Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ ΑΒ έκανε την είσοδό της στον τομέα των διανομών απέναντι από τον Σκλαβενίτη, και τώρα, ο ισχυρός παίκτης ετοιμάζει αντίδραση.
Σύμφωνα με τον Οικονομικό Ταχυδρόμο, πρόσφατα η ΑΒ Βασιλόπουλος παρείσφρησε στη σχέση του efood με τη Σκλαβενίτης. Με αυτήν την εξέλιξη, η γνωστή ηλεκτρονική πλατφόρμα παρέχει πλέον υπηρεσίες παραγγελιοληψίας και διανομής προϊόντων και για τη θυγατρική του ομίλου Ahold-Delhaize.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος προχώρησε σε αυτήν την ενέργεια μετά το κλείσιμο της InstaShop στην Ελλάδα στα τέλη του προηγούμενου Δεκεμβρίου.
Να υπενθυμίσουμε ότι η InstaShop είχε συνεργασία με τις αλυσίδες ΑΒ Βασιλόπουλος, MyMarket, Bazaar και Θανόπουλος. Επιπλέον, ενδέχεται το efood, εκτός από την ΑΒ Βασιλόπουλος, να συνεργαστεί και με άλλες αλυσίδες στο εγγύς μέλλον.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες που δημοσιεύονται στον ιστότοπο του efood, η παράδοση των προϊόντων της ΑΒ Βασιλόπουλος διαρκεί περίπου 20 έως 25 λεπτά, ενώ η ελάχιστη ποσότητα παραγγελίας ανέρχεται στα 20 ευρώ.
Όσον αφορά τη Σκλαβενίτης, η εταιρεία συνεχίζει τη συνεργασία της με το efood. Η παράδοση των προϊόντων της Σκλαβενίτης μέσω του efood κυμαίνεται μεταξύ 6 και 48 ωρών, ενώ η ελάχιστη ποσότητα παραγγελίας είναι 30 ευρώ. Η υπηρεσία παράδοσης κοστίζει 2,50 ευρώ, ενώ ενεργή είναι επίσης η υπηρεσία Sklavenitis Express μέσω της οποίας προσφέρονται ηλεκτρονικά ψώνια από 2.500 κωδικούς προϊόντων, με παράδοση σε περίπου 40 έως 45 λεπτά.
Αναμένουμε να δούμε εάν ο Σκλαβενίτης θα απαντήσει στην πρόκληση αυτή, δηλαδή αν θα επεκτείνει την παρουσία του και στην πλατφόρμα διανομής της Wolt. Η Wolt συνεργάζεται με τις αλυσίδες ΑΒ Βασιλόπουλος, Μy Market, Μασούτης και Κρητικός, και αυτό θα αποκαλύψει τις εξελίξεις στο πολύ κοντινό μέλλον.
Σκλαβενίτης, ΑΒ Βασιλόπουλος: Οι κινήσεις των 2 Κολοσσών που προκάλεσαν μούδιασμα στα υπόλοιπα σουπερ μάρκετ
Ο Σκλαβενίτης και ο ΑΒ Βασιλόπουλος είναι από τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ στη χώρα που συνεχίζουν να επενδύουν και να «μεγαλώνουν».
Συγκεκριμένα, οι δύο εταιρείες επενδύουν αυτή την περίοδο στην ενδυνάμωση του δικτύου καταστημάτων τους με μεγάλες αίθουσες καταστημάτων άνω των 2.500, τα οποία και λόγω της πανδημίας κρίνονται απαραίτητα και πιο ασφαλή για την καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών.
Σκλαβενίτης – ΑΒ Βασιλόπουλος: Η διαρκής άνοδος για τις δύο αλυσίδες σούπερ μάρκετ
Όπως τονίζει το Capital.gr, οι δύο επιχειρήσεις προχωρούν σε κινήσεις για να ενισχύσουν το δίκτυο σημείων πώλησης που διαθέτουν, με μεγάλα καταστήματα επιφάνειας άνω των 2.500 τ.μ. Ο Σκλαβενίτης που ήδη διαθέτει 32 καταστήματα αυτής της τυπολογίας, πρόκειται να κατασκευάσει κατάστημα εντός του 2022 στον κόμβο της Νέας Φιλαδέλφειας, καθώς η αρχιτεκτονική μελέτη έλαβε την έγκριση του Κεντρικού Αρχιτεκτονικού Συμβουλίου.
Αναφορικά με την ΑΒ Βασιλόπουλος, στην οποία η έλλειψη μεγάλων καταστημάτων άνω των 2.500 τ.μ. φαίνεται ότι στοίχισε αρκετά σε επίπεδο πωλήσεων κατά τη διάρκεια της πανδημίας, αυτή την περίοδο δημιουργεί δύο τέτοια καταστήματα. Το πρώτο θα βρίσκεται στη συμβολή των οδών Πειραιώς και Κηφισού, όπου αυτή την περίοδο η εταιρεία ανάπτυξης και εκμετάλλευσης ακινήτων, Ten Brinke, αναπτύσσει retail park.
Ταυτόχρονα, αυτή την περίοδο η πολυεθνικών συμφερόντων αλυσίδα κατασκευάζει ένα ακόμη μεγάλο κατάστημα επί της λεωφόρου Κηφισίας σε έκταση του Ιδρύματος Μιμηκόπουλου, λίγο πριν από τον κυκλικό κόμβο της Αττικής Οδού στο Μαρούσι.
Xαρακτηριστικό της πορείας που ακολούθησαν τα μεγάλα καταστήματα σούπερ μάρκετ, είναι ότι εντός του 2021 οι αίθουσες με επιφάνεια άνω των 2.500 τ.μ. (υπερμάρκετ) παρουσίασαν την μεγαλύτερη αύξηση – της τάξεως του +8,1% – στις πωλήσεις τους, όπως προκύπτει από στοιχεία της Nielsen IQ.
Πηγή: athensmagazine.gr