Υπουργείο Παιδείας: Ο υπουργός Παιδείας, Έρευνας και θρησκευμάτων, Κώστας Γαβρόγλου, ενέκρινε και υπέγραψε τη διάρκεια των σπουδών σε 11 συνολικά τμήματα. Τα 8 από αυτά ανήκουν στους Μηχανικούς του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, ενώ τα 3 από αυτά στους Μηχανικούς του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου.
Αναλυτικά:
Υπουργείο Παιδείας: Αρχικά, αξίζει να αναφερθεί ότι τα τμήματα των Μηχανικών του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής περιλαμβάνουν σπουδές διάρκειας πέντε ετών. Τα συγκεκριμένα τμήματα είναι:
1. Ηλεκτρολόγων και Ηλεκτρονικών Μηχανικών
2. Μηχανικών Βιοϊατρικής
3. Μηχανικών Βιοµηχανικής Σχεδίασης και Παραγωγής
4. Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστών
5. Μηχανικών Τοπογραφίας και Γεωπληροφορικής
6. Μηχανολόγων Μηχανικών
7. Ναυπηγών Μηχανικών
8. Πολιτικών Μηχανικών
Υπουργείο Παιδείας: Από εκεί και πέρα, τα τμήματα του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου περιλαμβάνουν σπουδές δέκα ακαδημαϊκών εξαμήνων. Τα συγκεκριμένα τμήματα είναι:
1. Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
2. Ηλεκτρονικών Μηχανικών
3. Μηχανολόγων Μηχανικών
Υπουργείο Παιδείας – Κώστας Γαβρόγλου: «Αναβάθμιση σπουδών»
Για αναβάθμιση σπουδών μίλησε ο υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Κώστας Γαβρόγλου, με αφορμή τις τελευταίες αποφάσεις στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Αναλυτικά: «Η αναβάθμιση των σπουδών των Μηχανικών στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής και στο Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο αποτελούσε έναν στόχο εναρμονισμένο με την νέα αρχιτεκτονική των Πανεπιστήμιων μας, που αποτέλεσε μία εμβληματική πρωτοβουλία για τον επανασχεδιασμό του ακαδημαϊκού χάρτη της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Ο στόχος επιτεύχθηκε και η ακαδημαϊκή κοινότητα –διδάσκοντες και φοιτητές– μπορούν πλέον να αναπτύξουν την επιστήμη τους, τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους μέσα σε ένα νέο και σύγχρονο ακαδημαϊκό περιβάλλον. Το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής αποτέλεσε το πρώτο βήμα αυτής της μεταρρύθμισης, η οποία ολοκληρώθηκε με την ίδρυση του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου. Με την ολοκλήρωση της μεταρρύθμισης, οι συνθήκες που έχουν πλέον διαμορφωθεί έχουν ως προσανατολισμό ένα δυναμικό και πολλά υποσχόμενο μέλλον για το σύνολο της Ανώτατης Εκπαίδευσης. Αυτή είναι η απάντηση σε όσους οραματίζονται να γυρίσουν την Ανώτατη Εκπαίδευση στο παρελθόν».