Η ελληνική εταιρεία ένδυσηςLussile, που κάποτε κυριαρχούσε στην εγχώρια αγορά και συγκαταλεγόταν μεταξύ των κορυφαίων ευρωπαϊκών επιχειρήσεων στον τομέα της κλωστοϋφαντουργίας, αποτελεί ένα από τα παραδείγματα επιχειρήσεων που υπέκυψαν στις πιέσεις της οικονομικής κρίσης.
Από την ίδρυσή της το 1990 μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 1990, η εταιρεία των αδελφών Καμινιώτη παρουσίαζε έναν εντυπωσιακό τζίρο, αγγίζοντας τα 5 εκατ. ευρώ.
Advertisement
Η Άνοδος της Lussile
Η ιστορία της Lussile ξεκίνησε το 1990 από τους αδελφούς Καμινιώτη, που είχαν ήδη αποκτήσει εμπειρία στον χώρο της ένδυσης από το 1973. Η εταιρεία γρήγορα αναδείχθηκε ως μία από τις πιο επιτυχημένες ελληνικές μάρκες, με το πρώτο της κατάστημα να εγκαινιάζεται το 1993 στη Θεσσαλονίκη και να ακολουθούν αρκετά καταστήματα σε μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας.
Η Οικονομική Κρίση και τα Προβλήματα Ρευστότητας
Ωστόσο, η πολυετής οικονομική κρίση που έπληξε την Ελλάδα δεν άφησε ανεπηρέαστη την Lussile. Η εταιρεία αντιμετώπισε σοβαρά προβλήματα ρευστότητας, τα οποία οδήγησαν σταδιακά στο κλείσιμο πολλών καταστημάτων της. Παρά τις προσπάθειες, τα προβλήματα επιδεινώθηκαν και η εταιρεία από το 2019 βρίσκεται χωρίς διοίκηση, με τα μέλη της οικογένειας Καμινιώτη να έχουν παραιτηθεί.
Advertisement
Πλειστηριασμός του Κεντρικού Κτιρίου της Lussile
Η Lussile βρίσκεται τώρα αντιμέτωπη με έναν πολλαπλό πλειστηριασμό, με επίκεντρο το κεντρικό της κτίριο στον Κολωνό. Ο πλειστηριασμός, που έχει προγραμματιστεί για τις 21 Νοεμβρίου 2024, αφορά ένα κτίριο εντός του εγκεκριμένου σχεδίου του Δήμου Αθηναίων, με επισπεύδουσα την doValue και τιμή πρώτης προσφοράς 3.119.000 ευρώ.
Advertisement
Η ιστορία της Lussile αποτελεί ένα ακόμα παράδειγμα των επιπτώσεων της οικονομικής κρίσης στις ελληνικές επιχειρήσεις ένδυσης, οι οποίες άλλοτε αποτελούσαν βασικό πυλώνα της ελληνικής οικονομίας.
Το κτίριο αποτελείται από:
Υπόγειο Β’: Ο όροφος αυτός περιλαμβάνει αφενός κοινόκτητους και κοινόχρηστους χώρους, δηλαδή τη ράμπα καθόδου-ανόδου των αυτοκινήτων, το κεντρικό κλιμακοστάσιο, τρεις διαδρόμους και δύο ασανσέρ, αφετέρου 31 θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων.
Υπόγειο Α’: Ο όροφος αυτός περιλαμβάνει αφενός κοινόκτητους και κοινόχρηστους χώρους, δηλαδή το κεντρικό κλιμακοστάσιο, τον χώρο του λεβητοστασίου μετά της δεξαμενής καυσίμων, διάδρομο, το φρέαρ ανελκυστήρος φορτίων και τη ράμπα καθόδου προς το υπόγειο, αφετέρου μία αυτοτελή και διακεκριμένη οριζόντια ιδιοκτησία, η οποία αποτελείται από μία αίθουσα και τρία W.C. κι έχει επιφάνεια 586 τ.μ.
Ισόγειο: Ο όροφος αυτός περιλαμβάνει αφενός κοινόκτητους και κοινόχρηστους χώρους, δηλαδή την είσοδο της οικοδομής, το κεντρικό κλιμακοστάσιο και τον ανελκυστήρα προσώπων, τον ανελκυστήρα φορτίων, την είσοδο της ράμπας καθόδου προς το Β’ και Α’ υπόγειο, τον ακάλυπτο χώρο του οικοπέδου και κλίμακα υπηρεσίας από αυτόν προς το ισόγειο και Α’ και Β’ ορόφους, αφετέρου μία αυτοτελή και διακεκριμένη οριζόντια ιδιοκτησία, η οποία αποτελείται από έναν χώρο, μικρό τμήμα του οποίου είναι υπερυψωμένο, χώρο αποδυτηρίων και χώρο τουαλετών, διαθέτει τρεις εισόδους, μία από την είσοδο της οικοδομής, μία από την πρασιά και μια από την κλίμακα υπηρεσίας στον ακάλυπτο χώρο, κι έχει επιφάνεια 624,40 τ.μ.
Α’ όροφος: Ο όροφος αυτός περιλαμβάνει αφενός κοινόκτητους και κοινόχρηστους χώρους, δηλαδή το κεντρικό κλιμακοστάσιο, τον ανελκυστήρα προσώπων, τον φωταγωγό, τη βοηθητική σκάλα στον ακάλυπτο χώρο και τον ανελκυστήρα φορτίων, αφετέρου μία αυτοτελή και ανεξάρτητη οριζόντια ιδιοκτησία, η οποία αποτελείται από έναν ενιαίο χώρο, χώρο αποδυτηρίων και χώρο τουαλετών κι έχει επιφάνεια 671,90 τ.μ.
Β’ όροφος: Ο όροφος αυτός περιλαμβάνει αφενός κοινόκτητους και κοινόχρηστους χώρους, δηλαδή το κεντρικό κλιμακοστάσιο, τον ανελκυστήρα προσώπων, τον φωταγωγό, τη βοηθητική σκάλα στον ακάλυπτο χώρο και τον ανελκυστήρα φορτίων, αφετέρου μία αυτοτελή και ανεξάρτητη οριζόντια ιδιοκτησία, η οποία αποτελείται από έναν ενιαίο χώρο, χώρο αποδυτηρίων και χώρο τουαλετών κι έχει επιφάνεια 671,90 τ.μ.
Γ’ όροφος: Ο όροφος αυτός περιλαμβάνει αφενός κοινόκτητους και κοινοχρήστους χώρους, δηλαδή το κεντρικό κλιμακοστάσιο, τον ανελκυστήρα προσώπων, τον φωταγωγό και τον ανελκυστήρα φορτίων, αφετέρου μία αυτοτελή και ανεξάρτητη οριζόντια ιδιοκτησία, η οποία αποτελείται από έναν ενιαίο χώρο, χώρο αποδυτηρίων και χώρο τουαλετών κι έχει επιφάνεια 662,10 τ.μ.
Δ’ όροφος: Ο όροφος αυτός περιλαμβάνει αφενός κοινόκτητους και κοινόχρηστους χώρους, δηλαδή το κεντρικό κλιμακοστάσιο, τον ανελκυστήρα προσώπων, φωταγωγό, τον ανελκυστήρα φορτίων και βεράντες προς την οδό Ηρούς και προς τον ακάλυπτο χώρο του οικοπέδου, αφετέρου μία αυτοτελή και ανεξάρτητη οριζόντια ιδιοκτησία, η οποία αποτελείται από έναν ενιαίο χώρο και χώρο τουαλετών και έχει επιφάνεια 280,60 τ.μ.
Όλες οι πιο πάνω οριζόντιες ιδιοκτησίες βρίσκονται σε πολυώροφη οικοδομή κτισμένη επί οικοπέδου άρτιου και οικοδομήσιμου, εκτάσεως (μετά τη διαπλάτυνση της οδού Ηρούς) 1.050,225 τ.μ.
Κάθε θέση στάθμευσης του Β’ υπογείου εκτιμήθηκε στα 10.000 ευρώ εκάστη, το Α’ υπόγειο στα 283.000 ευρώ, το ισόγειο στα 592.000 ευρώ, ο Α’ όροφος στα 534.000 ευρώ, ο Β’ όροφος στα 550.000 ευρώ, ο Γ’ όροφος στα 558.000 ευρώ και ο Δ’ όροφος στα 292.000 ευρώ. Η συνολική, δε, εκτίμηση του ενιαίου ακινήτου, αφού αυτό αποτελεί μια ενιαία οικονομική ενότητα, ανέρχεται στο ποσό των 3.119.000 ευρώ.