπηρεσίες είναι πλέον στα χέρια του κάθε πολίτη εύκολα, άμεσα και με ταχύτητα. Εντάσσεται δε σε μια συνολική στρατηγική του Οργανισμού, που υλοποιείται τον τελευταίο χρόνο, με στόχο τη σταδιακή ψηφιοποίηση των υπηρεσιών του με αντίστοιχη μείωση των επισκέψεων στα φυσικά υποκαταστήματα.

Σε τηλεδιάσκεψη, όπου συμμετείχαν ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστής Χατζηδάκης, ο διοικητής του ΟΑΕΔ Σπύρος Πρωτοψάλτης, στελέχη του Οργανισμού, καθώς και πολίτες που είχαν την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν πρώτοι τη νέα εφαρμογή, παρουσιάστηκαν τα τεχνικά χαρακτηριστικά και οι δυνατότητες ευελιξίας και πλοήγησης, που προσφέρει στους χρήστες της.

Μέσω της νέας εφαρμογής ΟΑΕΔapp, παρέχονται από σήμερα υπηρεσίες, όπως:

– Εγγραφή στο μητρώο ανέργων και ανανέωση του δελτίου ανεργίας.

– Αίτηση για επιδοματικές και άλλες κοινωνικές παροχές, όπως το επίδομα ανεργίας, οι παροχές μητρότητας, οι επιταγές βιβλίων/θεαμάτων, κτλ.

– Αίτηση σε προγράμματα κατάρτισης, προεργασίας, πρακτικής άσκησης.

– Ενστάσεις επί απορριπτικών αποφάσεων του Οργανισμού.

– Αίτηση έκδοσης βεβαίωσης χρόνου ανεργίας, που εκδίδεται άμεσα.

– Διαχείριση και άμεση αποστολή βιογραφικού.

– Αναζήτηση σε διαδραστικό χάρτη πληροφοριών για τα υποκαταστήματα ΟΑΕΔ, καθώς και οδηγίες καθοδήγησης για το συγκεκριμένο υποκατάστημα.

– Χρήσιμες πληροφορίες που συνδέονται με την ιδιότητα του ανέργου.

– Ενημερώσεις προς τους πολίτες για περισσότερες από 80 διαφορετικές υπηρεσίες, συμπεριλαμβανομένων των ιδιαιτέρως σημαντικών διαστημάτων ανεργίας και των ημερομηνιών ανανέωσης του δελτίου ανεργίας σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα.

Ερωτο-απαντήσεις για τη νέα εφαρμογή OAEΔapp

1) Τι είναι η νέα εφαρμογή OAEΔapp;

Η νέα εφαρμογή OAEΔapp έχει ως στόχο την ανάπτυξη νέων διαύλων επικοινωνίας με τους συναλλασσόμενους, με σκοπό την απρόσκοπτη, ποιοτικότερη, ευκολότερη και ταχύτερη παροχή των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του Οργανισμού, σε συνδυασμό με την καλύτερη δυνατή εμπειρία των συναλλασσόμενων πολιτών.

2) Σε ποιες συσκευές είναι συμβατή;

Σε όλες τις συσκευές κινητών τηλεφώνων και tablets που χρησιμοποιούν λογισμικό android και ios.

3) Πώς γίνεται η λήψη της εφαρμογής και η σύνδεση σε αυτή;

Η λήψη της εφαρμογής γίνεται μέσω των ψηφιακών ιστοτόπων διανομής εφαρμογών για κινητά τηλέφωνα: α) του Google Play και β) του Apple Store.

Οι πολίτες μπορούν να συνδεθούν στην εφαρμογή ΟΑΕΔapp μέσω των προσωπικών τους κωδικών taxisnet και με υποχρέωση χρήσης του ΑΜΚΑ και έτσι αποκτούν πρόσβαση σε μια πληθώρα πληροφοριών και λειτουργιών.

Μετά την πρώτη εγγραφή, παρέχεται και η δυνατότητα εισόδου στην εφαρμογή με τη χρήση βιομετρικών στοιχείων που είναι αποθηκευμένα στη συσκευή.

4) Ποιες ψηφιακές υπηρεσίες μπορεί να αξιοποιήσει ο πολίτης μέσα από την εφαρμογή ΟΑΕΔapp;

Μεταξύ άλλων, οι πολίτες δύνανται να αξιοποιήσουν τις παρακάτω ψηφιακές υπηρεσίες:

– Έκδοση δελτίου ανεργίας

– Ανανέωση δελτίου ανεργίας

– Αίτηση για επιδότηση ανεργίας

– Αίτηση για παροχές μητρότητας

– Αναζήτηση ιστορικού συναλλαγών με τον Οργανισμό

– Υποβολή αιτήσεων για παροχές και προγράμματα, καθώς και ενστάσεων

– Έκδοση βεβαιώσεων και άμεση αποστολή σε e-mail

– Έλεγχος και επεξεργασία βασικών στοιχείων του βιογραφικού

– Ανάρτηση βιογραφικού σε έγκυρο format

– Αποστολή βιογραφικού σε εργοδότες

– Ενημέρωση για τα νέα του ΟΑΕΔ. Διαδραστική αναζήτηση σε ψηφιακό χάρτη όλων των υπηρεσιών του Οργανισμού

– Επικοινωνία με εξειδικευμένο προσωπικό

– Ενημέρωση για τις απαιτούμενες προθεσμίες, μέσω ενός εξελιγμένου συστήματος ειδοποιήσεων (notifications).

5) Ποιες είναι οι επόμενες ψηφιακές υπηρεσίες που θα ενταχθούν στην εφαρμογή το προσεχές χρονικό διάστημα;

Ήδη σχεδιάζεται η ενσωμάτωση επιπλέον ψηφιακών υπηρεσιών που θα μπορούσαν να παρέχονται μέσω της εφαρμογής ΟΑΕΔapp.

Η ανακοίνωσή τους θα γίνεται μέσα από το πεδίο των ενημερώσεων στην αρχική σελίδα και με ειδική ειδοποίηση (notification).

Δύο σημαντικές ψηφιακές υπηρεσίες που αναμένεται να ενταχθούν στο αμέσως προσεχές διάστημα στο ΟΑΕΔapp είναι: α) η δήλωση παρουσίας και β) η αίτηση για το πρόγραμμα επιταγών αγοράς βιβλίων.

6) Χρειάζεται ο πολίτης να έχει ειδικές τεχνολογικές γνώσεις για τη χρήση της εφαρμογής;

Όχι. Η εφαρμογή είναι πολύ απλή και εύκολη για το χρήστη, ακολουθεί τη λογική των ήδη παρεχόμενων e-services του Οργανισμού και χρειάζεται μόνο απλές γνώσεις χειρισμού εφαρμογών κινητών τηλεφώνων.

TAGS:
Advertisement