Σπουδαία είναι τα νέα όσον αφορά την εταιρεία Shein και τους καταναλωτές της, καθώς αποφάσισε ν’ ανακοικώνσει το άνοιγμα μαγαζιών στην Ελλάδα.
Η Shein έχει ήδη ανοίξει φυσικά καταστήματα στο Αγρίνιο και την Πάτρα, όμως σύμφωνα με τις πληροφορίες η εταιρεία είναι διατεθειμένη να επεκταθεί και στην Αθήνα.
Φυσικά καταστήματα στην Ελλάδα ανοίγει η Shein. Tοπικά ΜΜΕ έχουν ήδη μιλήσει για την πρόθεση εγκατάστασης της εταιρίας με φυσικά καταστήματα σε Αγρίνιο και Πάτρα. Τώρα φαίνεται πως έρχεται η σειρά της Αθήνας.
Το fashion brand έχει μισθώσει κατάστημα σε κεντρική οδό του Παγκρατίου. «SHEIN. Σύντομα κοντά σας, η πολυεθνική μόδας τώρα σε φυσικό κατάστημα. Ζητείται προσωπικό», αναφέρει η ταμπέλα που έχει αναρτηθεί στο κτίριο.
Μέχρι τώρα, δεν έχει υπάρξει πάντως κάποια επίσημη ανακοίνωση από την εταιρία.
Η Shein είναι η μία από τις δύο κινεζικές επιχειρήσεις (η ByteDance, ιδιοκτήτρια της TikTok, είναι η άλλη) που η αξία τους φτάνει τα 100 δισ. δολάρια ή περισσότερο.
Σύμφωνα με την Euromonitor, η Shein είναι πλέον η μεγαλύτερη online εταιρία μόδας στον κόσμο. Τα οικονομικά στοιχεία δείχνουν ότι ο κινεζικός κολοσσός ένδυσης και υπόδησης έχει ήδη ξεπεράσει τη σουηδική H&M. Η εταιρεία, επίσημα γνωστή ως H&M Hennes & Mauritz AB, ανακοίνωσε 16,4 δισ. σε έσοδα και 8,2 δισ. δολάρια σε μεικτά κέρδη κατά την εννεάμηνη περίοδο από την 1η Δεκεμβρίου 2022 έως 31 Αυγούστου 2023. Η Inditex, ο ισπανικός κολοσσός μόδας που κατέχει τη Zara, είχε έσοδα 18,3 δισ. το εξάμηνο από 1 Φεβρουαρίου έως 31 Ιουλίου και μεικτά κέρδη 10,6 δισ. δολαρίων.
Λίγο πάνω από το 25% των καταναλωτών Gen Z στις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο ανέφεραν ότι χρησιμοποιούν την εφαρμογή Shein, σύμφωνα με μια μελέτη που διεξήχθη από την ερευνητική ομάδα GWI κατά το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους. Αυτό είναι μια πτώση από τις κορυφές του 28 τοις εκατό και 27 τοις εκατό στο Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ, αντίστοιχα, πέρυσι.
Η χρήση της εφαρμογής από τους πελάτες φαίνεται να έχει αυξηθεί παγκοσμίως, με λίγο περισσότερο από το 12 τοις εκατό των ερωτηθέντων να δηλώνουν ότι είχαν χρησιμοποιήσει το Shein.
Η Shein προσπαθεί να βελτιώσει τα logistics επιστροφής και να μειώσει τους χρόνους παράδοσης. Συνήθως χρειάζονται επτά έως 10 ημέρες για να παραδώσει πακέτα από την Κίνα σε αγοραστές στις ΗΠΑ, ενώ οι αντίπαλες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου μπορούν συχνά να προσφέρουν παράδοση την ίδια ή την επόμενη ημέρα.
Στις ΗΠΑ, ξεκίνησε μια υπηρεσία τον περασμένο μήνα για να επιτρέψει επιστροφές χωρίς κουτί στα καταστήματα Forever 21. Η Shein έχει μετοχικό μερίδιο στη μητρική εταιρεία της Forever 21.