Ήταν το 2017 όταν κυκλοφόρησε το διαφημιστικό σποτ της Blue Star Ferries στο οποίο επικοινωνεί πως προτεραιότητα της εταιρείας είναι οι επιβάτες.
«Τους περιποιούμαστε, τους φροντίζουμε, μας ενώνουν στιγμές όμορφες αλλά και δύσκολες» αναφέρει το διαφημιστικό σποτ της Blue Star Ferries. Οι δύσκολες στιγμές για τις οποίες μιλά ο αφηγητής ντύνονται με τα σχετικά πλάνα.
Σε αυτά βλέπουμε έναν αργοπορημένο επιβάτη με κοστούμι και χαρτοφύλακα να τρέχει να προλάβει το καράβι που ετοιμάζεται να φύγει. Αφού μπαίνει μέσα ακόμα ένας αργοπορημένος, αυτή τη φορά φαντάρος με τη στολή του και τον χαρακτηριστικό σάκο «λουκάνικο» τρέχει να προλάβει.
Ο καπετάνιος παρατηρεί και περιμένει να επιβιβαστεί και ο τελευταίος επιβάτης για να δώσει το σήμα να ξεκινήσει το καράβι. Εξάλλου τους έχει χαιρετήσει όλους προσωπικά πιο πριν.
To διαφημιστικό σποτ
Όλα αυτά βέβαια συμβαίνουν μόνο στις διαφημίσεις. Τη φρικτή πραγματικότητα την είδαμε στα βίντεο των επιβατών και την ακούσαμε από τους μάρτυρες που φώναζαν ότι ο 36χρονος Αντώνης κινδυνεύει να πνιγεί και χτυπούσαν την πόρτα του καπετάνιου χωρίς ανταπόκριση.
Γιατί προτεραιότητα ήταν όπως φαίνεται, το καράβι να συνεχίσει απρόσκοπτα το δρομολόγιό του για να φτάσει γρήγορα στον προορισμό του, ακόμα κι αν μόλις ένας άνθρωπος βρέθηκε στη θάλασσα όχι μόνος του όπως ειπώθηκε αρχικά, αλλά μετά από τις σπρωξιές μελών του πληρώματος.
«Το σπίτι μας είναι ανοικτό σε όλους» λέει ο ηθοποιός που υποδύεται τον καπετάνιο στο διαφημιστικό σποτ, φράση που ηχεί τραγικά σήμερα.
H πλοιοκτήτρια εταιρεία Attica Group χρειάστηκε πάνω από 12 ώρες από τη δολοφονία για να βγάλει μία λιτή ανακοίνωση 29 λέξεων κάνοντας λόγο για τραγικό συμβάν.
Και μετά την κατακραυγή χρειάστηκαν άλλες περίπου πέντε ώρες για να εκδώσει νέα ανακοίνωση όπου χαρακτηρίζει τις σκηνές αδιανόητες που «δεν συνάδουν με τις αξίες του Ομίλου και δεν εκφράζουν ούτε στο ελάχιστο το ήθος και τον επαγγελματισμό, όχι μόνο των πληρωμάτων μας, αλλά και της ελληνικής ναυτοσύνης στο σύνολό της».